פרק 11

2.4K 134 20
                                    

"עכשיו את חייבת לספר לנו" שון אמר. "איך?"

"מה איך?" שוב התחילה ללכת סחור סחור.

"נו באמת!" עכשיו כבר באמת התעצבנתי. "איך את ידעת שיש לי חיים כפולים? איך ידעת שאני גם דבי וגם רד?"

"טוב!" היא אמרה. "רק אל תהרגו אותי. אני אספר לכם. בשביל התחלה, אני יודעת את זה כבר די הרבה זמן.". "כמה זמן את כבר יודעת את זה?" שאלתי אותה. "

רייצ'ל נאנחה וסיפרה לי את כול מה שקרה "הובחן, בהתחלה כשפגשתי אותך לא ידעתי ישר שזאת את. אני גיליתי  שזאת את בערך שבו טוד הגיע. את זוכרת שאמרת לי שדברת עם מישהו פתוח? ואז אמרתי לך שאין לך שום סיבה לדאגה?"

"רייצ'ל?" התקשרתי אל חברתי. "אני צריכה לדבר אתך"                       "בסדר" היא אמרה. "תפגשי אותי ליד הפארק בעוד כחצי שעה" וניתקה.

פתאום נזכרתי באותו היום. איך היא גלתה מזה? הייתי דיסקרטית לגמרי!

"רד?" חברתי רייצ'ל אמרה מופתעת. "מה קרה?". עיני היו אדומות מבכי ופני מלוכלכות מדמעות. "אתמול במסיבה" התחלתי לומר בקול חנוק מדמעות. "דברי בבירור אני לא מבינה" רייצ'ל אמרה. נשמתי עמוק ואמרתי שוב, הפעם יותר בבירור "אתמול, במסיבה, אני הייתי שתויה לגמרי ואז פגשתי מישהו. התחלנו לדבר וזה הגיע לזה ששכבנו. אחרי ששכבנו התחלנו לדבר והתחלתי לספר לו את כול הסודות שלי!". היא נראתה מוטרדת המקרה גם היא, אך לאחר זמן קצר היא אמרה לי "הכול יהיה בסדר. את תראי. רק אל תילחצי".

"אני זוכרת" עניתי לאחר זמן לא קצר.

"אז לאחר די הרבה זמן" רייצ'ל המשיכה. "ראיתי איך את הגבת כשראית את טוד אז כבר חשדתי שאת, דבי, מסתירה סוד מלוכלך." היא נעצרה פתאום. "נו" שון זירז אותה "מה קרה לאחר מכן?". ריי'צל צחקקה ואמרה כדרך אגב "זה הקטע הלא כול כך יפה. אני התחלתי לעקוב אחריך, דבי. לאחר בית ספר. בזמן השיעורים. איך שאת היית מתנהגת ליד טוד. שונה לגמרי. בחיים שלי לא ראיתי אותך מתנהגת ככה. זה רק גיבר את חשדותיי לגביך. יום אחד עקבתי אחריך לביתך. הבטתי דרך חלונך וראיתי איך את מתקשרת לבנים בקול סקסי שלא היה אופני לך כלל וכלל.

"לפתע התקשרת אלי. פחדתי שגילית שאני עוקבת אחריך. לא. רק רצית להיפגש בקניון. אחרי שהסכמתי ראיתי איך את הופכת לבן אדם אחר בתוך חצי שעה. איך את מחליפה חצאית מכוערת בשמלה קצרצרה. איך את מחליפה נעלי ספורט במגפיים עם עקב. איך את מתאפרת."

לבי החל לפעום בעוצמה. רייצ'ל עקבה... אחרי? היא ראתה איך אני מתנהלת. איך אני פלרטטת. איך אני משחקת עם כול העולם? מי עוד יודע על דרכי? מי עוד יודע מה אני עושה בלילות?

**************************************************

אני רואה את דבי. היא מחווירה יותר מכול מילה שרייצ'ל אומרת. זה למען האמת די הגיוני שהיא בסוף הייתה מגלה. זה היה יותר מוזר אם היא לא הייתה מגלה. אותי זה לא הפתיע. למה אותה זה מפתיע?

החיים הכפולים של דביWhere stories live. Discover now