השותפים 2:פרק 21.

3K 200 44
                                    

אשמח אם תקראו את הדברים,שלאחר הפרק.תהנו~

השותפים 2:
פרק 21.

פניו לובשות הבעה אחרת,והוא נועל את הלסתות הוריד בצאורו צץ ואני ועידן קמים במהירות מהמדרגה ״מה שמעתי עכשיו?״ הקול של עומר מקבל גון אחר,הוא מישר את מבטו אלי לאחר שהוא מסתכל על עידן.הכחול בעיניו הופך להיות סוער,והעיניים שלו בפעם הראשונה,מפחידות אותי,מספרות את הכעס שעובר בגופו ובאיבריו.

״זו היתה טעות,חשבנו שאתה מת,והאלכוהול בלע הכל״אני אומרת וקולי נשבר,לא חשבתי שהוא יגלה את העניין,לפחות לא כך ועכשיו הבעת פניו מבשרת על העובדה שהוא כועס, עצבני.
״ולא חשבתם לספר לי?לא את?לא אתה?״קולו נשמע בחוזקה הוא מאגרף את שתי ידו והסערה בעיניים הופכת להיות להבה בוערת,שבקרוב תשרוף אותנו,תשמיד את העולם,את המציאות.
אני תופסת במפרק ידו,באמונה שהמגע שלי עדין,ולמרות הכל עובד עליו.טעות אחת לא מוחקת את התקופה והעתיד שצפוי לנו,אני אוחזת בתקווה שעוד נחזור הבית ונשוחח בנחת על מה שקרה.עומר מנער את ידי ממנו והאשליה מתנפצת ברגע ויחד עם ליבי,הדמעות עומדות לצאת מעיני ואני מקללת את עצמי.
״עומר אני מצטער...זה ...״עידן מתחיל לומר אך בין רגע הוא מוטח על הריצפה,עומר מאגרף את ידו,ופניו של עידן פוגשות את הכעס של עומר שמטלטל אותו,מכה אותו,ודופק את ראשו בריצפה ״די עומר...בבקשה״אני מנסה להדוף את עומר ולא מצליחה,הוא יותר חזק ממני,תחת השפעת אלכוהול וכעס הסיכוי שהוא יקשיב לי שואף לאפס.אני צועקת,זועקת,מנסה לפנות לליבו של עומר ללא הצלחה,הוא נראה ,דבוק במטרתו וכרגע היא להרוג את עידן,להרוג את החבר הכי טוב שלו, בגללי...

״מה לעזאזל?״קולו של תום נשמע יחד עם יתר החבר׳ה שכנראה יצאו לבדוק מהיכן הזעקות ולאחר שלחתי הודעה מטרידה והיסטרית לרוני.הגברים מנסים להתקרב אל עומר אך כולם נדחקים אחור,הוא לא מקשיב,לא שומע,לא מגיב,בטרוף דעת
״מה קורה פה?״נתי מגיח משום מקום,ורוני מצמידה אותי אליה
״תעשה משהו נתנאל״יסמין דורשת שהפאלפון בידיה והיא מתקשרת לאמבולנס אף על פי שבין אגרוף ואגרוף עידן דורש לא לערב גורמים חיצונים ״למה לעזאזל הם רבים?עידן יגמור בבית חולים ועומר במקום סגור״נתי לא מחובר לאירוע, מזועזע,קפוא לרגע וזורק מילים להאוויר העולם ״אפשר לדחות את ועדת החקירות למועד אחר?״רוני צועקת בזמן שדן מקבל נגחה אחורית מעומר,נתי מנסה להתאשת אך גם הוא לא מצליח להפסיק את מלחמת הדמים, ובשלב הזה גם עידן מגיב למכות של עומר אף על פי שרוב הזמן הוא כנוע.

״זה בגללי״אני לוחשת לרוני והיא מרימה את עיניה במבט שואל ולא מבין,אפילו לה,לא ספרתי על ששכבתי עם עידן.

-השותפים 2-حيث تعيش القصص. اكتشف الآن