השותפים 2:פרק 17.

4.3K 188 21
                                    

אין לי מושג למה לקח לי כל כך הרבה זמן לכתוב את הפרק הזה,משהו מורכב קצת.נקווה שזה לא תחילתו של משבר כתיבה!תהנו מהפרק איכשהו יצא ארוך,אוהבת מלא ואל תשכחו להצביע להגיב זה מעלה לי חיוך!

השותפים 2-
פרק 17.

חגיגות יום הולדתו של אביה של אלה,יצאו לדרך באופן רשמי אחרי שאלה הזמינה את משפחתה לביתנו,כאשר היא רצה בין סיר לסיר,טועמת,מתבלת ונראת כמו שף קטן בתחילת דרכו.היא כמובן התנגדה להזמין אוכל מוכן כשאני הצעתי, וכעת על השולחן בבית יש מליון חפצים וירקות שמעולם לא ראיתי לפני.

אם לא היה מדובר בתחילתו של חודש,ובקירוב לתחילתה של שנה אזרחית חדשה סביר להניח שהייתי עוזר,או לפחות מנסה לשים יד אך הודעתי לאלה שזה יהיה מעט מסובך ואני צריך לשבת מול הניירת של בתי הקפה;הוצאות הכנסות,רוחים הפסדים והרבה מספרים.

״אמא אמא אמא״קולה של עלמה נשמע כשהיא מתקרבת לאלה
שמסרק שיער צמוד לשיערה ולמעשה סבוך בשיערה ״עלמה בואי אמא עסוקה״אני אומר כמעט בלחש שאלה כלל לא שומעת אותה מניח אותה על השולחן ומנסה להתמודד עם העניין הזה
״אך הגעת לזה?״אני לוחש בהתפעלות שלילית זה נדמה כיאלו עשתה הכל על מנת שמסרק השיער יהיה מחובר לשיערה
״בטעות״היא מלמלת בפנים מתוקות,בחיי שהיא שיבוט קטן של אלה אומנם עיניה אפורות אבל היא די דומה לה מה שגורם לי לשכוח שגם סהר ׳מעורב׳ בעניין,אני לא אוהב אותו,בכלל.

״טוב בואי יש לי רעיון״ אני מחליט לעשות מעשה אחרי רבע שעה של התעסקות במסרק השיער המעוגל שמחובר בצורה אדוקה לשיערה,כמעט כמו מסטיק שנדבק לשיער ומסרב לצאת.אנו מגיעים לחדר המקלחת ואני שולף שרפרף קטנטן תוהה עד כמה אני צריך לשתף את אלה באלתור שלי,בשנות התיכון עבדתי במספרה במשך חודשיים זה הקנה לי מעט ידע ״נעשה תספורת ועל הדרך ניפתר מהדבר הזה,אך זה נשמע?״ אני מחליט להתייעץ עם עלמה שמרימה את מבטה אלי ״אבל שיהיה יפה!״היא מאיימת בטון הדיבור של אמה וזה משעשע,כי היא לא רק דומה לה אלא ממש כמוהה ואם חשבתי שהיא תיקח את זה כאסון היא לוקחת את העניין בקלילות יחסית.

עלמה עומדת בחיוך מולי,ואני די מרוצה מהתוצאה.פוני נוסף לה והשיער שלה התקצר בכמה מילמטרים זה לא נראה קצר אך גם לא ארוך משהו באמצע,ולמעשה זה מחמיא לה בעיקר הפוני
״את יפיפיה קטנטנה״אני מחמיא לה בעוד שהיא מסתובבת בכדי שארים אותה למראה הגובהה למרות שיש מראה בחדרה בגובה שלה ״תמיד רציתי פוני,זה יפה״היא נשמעת מרוצה ומחייכת חיוך מגוחך למראה,למעשה אני מגיב בחיוך דומה והיא צוחקת
״רק...תשתדלי פעם הבאה לא לתקוע מסרקים בשיער״
״בוא נראה לאמא״היא מושכת בידי שאני מוריד אותה לקרקע

-השותפים 2-Where stories live. Discover now