10

3.6K 27 3
                                    

Amir masuk ke rumah tanpa memberi salam, selepas pulang dari kuliah, dia naik ke tingkat dua tempat dimana terletak biliknya. Dia menutup pintu biliknya dan alangkah terkejut dia melihat ibu tirinya sudah tersadai penuh seksi di atas katil. Dia sedikit cemas dengan tindakan ibu tirinya itu. Setelah melihat dari dekat bentuk badan ibu tirinya itu Amir faham mengapa bapanya berkeras mahu menikahi gadis itu. Memang cantik.

“apa mama buat dalam bilik Amir nih ma?” Amir sedikit gugup. Berjalan menuju ke ibu tirinya itu. Ibu tirinya bangun dan memeluk Amir tanpa berkata sepatah pun.

“apa mama buat ni mama?” Dengan berhati hati Amir berusaha untuk melepaskan diri dari perempuan miang itu.

“Amir, boleh la Amir, sekali ini saja.” Ibu tirinya merangkul kemas pinggang Amir sambil mengeluarkan ayat-ayat menggoda. Bau yang selalu melekat di badan ibu tirinya itu sudah tiada, Cuma bau harum yang mengoda naluri lelaki Amir sahaja. Fikiran liar Amir tidak dapat dibendung dan dikawal lagi.

Amir berfikir sejenak, kalau dia bagi apa yang ibu tirinya itu nak, ibu tirinya dapat, dia pon dapat. Tak rugi apa-apa pun. Rezeki depan mata mana boleh tolak!.

“kalau mama nak boleh, tapi kali ini saja tau.” Amir memberikan syarat kepada ibu tirinya. Ibu tirinya mengangguk tanda faham. Sungguh Amir merasa dilayan seperti raja oleh ibu tirinya itu. Tak sia-sia dia tidak menolak kehendak ibu tirinya itu. Ibu tirinya itu memang pandai menggoda dan melayan. Mereka berdua hanyut dalam asmara sumbang mahram pada malam itu.

----------------

Se-hingga Hitam KelamWhere stories live. Discover now