34| Cheesy ++

9K 58 2
                                    

Sebaik sahaja mata dibuka , aku memanjangkan tangan ingin memeluk Kaira disebelah . Tetapi malangnya; tempat Kaira sudah kosong . Pintu bilik air juga terbuka sedikit menandakan tiada sesiapa didalam . Dan aku semakin hatiku semakin risau ..

" Eh ,, phone? "

Aku mengambil telefon Kaira yang ditinggalkan ditempat sepatutnya Kaira berbaring . Kalau phone ada kat sini , bermakna Kaira masih berada didalam rumah ini . Lock telefonnya dibuka dan serta merta mataku terbuntang luas . Setelah video itu dimainkan , hati aku semakin risau . Volume yang dikenakan adalah full membuatkan bunyi rengekan kedengaran kuat .

Oh . My . God . Kaira mesti dah tengok video ni!

Secepat yang mungkin aku bangun dari katil dan menuju ke bawah . Kaira tiada di dapur , malah ruang tamu juga kosong .

" Mak iti , ada nampak Kaira tak? "

Mak iti yang terkejut melihatku dari atas , sampai bawah . Serta merta aku tersengih . Ligat otakku mencari jawapan .

Aku hanya berseluar pendek atas lutut dan tidak berbaju .

" Sorry mak iti , kelam kabut cari Kaira .. dia kat mana? "

" Err ,, dia kat belakang kut "

Aku mengangguk dan mengucapkan terima kasih lalu bergegas untuk ke laman belakang . Kaira yang memakai sweater dan berseluar fit pendek sedang termenung di meja . Akhirnya aku menarik nafas lega .

" Sayang .. "

" Go! "

Kaira sedikit menjerit namun sedikit pun dia memusing untuk memandangku . Perlahan lahan aku mengatur langkah untuk mendekatinya dan dari belakang , aku memeluknya erat .

" Rayyan , please go! Lepaskan sayaa "

Kaira meronta ronta ingin dilepaskan namun pelukan semakin dieratkan . Titik kelemahannya adalah pelukan . Tidak sampai 2minit meronta , Kaira akhirnya berhenti .

" Sayang , let me hug you . Awak takkan dengar penjelasan saya kalau awak tengah marah . Kalau awak biar saya peluk awak , marah tu akan reda . I know "

Aku menariknya perlahan untuk duduk diatas rumput buatan di laman belakang ini . Macam macam jenis bunga yang ditanam mummy disini . Cantik .

Kecantikan laman belakang ini tidak mampu mengalihkan perhatianku kepada Kaira yang hanya berdiam diri didalam pelukan sambil duduk diatas ribaku .

" Rayyan , im okay now . Baik awak biar saya duduk bawah sebab saya taknak merangsang awak kat sini . I can feel something mencucuk dekat peha saya "

Aku tersenyum sebelum melepaskan Kaira . Dia bergerak sedikit menjauhi ku dan matanya jatuh pada seluar yang aku pakai .

" Err , jom lah masuk bilik dulu . Awak tukar seluar . Nasib baik munmy dengan daddy dah keluar . Apa diorang fikir tengok awak pakai macamni keluar dari bilik "

" Mak iti dah nampak pun .. "

Muka Kaira seperti terkejut dan terus mencubit pehaku perlahan . Aku ketawa besar dan bangun bersama dengannya untuk naik ke bilik .

Kaira terjenguk jenguk melihat dimana mak iti . Perbuatannya kelihatan lucu dimataku . Sayang , suami awak ni masih berseluar okay ..

" Okay cun . Mak iti takde , jom! "

Lenganku ditariknya dan dia berjalan selaju mungkin memanjat tangga . Sekali langkah , dua anak tangga terus . Haish .

" Ahh! "

Kaira menjerit kecil dengan mata yang ditutup dengan kedua tangan apabila sebaik sahaja pintu dibuka , wajah mak iti yang muncul . Aku dibelakang hanya tersenyum menahan tawa .

" Sorry Olive , mak iti masuk nak ambik pakaian kotor je .. "

Pandangan mak iti jatuh padaku dan aku sedar wajah Kaira sudah merah padam apabila menyedari betapa dekatnya tubuh kami .

Ya i know , sebab saya tak berbaju kan?

" Oh .. ha okay "

Serta merta Kaira menutup pintu setelah Mak iti berlalu pergi . Aku hanya tersenyum nakal sebaik sahaja punggung mencecah birai katil .

" Ala mak iti mesti faham . Lagipun , boleh dia bagitahu mummy tak lama lagi mummy boleh ada cucu "

Mata Kaira membulat membuatkan ketawaku tidak dapat ditahan lagi . Apabila perut terasa senak , aku berhenti dan mengangkat Kaira berbaring diatas katil . Sekali lagi aku memeluk pinggangnya erat .

" Tadi bangun nak peluk tapi awak takde , so kena ganti sekarang lah "

Wajahku disembamkan pada lehernya . Wangian yang menusuk masuk kedalam hidung jelas menunjukkan Kaira sudah mandi . Rambutnya yang masih belum kering sepenuhnya juga berbau harum . Sedikit menaikkan nafsu .

" Tssstt ahh Rayyan .. "

Kaira merengek apabila aku mula mencium serta menjilat lehernya . Tangannya juga memeluk aku erat seperti tidak mahu dilepaskan .

" Let me do this and after that , saya explain semua sekali dekat awak . Okay sayang? "

Kaki aku bergerak membuka bukaan kakinya namun Kaira menahan .

" Awak kena masuk office .. "

" Shh .. saya lapar . Nak makan awakk . Taknak masuk office "

Dan Kaira ketawa manja apabila aku bangun dan menindihnya .







Siapa yang tersenyum tu? Ops hahaha maaf i takboleh bagi lebih sebab this story tak set sebagai ' mature contents ' . Its okay kann? I just wanna reveal a little bit cheesy side of Rayyan Daez tapi tak berani hehe . kalau tak suka , i dont think tu salah I bcs dah ada tanda '++' dekat atas . You should know the meaning . Kalau suka , do vomments okay?!



Heartbreaker First Love ✔ | EDITWhere stories live. Discover now