-3-

137 6 0
                                    

הגענו לבית וארי נעלה את הדלת,הלכנו לחדר השינה וראינו מיטה זוגית בצבעי לבן וזהב מוצבת במרכז החדר.
"מה נעשה?" שאלתי,היא לא ענתה,היא רק הורידה את נעליה בחדר וגררה אותי איתה לסלון "שבי" היא הורתה,התיישבתי על הספה והיא התיישבה על השולחן מולי "מה יקרה אם..." היא הרהרה במילותיה כמה שניות "נישן ביחד?" היא אמרה והסיטה את מבטה,"אין לי בעיה אבל אנחנו אמורות לקבל מיטות נפרדות ו-" "זה לא משנה" היא קטעה אותי "העיקר שיש לנו מיטה לישון בה,לא?" היא אמרה,אחרי שחושבים על זה היא באמת צודקת,הנהנתי והיא חייכה "אל תדאגי,אני לא אוכל אותך" היא אמרה ועשתה קול של מפלצת,צחקתי "אני הולכת להתקלח" קמתי והלכתי לכיוון החדר,לקחתי מגבת מהארון ונכנסתי למקלחת.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ב10 בלילה בערך,אחרי שעזרתי לארי לארגן תיק ליום הלימודים למחרת והסברתי לה כמה דברים,החלטנו ללכת לישון.
נכנסנו שתינו מתחת לשמיכה ובהינו אחת בשנייה היא יפה חשבתי לעצמי,ניסיתי לחשוב על משהו אחר כשפתאום ראיתי את ארי מעלי.
"מ..מה?" מילמלתי,היא חייכה חיוך רחב ולא ענתה,היא רק רכנה מעלי עם כל גופה כשאני שוכבת מתחתיה והסתכלה בעיניי.
"יהלי..." חיוכה השתנה למבט של עצב "מ..מה קרה ארי?" שאלתי,ניסיתי לדחוף אותה מעלי כדי להתיישב אבל היא הייתה חזקה יותר "י..ישלך חבר...נכון?" היא לחשה,את המילה "חבר" היא לחשה יותר מכל המילים האחרות.
"כ..כן..בערך..." אמרתי "למה ארי מה קרה?" שאלתי,היא הנידה בראשה וסגרה את עינייה,ניסיתי לזוז והפעם היא הרפתה ונשכבה לידי.
"ארוש...מה ק..?" שאלתי שוב,אבל לפני שהספקתי לסיים את המשפט היא סגרה את הפער בין שפתינו,השכיבה אותי חזרה ורכנה מעלי כשהיא לא מנתקת את הנשיקה.
הרגשתי צמרמורת בבטן,צמרמורת חזקה,הרגשתי איך כולי מאדימה בשנייה ואיך הגוף שלי לא שולט על עצמו,ראיתי רק אותה באותו הרגע,אותה,ואת העיניים הכחולות ירוקות שלה שהיו רטובות מדמעות.
היא התנתקה משפתיי אחרי משהו שהרגיש כמו נצח,היא הסתכלה עלי במבט ריק והנידה בראשה וקמה ממני,הרגשתי שאני לא שולטת בעצמי באותו רגע ותפסתי את שתי ידייה והצמדתי אותה אלי שוב,מנשקת אותה נשיקה ארוכה.
היא נשכבה מעלי כשהיא משתלטת על הנשיקה במהירות ומצמידה אותי אליה כמה שיותר.
אחרי כמה דקות נשכבנו אחת ליד השנייה מתנשפות,הסתכלתי עליה והיא פתחה את פיה "מצטערת..." לחשה,היא הסתובבה וכיסתה את עצמה בשמיכה הגדולה,מתעלמת ממני לחלוטין.

50 shades of rainbow(מוקפא)Where stories live. Discover now