פרולוג

227 10 1
                                    

הוא הסתכל על אוטובוס ההסעות הגדול, שם אנדי נמצא, ליבו פעם בחוזקה ,הוא אף פעם לא הרגיש ככה.. לא לגבי בן לפחות.
אבל אנדי? אנדי הוא לא סתם בן.. קלין התאהב בו, מאז שראה אותו אך הוא הבין רק כשהם התנשקו.. לפני שבוע.
הכל התחיל בדיוק שם לפני שבוע.. קלין רצה לראות עם אנדי מוכן להופעה שלהם ביחד, כשהוא נכנס אנדי וג'ינקס ישבו על ספת האוטובוס ודיברו.. כשג'ינקס ראה את קלין הוא מיהר לצאת וקלין לא הבין למה.
אנדי חייך חיוך מקסים, עיניו הקרינו חום וקלין לא יכל לשלוט בגופו והתיישב ליד אנדי, תמיד לאנדי הייתה את ההשפעה הזו על קלין.. העיניים שלו גרמו לו לעשות כל מה שאני חושב.
אנדי הסתכל עמוק לתוך עיניו "אני רוצה שנדבר" קולו העמוק והמחוספס הפיר את דממת האלחוט שהסתררה בחדר לפני כמה דקות.
קלין הסתכל עליו, הוא חשב שאני צוחק ושהוא לא רציני שהוא אמר את זה, אבל במבט שני הבין שאין לו ברירה אלא להנהן בחיוב ולהקשיב לדבריו של אנדי.
"קלין.. אתה.. בן אדם מדהים" קלין יכל להרגיש את לחייו נעשות אדומות, ליבו פעם בחוזקה, ואז התפוצץ כשקלין הרגיש את ידו החמה של אנדי על שלו, עוטפת אותו, קלין הרגיש תחושה חמימה בכל גופו, הוא אף פעם לא הבין כמה מגע של בן אדם יכול לגרום לו להרגיש ככה.

אנדי התקרב, וקלין הרגיש את חום גופו, הוא לא יכל לשלוט בזה ועצם את עיניו, הוא הרגיש את שפתיו של אנדי מרפרפות מעל שלו בעדינות, והנה שוב, התחושה הזו שהוא חייב לעשות משהו, הוא תפס בחולצתו של אנדי ונישק אותו בחוזקה אך לא עברו כמה דקות וסיסי נכנס לתוך האוטובוס הם התרחקו במבוכה וקלין יצא בשקט.

מאז אותו יום קלין לא יכול להפסיק לחשוב על מה שאני רצה לומר ולא סיים, האם גם הוא מרגיש אותו דבר לגביו? אולי אנדי... אוהב אותו כמו שהוא אוהב את אנדי?

promise meWhere stories live. Discover now