Hola bebeh 🎈

13.6K 656 53
                                    

[EDITED] -191017
Sorry weh. Chapter awal awal kandungan cerita banyak clichè dan ayat tak matang. Lelagi chapter #BebelSeketulAlien. Aku baca balik pun rasa nak pukul diri sendiri. Fyi, book ni d'hasilkan masa mula mula aku join wattpad around f3/f4 gitu. Biasalah pemikiran wicet lagi. Harap bebeh semua bersabar, memahami dan teruskan membaca. Thanks weh.

_________________________

Oklah. Ini serba sedikit tentang diri aku.

Lahir '00. Hijabster kacak. Fasih 2 bahasa. Melayu dan bahasa perempuan d'mana kaum adam sukar utk memahaminya sehingga memilih jalan untuk menjadi kunyit.

Nothing special bout me yela aku manusia biasa bukannya ada mata kat tengkuk, dahi kat dagu ataupun tak berdagu ?

___________________________

Banyak benda aku dah edit dalam buku ni. Untuk bebeh baru selamat tatang dan bebeh yang setia dari dulu i really appreciate that 💕 p/s : bebeh is panggilan santai aku utk readers. Hah gila bajet.

Tepat jam 12 tengah malam aku akan update chapter baru sebab tu d'beri tajuk Midnight atau sebelum ni lebih d'kenali sbg Segmen Tengah Malam.

Chapter ♥️; character adalah k-idols.
Credit name yg ada d'setiap chapter adalah nama nama sahabat handai mampai aku dan sesesuku bebeh yg share stories mereka.

__________________________

Kandungan cerita ada yang d'reka ada based on true stories dan ada juga yang aku amek dari movie tapi d'ubahsuai sedikit. Jadi hormat la mana yg hasil aku mana yang aku cilok sikit jangan kecam la. Aku dah bagitau awal awal eh.

_________________________

Happy reading bebeh ✨🌙
🎈 Votement
🎈 Add library

# Midnight. Where stories live. Discover now