המשך לפרק 10

192 22 18
                                    

כמתי בבהלה ונמצאתי בחדר שלי , במיטה שלי , נידמה היה כאילו הכול היה חלום.
אבל זה לא היה ! אני בטוחה , אני לא דמיינתי את הכול , כמצי והרגשתי כאב קטן איפה שהכדור חתך אותי לפני שהזמן קפא , זה בטוח לא היה חלום וזה ההוחכה שלי .
אני לא הולכת לדבר על זה , אני רק הולכת לפתוח עיין , זה הכול , פעם אחת אני יכולה ליהנות הנורמאלית ואני לא הולכת לבתר על זה !.
כמתי ומצאתי את בלק במיטה שלו כשהשעה כבר 7:30 !!!
קפצתי לו על המיטה ונערתי אותו , הבן אדם לא קםם ! או מה שהוא לא אהיה כי ממה שהבנתי יש סיכוי שהוא גם ערפד , אני צריכה לשאול אותו את זה מתישהוא .
אחרי עוד כמה ניסיונות כושלים רציתי ללכת להביא מיים ואז נזכרתי בכוחות שיש לי ועם אני גם ככה בצד הרע לבנתיים , למה לא להנות קצת .
התרכזתי כל כולי בברז שבחדר השני ומשכתי כדור מים בגודל של הראש שלי לכיוון בלק כמתי מהר מהמיטה ושחררתי את הכדור , בלק קם בקפיצה ואני התגלגלתי מצחוק .
הוא כעס ופתאום נשמע סוג של גניחה עצבנית , הסתכלתי הצידה וגיליתי את דר , כמעט ושכחתי מקיומו בכלל. הוא ניראה עצבני , ממש . הוא הקליק באצבעותיו ובשנייה ניראה מאורגן , הוא יצא מהחדר ברקיעת רגליים ותרק את הדלת . ברגע שהשלת ניסגרה אני ובל ניקרענו מצחוק ואז נזכרתי בשאלה שלי "בלק מה אתה ?" הוא נירגה קצת והסדיר את נשימותיו עד שענה "אני בלקס , את כנראה לא מכירה כי בני האדם לא תרחו לעשות אגדות על הזן הזה , אבל בעיקרון אנחנו פשוט חזקים , מהירים וחכמים יותר מבני אדם רגילים וגם כשכול בלקס נולד הוא מקבל את היסוד שלו , למשל אני -הוא אמר תוך כדי הצבאה אל הגוף השחור שלו- כמו שלא קשה לנחש , שלוט אל האפלה. זה דיי ברור אני מניח , מה את ? את לא בת אדם זה ברור . " הבתתי בו מבולבלת " אבל אני בת אדם "
-"לא את לא , בני אדם לא מקבלים יכולות , במיוחד לא כמו היכולות שלך "
-" אתה תועה! אני בת אדם ! "
-"מתצער קייס ידעתי שכבר סיפרו לך , אבל את לא " בקטע הזה כבר בכיתי , הוא תועה זה לא יכול להיות. רצתי בסערה מהחדר ושמעצי אותו צועק לי לחזור , עשיתי כמה פניות ולא הפסקתי לרוץ הרגשתי את רגליי צורבות ופשוט המשכתי , נתקלתי במשהו גדול וראיתי את לוציפר ורזיאל רזיאל דיבר בבקול הסמכותי שלו " קייסי , אליינו לדבר , אנחנו חושבים שאת מוכנה לשמוע על .... הנבואה "

היי כוללםםםםםםם!! הפרק הזה מוקדש לperach12 , תודה על כול התגובות וההצבעות. וכן כן כן , בפרק הבא תדעו את הנבואההה! או שאני יחליט לדלג על הקטע הזה ורק לדבר אליו סתם כדי למתוח אותכם🤔
זאת הייתי אני
סטולי😎

High School D.G(עברית)Where stories live. Discover now