פרק 8

249 31 12
                                    

היי אנשים מה שמופיע ביין -.....- הוא חיור עם שיאר שחור ועיינים כחולות , הוא היה שרירי וגבוההמחשבות של קייס בזמן דיבור

קמתי בבוקר, לבשתי ג'ינס שחור קצר וחולצת בטן שחורה רופפת ונעלתי נעלי אולסטאר שחורות ואספתי את שערי לקוקו מתוח.
בדקתי במערכת שעות (העמוסה מידי ) מהי השעה הראשונה שלי , לחימה למען הטוב/הרע - עולם הלחימה, מה זה לעזעזל.
ירדתי למטה וניסיתי לנחש איפה זה .
באחד הנסיונות ניתקלתי במישהו גבוהה "היי קייס תיזהרי " הרמתי את ראשי וראיתי את בלק -אני עדיין צוחקת מיזה, זה כל כך אירוני- "תגיד יש לך מושג איפה זה אולם לחימה?"
-"אה את בלחימה עכשיו? מעולה גם אני, יאלה בואי לקבל כמה דובוני אכפת לי " אמר תוך כדי שהוא משפשף את היידים , צחקתי והוא משך אותי אחריו .
תוך כמה דקות הגענו לאולם וראינו גיבורים ונבלים מתאמנים אחד עם השני .
יותר נכון נבלים מתאמנים וגיבורים דנים בטקטיקות קרב יעילות שלא פוגעות יותר מידי . אני ובלק נחרנו בצחוק והתקדמנו לקבוצה שלנו שהייתה מורכבת ממני, מבלק , מילד חיור עם שיער שחור ועיינים כחולות , הוא היה שרירי וגבוהה וניארה לי ממש מוכר משום מה.
ומעוד ילד עם שיער חום, עור בצבע מוקה ועיינים אדומות?
הקבוצה השנייה הייתה בנויה מג'יי, עוד ילד עם שיער חום ארוך שאסוף בקוקו, עור בהיר וסנדלי שורש , הוא היה ניראה כמו קיבוצניק תיפוסי .
היה שם עוד אחד עם שיער בלונדיני ועיינים זהובות ואחד עם עיינים ירוקות ושיער...ירוק?.
טוב זה פשוט מוזר , "מי אלה?" שאלתי את בלק. " אוקיי את רואה את זה עם העניינים הכחולות והשיאר השחור , זה דר, קיצור של דרק הוא המנהיג של הקבוצה. את רואה את זה עם השיער החום והעיינים האדומות, הוא רד. " פלטתי צחקוק " לא לא לא , את לא-" "זה כל כךך אירונייי" הוא נאנח " טוב זה היה מגיע בסוף ובקבוצה השנייה את ג'יי את מקירה זה עם הישאר הירוק הוא ספרקל וזה שלייגו עם השיער החום הארוך הוא שיי הוא קורא מחשובות אז תיזהרי ממנו וזה הבלונדיני הוא ילוו טוב. אז זה כולם והמטרה במשחק הוא להגיע לבובה שבאמצע ראשונים , המטרה שלנו היא להשמיד את הבובה ושלהם להציל אותה , אין חוקים , כל האמצעים כשרים חוץ מהרג." הבטתי בו בהלם ובלעתי בקולניות והנהנתי. חברנו לקבוצה התקרבו אליינו ודר דיבר "טוב קייס ניראה לי את כבר מכירה אותי אני זה שהביא אותך לכאן ,- זה מסביר הרבה- וזאת התוכנית: אני ורד נלך מצד ימין, את ובלק משמאל ברור?" חשבתי על זה שנייה ואין מ.צ.ב "לא , זה לא רעיון חכם. לדעתי צריך לנצל את זה שהם לא רוצים לפגוע יותר מידי אבל גם לא לתכנן משהוא שיש בו פרצות כי יש שם קורא מחשבות , לדעתי אתה ורד לאמצע, אני לשמאל ובלק לימין ברגע כל אחד ילך לא על הבובה אלה אל אחד הגיבורים ומשתק אותו מי שמסיים לשתק את הגיבור שלו הולך לבובה לא משנה מה לא נותנים לגיבור שלך לזוז . אפשר לסדר את זה לפי החוזק " הם ניראו מתרשמים ולאט לאט הינהנו "נשמע לי אחלה רעיון , טוב זה די ברור שדר הכי חזק אז אתה מול ג'יי, בלק אתה מול שיי, אני מול ילוו ואת מול ספרקל סבבה?" שאל רד יכולנו יצאנו לקרב , כמו שאמרנו כל אחד הלך לגבור שלו ואני ישר רצתי לספרקל כמו שחשבתי הם לא היו מופתעים בגלל קורא המחשבות אבל הם בכל זאת ניסו להתחמק מהקרב , ספרקל ניסה לא לפגוע בי והנחתי שזה כי אני בת וזה רק עצבן אותי יותר , בהתחלה נהדפתי אחורה ואז הבנתי את הבעיה בו , הוא לא עוצר את המכות בזמן והם כאילו ממשיכים קדימה עם התנופה . ניצלתי את זה וגרמתי לו לחשוב שהוא הודף אותי לקיר. שמתי לב ששי מנסה להגיד לו מה אני עושה אבל בלק עושה את העבודה ומעסיק אותו לא רע בינתיים אני הספקתי להגיע לקיר, חצי מטר לפני הקיר מתי שבא להנחית עליי אגרוף התקופפתי ודחפתי אותו ברגליים. הוא עף לקיר ואני בעטתי בו בראשו , הוא איבד את ההכרה. בדקתי לו דופק וכשמצאתי אותו נרגעתי ורצתי קדימה שמתי לב שגם רד ניצח את הקרב שלו והוא כבר החזיק בבובה והסתכל עליי במבט שואל מה לעשות. לא ידעתי למה אבל רצתי אליו במהירות מדהימה וגל אש יצא מהידיים שלי ובלע את הבובה. הקרב נגמר ונצחנו.
בלק ודר הביטו בי במבטים נדהמים ורד במבט מעריץ , אחרי סיום השיעור גילינו שהפרס שלנו זה יום חופש וישר קיבלתי תפיחה על השכם מדר חבוק, ביד אחת מרד וכיף מבלק .
אני ובלק חזרנו לחדר מותשים מהקרב. פתחתי את הדלת וצרחת בהלה יצאה מפי ,החדר היה הרוס , מושמד .
כל הרהיטים היו נפולים הבגדים והחפצים הוצאו ממגרותייהם ועל הקיר המרכזי נכתב בזהב 'הנבואה תתגשם ורק צד אחד ינצח , ויש יותר צדדים ממה שאתם חושבים '
-----------------------------------------------------------
היי כולם סליחה שלקח לי זמן לכתוב את הפרק אבל אני הייתי קצת עמוסה אני ינסה להעלות עוד פרק עד יום שלישי תודה לשללה שעזרה לי לתקן את הפרק והיא גם עושה סיפור ממש חמוד הוא לא פנטזיה אבל עדיין מומלץ קוראים לו 'He tried to kiss me?' מקווה שאהבתם
סטולי😈

High School D.G(עברית)Where stories live. Discover now