פרק 6

251 31 14
                                    

בשתי הדקות הראשונות החדר היה שקט, ואחר כך כול הגיבורים החלו לסדר את הבלגן והנבלים המשיכו בעיסוקם.
הרגשתי לא בנוח עם מה שעשיתי ועזרתי לנער לקום, "הי, תקשיב, אני מצטערת, לא התכוונתי.. לא שלטתי על זה.." אמרתי תוך כדי ששפשפתי את העורף שלי במבוכה. הוא נראה מבולבל "אה.. זה בסדר ,זה קורה לכולנו בהתחלה.. דרך אגב, קוראים לי ג'סטס ( justice ), אבל תעשי טובה - תקראי לי ג'יי" עוד פעם צחקתי , האירוניה בשמות האלה זה פשוט לא אמיתי . "סליחה סליחה , פשוט שאלה , כל השמות כאלה ?" הוא צחקק "כן ויש מוזרים יותר , פעם היה לי חבר שקראו לו ספרקל " צחקתי והוא הצטרף. זה שקוראים לו ספרקל (נוצץ), אומר הרבה.
ג'יי היה גבוה עם עור חרסינה ושיער חום בהיר, עינו היו ירוקות ויפות.
"אז.. עשית כבר את המבחן?" שאל אותי "לא.. אבל למה צריך ? זה לא כבר ברור מה הכוח שלי ?"
"בעיקרון כן , אבל יכול ליהיות שיש לך יכולות נוספות .ככה שרק במבחן יכולים לדעת בוודאות " כאילו בתזמון מושלם כול מוזר הודיעה מהכריזה של בית הספר "קייסי הרדסון , מבחן ביכולת שלך יתקיים עוד חמש דקות באולם הגדול ." אני וג'יי החלפנו מבטים וצחקקנו . הוא הוביל אותי לאולם הגדול .
כשהגענו לאולם, הוא עזב אותי ודיינג'ר הוביל אותי למרכז הבמה. "אז מה קייסי , מתרגשת ? שמעתי שיש לך יכולות קרח . יכולות מאוד מכובדות בקרב הנבלים. אבל מה אני חופר לך, בואו ניראה מה את שווה." הוא הוביל אותי לתוך חדר ויצא . קול חזק ובטוח נשמע, ששיערתי שהוא קולו של רזיאל . "קייסי היקרה עכשיו לפנייך עומדים חמישה עצמים , חרב , מים , קרח , לפיד, צמח, פטיש וגולגולת. כל עצם מיצג כוח אחר , מים -יכולת הריפוי קרח- יכולת המים הקרח והמהירות. חרב- יכולת הלחימה לפיד - יכולת האש והכוח. צמח- יכולת הטבע. פטיש - יכולת היצירה. גולגולת - היכולות האפלות. העצמים אשר ייזהרו כאשר תיכנסי לדלת -" דלת גדולה וזהובה נגלתה אליי בתוך החדר הלבן "- הם ייצגו את היכולות שלך . אנא תכנסי פנימה." התקרבתי בחשש ונכנסתי פנימה , בדקה הראשונה לא קרה דבר ונלחצתי , אולי אני בטעות כאן , אולי אני לא אמורה ליהיות כאן .
פתאום כול העצמים בחדר נדלקו והחלו לזהור באור חזק. יצאתי מהחדרים ואפילו רזיאל קפא .
רק לוציפר שמח - "אחי , הנבואה מתגשמת ."

היי כולם
מה קורה , טוב אז ככה , תצביעו תגיבו
תמיד נחמד ליראות תגובות 😜
אה ותודה לתולעת שעזרה לי לערוך את הסיפור😇😇
יעל😎😎😎

High School D.G(עברית)Where stories live. Discover now