6.Kapitola

129 11 0
                                    

,,Děkuju" usmála se Lucy na Luka.

,,za nic" mrkl na ní a ona se začervenala.

,,tak jdeme, už se docela stmívá" řekla jsem. Všichni jsme vyrazili ale, když jsem našlápla na nohu, po kterou jsem si zvrknula... tak příšerná štiplavá bolest mi projela nohou.

,,jsi v pořádku?" zeptal se Luke.

,,jop jsem jen jsem si zvrkla nohu" sykla jsme bolestí.

,,vem mi věci prosím" podal svojí tašku Kylovi.

,,a ty mi vlez na záda! nebudeš se tu tak vláčet s tou nohou" nastavil mi záda.

,,dobře" pípla jsem a naskočila mu na záda.

,,ty jsi, ale těžká" rejpl si do mě.

,,ale prosimtě"

*

Konečně jsme se dostali na silnici a šli jsme podél ní až k táboru.

,,bože! kde jste byly!" vykřikla na nás učitelka.

,,promiňte my jsme se ztratili" usmála jsem se Lucy na učitelku.

,,no aspoň že jste živy a zdrávy" úsměv nám oplatila.

*

,,spíš?" zeptala se mě Lucy.

,,ne nespím" otočila jsem se na ní.

,,jenom ti chci říct že tě mám fakt hodně moc ráda a nechci tě nikdy ztratit" uculila se na mě.

,,já tebe taky" usmála jsem se na ní, Lucy mě chytla za ruku.

,,dobrou noc Becky" začervenala se a zavřela oči.

,,dobrou" taky jsem zavřela oči a poddala jsem se světu snů.

*

,,Nikdy mě nenapadlo, že budeme mít k obědu asijskou kuchyni!" vyhrkl ze sebe Kyle a přitom se cpal japonskou polívkou jménem ramen.

,,jo to je bezvadný" pípla během jídla Lucy, která v hůlkách svírala kus sushi.

,,jak sakra držíš ty hůlky?" nechápavě jsem a přitom jsem se prala s hůlkami.

,,to musíš takhle" ukázala mi Lucy a já stále nechápala.

,,kašlu na to" vzala jsem jednu hůlku do ruky a nabodla jsem do jednoho kousku sushi.

,,ty jsi ale šikovná" řekl jízlivě Luke, který nás do teď jenom sledoval.

,,ale no tak" udělala jsem smutný obličej.

*

Poslední den jsme si všichni balili.

,,Becky? nevíš kde mám to modrý tričko?" panikařila Lucy zatím, co Kate si v klidu balila.

,,tady!" vytáhla jsem ho z pozad komody.

,,jé!..kde se tam vůbec-- aaaa pavouk!" vykřikla vyděšeně Lucy.

,,jů pavoušek!" nastavila jsem mu ruku.

,,dej ho co nejdál ode mě!" zakřičela Lucy a já se na ní ušklíbla.

,,ne neboj už ho jdu vyhodit" otočila jsem se dopajdala k oknu a vyhodila ho z okna.

*

Na oběd jsem se stěží doplazila do jídelny, jelikož jsme se tam museli sejít. Učitelé nám řekli, v kolik budeme odjíždět a podobně. Nakonec jsme měli volno.

*

Když jsme konečně přijeli ke škole a já se nějak vyplazila z autobusu. Tak jsem zavolala tátovi, ať pro mě přijede.

,,jé hele kočka" usmála jsem se a dopajdala k ní.

,,ta je roztomilá" uculila se na ní Lucy.

,,tak já půjdu zatím!" zamávala mi.

,,ahoj!" zamávala jsem jí nazpět.

,,jo je roztomilá" přišel ke mně Luke a začal jí taky hladit.

,,vypadá hladově" podívala jsem se na ní ustaraně.

,,mám ještě v batohu rohlík se šunkou.." začal hrabat v batohu a nakonec vytáhl rohlík se šunkou. Vyndal z rohlíku šunku a dal to té kočce. Byla nádherně černá jako nejtmavší noc, její černá srst se nádherně leskla, jak se od ní odrážely sluneční paprsky. Měla krásné modré oči, jemně do šeda jako Luke. Prohlížela jsem si černou kočku teď už se jménem Buru a Luka zároveň.

,,děkuju, že jsi tu se mnou zůstal" usmála jsem se na Luka a pajdala jsem k tátovému autu.

,,já tu nečekal s tebou, byl jsem tu kvůli tý kočce" řekl zase tak jízlivě.

,,uhm.. ok" zarazila jsem se.

,,tak zejtra zase ve škole pa!"otevřel jsem dveře od auta a sedla si.

*

Přijeli jsme domů a nová SMS...



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

First Love (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat