♡PART 4♡

26.3K 456 43
                                    

Hye👋..guys,saya nak ubah typing saya📝.banyak typo yang bertaburan dan ejaan yang ringkas.jadi saya menulis pada ejaan dalam buku supaya korang faham.sorry kalau typing saya ni ringkas,saya mudah typing dalam whatshapp dan terjatuh typing whatshapp saya dalam fanfiction ni.Jadi saya akan ubah ejaan saya supaya korang seronok dan faham membaca fanfiction ni😳.

#Tu je..let's start to typing📝 this fanfiction😳

_____________________________________

Jimin:let's start again babe..😏

Jina:AQ X NAK GILA!!!!*nangis sambil
marah jimin*

-SKIP AKTIVITI ANTARA JIMIN DENGAN JINA-

Jina pov

Aku terus bangun dari tidur kerana cahaya matahari☀telah menyedarkan ku dari tidur.Aku masih sakit dibawah sana dan seluruh tubuh ku masih sakit mengingati tentang jadian semalam,Ini mungkin dugaan ku yang patut ku terima*nangis*.Sekarang aku tak cuci lagi kerana jimin telah meragut 'MAHKOTA'ku.

Author Pov

Jina terus berjalan kearah bilik mandi untuk mencuci dirinya.Manakala jimin merenget dari tidur dan tangan dia mulai mengosok cadar untuk memastikan jina masih ada ditepi dia.

Jimin:*aku terus membuka kedua mata ku melihat jina dan aku mulai terkejut kerana dia tiada disamping ku.Aku mulai terfikir entah-entah jina dah lari.Ahhhhhhhhhh...tak guna punya perempuan!! kau ingat kau boleh lari?? dari aku..Aku akan buat kau sengsara lagi..*

Jina hanya merenung dalam tab mandi sambil menangis teresak-esak dan tangannya mulai memeluk kedua kakinya.

Jina:Apa patut aku buat sekarang?patutkah aku dari je dari rumah ni?*nangis*

Jimin Pov

Aku rasa mungkin jina belum melarikan diri lagi kerana semua barangnya masih ada mungkin dia pergi mandi😏.

Jimin terus berjalan kearah bilik mandi lalu menhentakkan pintu bilik mandi.Manakala jina mulai terjaga dari lamunannya.

Jina Pov

Aku terus terkejut dan mulai rasa takut kerana jimin menghentakkan pintu bilik mandi dan menyuruh ku membuka pintu.kalau aku tidak membuka pintu dia akan sakitkan aku lagi.Apa patut aku buat sekarang?.

Jimin:Kim Jina!!!buka pintu kau sekarang juga kalau tak aku hancurkan pintu ni!!!

Jina mulai berjalan kearah pintu secara paksa dan mulai merasa takut.Dia terus menguatkan diri untuk membuka pintu.

Jimin:Kau nak pergi mana huh??kau ingat kau boleh lari dari aku KIM JINA!!

Telinga Jina mulai merasa sakit dengar jeritan dari jimin dan mulai merasa takut melihat jimin yang mahu menelannya seperti seekor anak tikus yang mahu ditelan oleh seekor kucing.

Jina:A..ku...mandi...

Jimin:Ooo,kau mandi kenapa tak cakap dekat aku huh??

Jina:Aku..tak nak ganggu kau tidur..

Jimin:jom mandi bersama..*tarik tangan jina masuk dalam bilik mandi*

Jina:A..aku...x nak..*Cuba lepaskan tangan dari jimin*

Jimin:Tiada bantahan!!*Marah kearah jina*

Jimin terus menolak jina ke dalam tab mandi dan dia mulai memasukkan kedua kakinya dalam tab tersebut.kedudukan mereka berhadapan sesama sendiri(Macam muka berdepan muka😂,faham ya apa Author cakap)

kedudukan mereka berhadapan sesama sendiri(Macam muka berdepan muka😂,faham ya apa Author cakap)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jina pov

Punggung ku terasa amat sakit,kerana jimin menolak ku kedalam tab mandi.Aku hanya memandang muka jimin yang tengah menutup kedua matanya.Aku sangat membenci Jimin dan keadaan aku sekarang..bila Jimin akan lepaskan ku?.

Author pov

Jina terus menurunkan mukanya kedalam kedua lututnya..sambil menangis

Jimin:Hari ni kita rest dulu.sebab kau masih sakit selepas kau sembuh kita sambung balik..*Bercakap sambil menutup mata*

Jina tak mampu berkata apa-apa.

Hey guys,I'm back again for this ff,kasihan jina Pada pendapat korang,adakah korang nak terus duduk bersama jimin atau terus melepaskan diri dari Jimin yang 'BYUNTAE'tu?😂😂😂..Mesti korang nak terus duduk dengan Jimin kan??😏😏😏.jangan tipu,mulut cakap x nak tapi hati cakap nak😂😂.

sorry lambat upadate ff ni saya sibuk. dalam ff saya telah menukar ejaan pada yang asal.banyak ejaan yang ringkas dan bertaburan pada part sebelumnya supaya korang faham dan seronok untuk membaca ff ni😳.

Bye~👋👋

Don't forget to

Read📕✔
Vote📥✔
Comment💬 ✔

Read📕✔Vote📥✔Comment💬 ✔

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now