Chapter 28♡

10.7K 395 180
                                    

נקודת מבט: ג'סטין. (ג'סטין אוהב אתכן!!!)

"ששש, בייביגירל, ששש או שאת תהרסי את הכל." אני הומה כשאני עושה את דרכי במעלה המדרגות ולתוך חדר השינה שלי במהירות.

"רוזי! יקירה, אני בבית." אני צועק בעודי ממקם את הכדור הפרוותי והקטן על מיטתי.

צווחת התרגשות שוברת את השקט שבביתנו וחיוך גדל על פניי. נביחה חמודה בורחת מפיו של הגור הקטן למשמע הקול אך אני מסתובב ונועץ בו את מבטי, הוא מכסה את ראשו ועיניו עם כפות רגליו.

"כדאי לך שלא תהרוס את ההפתעה לפני שהיא תגיע לכאן," אני נוזף אך צוחק בקלילות כשהוא שולף את ראשו מכפות רגליו, חושף את שיניו ונוהם לפני שהוא מתחבא שוב. הממ, כלב חכם.

"האא!" אני מיילל כשאני נופל לרצפה בפתאומיות ונשיקות מונחות על פניי. דבר טוב שהתקנתי את השטיח הנוח הזה.

"אלוהים אדירים, יקירה. את יודעת שאני זקן ובעל לחץ דם גבוה. את תגרמי לי להתקף לב אם תמשיכי לעשות את זה." אני נאנק בעיניים עצומות, אך עמוק בפנים נהנה מתחושת שפתיה הרצות במעלה ובמורד צווארי.

"אתה רק בן עשרים ושבע, דאדי. אני חושבת שאתה תהיה בסדר." היא מצחקקת, מניחה נשיקה אחת ומהירה על שפתיי לפני שהיא יושבת בפישוק עליי.

אני נוזף על תנוחתנו. "חשבתי שאני זה שבשליטה." אני זוקף גבה בעוד שסומק מופיע על לחייה. "ובכן, אני מניח שאני יכול לזיין אותך בצורה הזו," אני ממלמל, אוחז במותניה ומאלץ אותה לנוע מעלה ומטה על איברי -שלצערי- היה לבוש.

"דאדי," היא צווחת במבוכה לפני שהיא יורדת ממני. אני משרבב שפתיים בעצב, מסתכל מטה על זקפתי החצי קשה. "את תשלמי על זה אחר כך." אני אומר, נעמד ומסדר את עצמי -בכל האזורים-.

היא מחייכת אליי ואני לא יכול לעצור את עצמי מללטף את שערה ולנשק את מצחה. נשיקות במצח הן דרך טובה להראות שאתה אוהב מישהו ותמיד תגן עליו, שזה בדיוק מה שאני מתכנן לעשות.

נביחה קטנה הורסת את הרגע ואני מביט מעלה על כדור הפרווה המנענע את ישבנו בניסיון לקפוץ מהמיטה ולהצטרף אלינו. אך הוא פחד יותר מידי אז הוא המשיך לנענע את ישבנו ולנבוח.

"הו אלוהים!" רוזי צווחת, רצה לכיוון המיטה ואוספת את הגור לידיה. "הוא בשבילי?!" היא מחייכת כשהוא מנסה ללקק את כל פניה.

"לא, הוא בשביל הארולד," אני צופה בחוסר הבעה בפניה הנופלים. "כמובן שהוא בשבילך, יקירה." אני מגחך, מתהלך לכיוונה וכורך את ידיי סביבה.

"איך את הולכת לקרוא לה, בוטן?" קולי מעומעם בעודי מניח נשיקות על לסתה וצווארה. היא הריחה כל כך טוב.

"אתה יודע מהו שם טוב בשביל יצור? מארי." היא מצחקקת, גורמת לי לזקוף גבה.

"את לא קוראת לכלבה שלנו בשמה של הכלבה ההיא." אני שורק לפני עוצר את עצמי לאחר שהיא והגור נרתעים במקצת. "זאת הייתה רק בדיחה." היא לוחשת, מסתכלת מטה בכניעה.

Daddy's GirlWhere stories live. Discover now