Chapter 33♡

11.9K 425 149
                                    

נקודת מבט: ג'סטין.

מלקק את שפתיי בעודי מעביר דף בספרי, אני דוחף את משקפי הקריאה במעלה גשר אפי כשהם החליקו מטה. זה היה בסביבות שבע בבוקר וזהו היום החופשי שלי. אהבתי לקחת ימי חופש מכיוון שיכולתי לבלות אותם עם אהבת חיי, אפילו אם אני מתעורר עם שחר והיא לא...

לאחר כשלושים דקות, אני שומע רשרוש מהמוניטור שליד מיטתי, שהיה מחובר לחדרה של רוזי, ויבבה קטנה בורחת. "ד-דאדי.." אני שומע, גורם לי ישירות לחייך. מישהו נמצא בחלל הקטן היום.

אני קם מהמיטה, מפהק ומגרד את הגירוי הבלתי נראה שעל חזי בזמן שאני עושה את דרכי במורד המסדרון.

פותח בחריקה את הדלת, אני רואה אותה משפשפת את עיניה העייפות עם פרצוף זעוף על פניה. "אל תשפשפי את עיניך, נסיכה. את תפגעי בהם." אני הומה, מתהלך לכיוונה. היא נעמדת וקופצת מעלה ומטה בקלילות בעוד שהיא מסמנת לי להחזיק בה עם ידיה ומוציאה קולות התבכיינות.

"אוו, בייביגירל." אני מחייך, מרים אותה. היא כה יקרה. היא נאחזת בי באופן מידיי, עוטפת את רגליה סביב מותניי וידיים סביב צווארי.

אני מנענע אותנו קדימה ואחורה ברוגע בעודי נושם פנימה את ריח הווניל והתותים שלה, מושלם בדיוק בשבילה.

"בואי, נסיכה. בואי נצחצח את שינייך ונכין אותך להיום." אני מנשק את שערה והולך אל חדר האמבטיה.

מושיב אותה על הדלפק, אני תופס את מברשת השיניים ומשחת השיניים שלה, שהייתה בטעם מסטיק. "תגידי הא." אני מחייך, גורם לה לצחקק ולפתוח את פיה. אני מצחצח את פניניה הלבנות במהירות ומוודא שהן יפות ונקיות. "לשון." אני מצווה, לפני שמנקה גם אותה. "אוקיי, כל מה שאת צריכה לעשות זה לגרגר ולירוק." אני מושיט לה כוס מים כדי שתשטוף את פיה. כשהיא מסיימת, היא מחייכת חיוך גדול לעברי שרק גורם לי לצחוק.

פיה מכוסה בקצף ובועות. לוקח מגבת, אני מנגב את פיה, גורם לה להסמיק בהבנה. "את כזו חמודה," אני הומה, מנשק את שפתיה שוב ושוב. "כזה סוכר מתוק." אני אומר, גורם לה להסמיק שוב פעם.

"זמן למקלחת." אני מרים אותה ופותח את זרם המים החמים. "א-אבל אני עייפה, דאדי." היא מתבכיינת כשאני פושט את בגדיה. "ובכן, אפילו בייביגירל'ז עייפות ורגזניות צריכות להיות נקיות." תגובתי רק גורמת לה להתלונן בלחש בעצבנות ולהניד בראשה.

"אל תתעצבני או שאני אוודא שזאת תהיה מקלחת קרה. עכשיו, תכניסי את הישבן הקטן והחמוד שלך לשם." אני נותן לישבנה החשוף סטירה קטנה כשהיא מטפסת פנימה. לא לפני שהיא מציצה החוצה ומוציאה את לשוני לכיווני.

הו, אני רואה איך זה.

מחייך חיוך שטני ומעושה, אני מתקרב אל האסלה ומבלי להסס, מוריד את המים. שניות לאחר מכן, היא צורחת כשהמים החמים לנהפכים לקפואים. "ישבן מרושע שכמוך!" היא צועקת עליי, עצבנית. "הו, אל תנסי אותי. אני יכול להיות מרושע יותר." אני אומר לפני שאני מוריד את המים שוב. הפעם הזו, אני רץ החוצה, צוחק כשהיא זורקת בקבוקי שמפו על ראשי. "בפעם הבאה, אל תהיי חוצפנית ועצבנית!" אני צועק, מניד בראשי ומגחך.

Daddy's GirlWhere stories live. Discover now