810tion.....

2.6K 35 5
                                    

Hai....... Walaupun dah ke berapa hari raya (tak kira) .. saya nak ucapkan selamat hari raya Maaf kalau ada tersalah atau tersilap ketika menulis cerita Bukan aku, kau dan dia ni.. Saya cuma nak promote e-novel terbaru... tajuk No Drama In College.. :) Sila baca, vote and comment ek..

Description / sinopsis pendek kat bawah ni:

 Fera

Dia sudah nekad semenjak menjejakkan kaki di Kolej Angsana. Dia tidak mahu sebarang 'sportlight' yang menyuluh kepadanya. Dia tidak mahu mendapat sebarang perhatian langsung dari warga Angsana. Dia tidak mahu namanya menjadi berita sensasi di Angsana. Tapi selepas sahaja putera Angsana yang digelarnya putera katak singgah di love Cafe tempatnya bekerja... hidupnya yang aman menjadi kacau bilau. 

Afid

Seorang putera idaman gadis-gadis d fakulti MassCom kolej Angsana. Dikelilingi oleh hulubalang berempat yang kacak sebagai temannya. Dia berkawan dengan golongan 'atasan' kolej Angsana. Tiada apa yang dia mahu ubah lagi dengan hidupnya. dia bahagia dengan cara hidupnya itu. Tapi selepas sahaja menjejakkan kaki di love Cafe.. Dia tahu yang hidupnya tidak akan sama seperti dulu..

Bukan aku, kau dan dia.. Tapi tentang KITAWhere stories live. Discover now