כבשתי אותך!!!!! פרק 37: צרות בגן עדן חלק ב'

1.7K 109 19
                                    

"מה קורה איתך את לא תתחמקי תגידי לי מה עובר עלייך?!" אמרתי בקול תוקפני מעט.
"אני בהיריון זה מה שקרה!" היא צעקה עליי.
"ממי? איך?" שאלתי אותה.
חלק ב':
לוסיאנה P.O.V
"ממי? איך?" היא שאלה אותי שתקתי לי בהתחלה לא ידעתי מה להגיד לה. חודש שתקתי הייתי בדיכאון ולעשות הפלה אני מפחדת. וזה לא מומלץ רעדתי מעצם העובדה להפיל אותו את היצור הקטן שבתוכי גדל.
"ממי לוסיאנה תגידי!" היא שאלה ראיתי את ידיה של לירז רועדות. ראיתי אותה לבנה כסיד חיוורת מודאגת כל כך דואגת לי? היא חיבקה אותי בידיה עוטפת אותי בחומה ודאגתה שזה היה מוזר כל כך עבורי.
"אני בהיריון מעדי אני נושאת ברחם שלי את בנו של עדי אטיאס." אמרתי לה היא החווירה פניה היו לבנות כסיד ראיתי איך היא רועדת בכל גופה רעד כל כך חזק. היא שחררה אותי כשגופה רועד ועיניה קפואות בהלם. אני יודעת שאני משקרת אבל זו הדרך היחידה לזכות באהוב נפשי.
"איך? מתי זה קרה?" היא שאלה אותי בעיניה דמעה זלגה. אבל היא השתלטה על כאבה ראיתי שכואב לה מאוד. היא הסתובבה והלכה אחרי שלא עניתי לה היא עזבה אותי עוזבת אותי לבד.
אף פעם לא חשבתי שהיא כל כך....שבירה ראיתי איך היא התפרקה מהמילים שלי שבירה הרוסה. אין מה לעשות אחרי הכל באהבה תמיד שניים נותרים לא שלושה.

לירז P.O.V
עזבתי רצתי הכי מהר שאני יכולה עליתי לכיוון הגג שם איפה שאני רגילה להוציא את כאבי. שם איפה שאני ורטמיר שהוא כמו אח בשבילי יושב איתי תמיד. רעדתי נשבעת לכם לא ציפיתי שהיא שהוא כבר שכבו. כשהיא אמרה את שמו ליבי כבה הרגשתי כאב עמוק. הכל נשבר בתוכי הוא—אהוב שלי הבחור שאני אוהבת אחרי מה שקרה לי עם דין. אהבתי הראשונה הוא שבר את ליבי עכשיו. הדמעות זלגו להם לא רציתי לראות אף אחד. בכיתי שבורה רציתי לצעוק, אבל לא הראיתי את חולשתי אני לא אחת שמראה אותה. אני עדיין לירז יזראילוב הנערה הכי חזקה ושהופכת את הגברים לעבדים שלה. כן גם עכשיו כשאני חושבת על טעם שפתיו על היופי שלו הכל כואב כל כך כואב. ליבי נשרף כאש מכאב ה' יודע מה עבר לו בראש. והיא כמו זונה שכבה איתו עם סטוציונר בן זונה שאני פקינג מאוהבת בו. ינעל העולם ינעל החיים המזדיינים האלה איפה חטאתי??? אולי באמת חטאתי בפני אלוקים שזה מגיעה לי? בהתחלה הוא לקח ממני את אהבתי הראשונה. הביא את עדי לחיי אהבתי השנייה ומה עשה הוא? הוא בגד בי ושבר לי את הלב. איפה חטאתי ריבונו של עולם שאתה נותן לי את המכות האלה? אולי באמת לא מגיעה לי לחיות בעולם שיצרת?? מה אני עוד צעצוע בשבילך בריאה קטנה? למה כל הסבל הזה בשביל מה?? בשביל שתצחק אליי??? שאלתי אותו בליבי. כשהדמעות זולגות בלי הרף כן גברים זה עם חרא חלקם, חוץ מדין חיים שלי. רובם הגדול עם של חרא, למה הוא שכב איתה למה? מה יש לו על מה הוא חשב על עוד סטוץ? האם זה היה לילה לפני שהוא התוודה שהוא אוהב אותי ועכשיו יהיה לו ילד. ואני לא יכולה להגיד לה או לו להרוג את הילד הזה. אני לא מאשימה אותו הילד המסכן הזה אין בידו חטא. הוא לא אשם שיש לו הורים מניאקים שני ההורים לא אחד. סאמק סאמק סאמק הדמעות הבוגדניות האלה לא מפסיקות להן. ישבתי לי שעות בוכה שם לא הלכתי לשום מקום ישבתי בוכה כאב לי מאוד נשמתי כמו מטורפת בוכה והבטתי בשמיים הכהים היה כבר שמונה. ועכשיו ארוחת ערב לא הלכתי לשם ישבתי שבורה לא יכולתי להכניס דבר לפי.

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now