כבשתי אותך!! פרק 24: השער לאהבה

2.4K 133 18
                                    

לוסיאנה P.O.V•
הוא שכב עם אחת הזונה שלו מחייך אליה הם דיברו וצחקקו יצאתי מהחדר שלו בדמעות לא סבלתי את זה. הוא שלי ולא של הזונות האלה ולא של לירז היא סתם עוד אחת ישבתי בוכה בחוץ. לא סבלתי את החיים האלה זה לא הוגן שאחד מקבל הכל והשני כלום. אין צדק בחיים האלה אטיאס איך יכולת? אני אוהבת אותך למה אתה מתנהג אליי ככה למה אתה שונא אותי ואותה אוהב.

עדי P.O.V•
"תודה לך קייסי את מאוד עזרת לי להתחמק מהמפגרת הזו." היא חייכה אליי חיוך רחב שלה הבחורה הבלונדינית הזו עיניה היו דבש טהור וחיוורות.
"אין על מה אטיאס תמיד לשרותך אחרי שהצלת אותי ממקס." הסתובבתי עם גבי אליה שתרגיש בנוח להתלבש היא התלבשה במהירות ונשקה על לחיי ואמרה. "אם היא תתחיל איתך החננה מהאתמול אני תמיד מוכנה לעזור." אמרה לי ויצאה חייכתי מרוצה מהעובדה שהיא מבינה את חיים כפי שהם אני מלך הבנות ובנות עבורי צעצוע קמתי מהמיטה מתלבש לי. אז נשמע דפיקה הייתי עם מכנס בדיוק.
"כן," אמרתי ולא תאמינו מי אני רואה את הכלבה לבושה מולי במכנס שנראה יותר קצר מהבוקסר שלי. וחולצה שנראתה יותר כמו חזייה התאפקתי לא לצחוק. הגוף שלה נראה כל כך מזעזע השומן בבטנה בלט ולא היה מספיק במקומות הנכונים. התחלתי לצחוק לא יכול להפסיק צחקקתי. "תיראו אותה עוד סטוץ רק שבא לי להקיא מעולם לא היתה לי בחורה כל כך מכוערת החושרמוטה." אמרתי לה בחיוך קר משפיל אותה עד הסוף. "מה את לא עושה בשבילי מתלבשת כמו זונה ומתנהגת כמו זונה אפילו הזונות שלי יותר יפות ממך." המשכתי צוחק צחוק פרוע ראיתי בעיניה דמעות הייתי משועשע. "אם היית יפה אולי הייתי רוצה לזיין אותך אבל איך להגיד את זה. את לא יפה סתם מכשפה שהולבשה בבגדים אופנתיים שמישהי רק עזרה לה טיפה להשתפר." אמרתי יורד אליה היא עמדה קפואה ואני צחקקתי ואז היא יצאה בדמעות מכאן רצה. חייכתי לעצמי יופי אטיאס אצלחת ברוך שפטרנו. אבל כפי שאני יודע הכלבה לא תרד לי מהגב עד שלא אשפיל אותה עד הסוף עד לתהום.
הלכתי לי מחייך החוצה מטייל לי בחוץ מחרבן על שעת כיבוי אורות. הייתי משועמם החלטתי היום להתגרות בגורל. התחלתי לשיר בקולי קולות באנגלית את השיר של האולטראס לעצבן ולחרבן על כולם.
"עוצם עיניים
חולם שאת תבואי
סידרתי את הבית, בישלתי, הכנתי
הדלקתי לך נרות
תשאלי את החברות
גם הן יגידו לך שכדאי לך, כדאי לך
אז בואי אליי כפרה
יש יין וגיטרה
אני רומנטיקנוס הלילה, הלילה
הדלקתי לך נרות
תשאלי את החברות
גם הן יגידו לך שכדאי לך, כדאי לך

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now