כבשתי אותך!! פרק 19: שפיות בין גן עדן לגיהינום

2.7K 140 2
                                    

לירז P.O.V•
התעוררתי מרגישה זרועות גדולות מחבקות אותי ראיתי את פניו הישנות של אטיאס. הוא נראה ילד טוב כשהוא ישן ראיתי את טמיר קם. ורמזתי לו על שקט ורמזתי לו עם הידיים על שיניים שיביא משחת שיניים הוא קלט אותי ישר וחייך. הוא התקרב מורח עליו את המשחה.
"עכשיו תורך את יודעת מה לעשות." הוא לחש בחיוך.
ליטפתי את פניו מרמה אותו ברכות שלי התקרבתי לאוזנו של אטיאס וצרחתי. "אטיאס תתעורר!!!"  הוא קפץ נוגע בפניו מורח את משחה על כל פניו פוגע בעיניו.
"מה את צורחת על בוקר סאמק!!" יואל צעק בזעם וראה את המשחה והתחיל לצחוק חייכתי ונפתלי קם אחריו.
"מה את צורחת ינעל החותך?" הוא שאל בזעם ושם לב למשחה והתחיל לצחוק נקרע. "נראה שהמלאך בלבן נישק אותך עם אודם לבן!!" הוא אמר מצחקק צחקתי גם וטמיר צחקק. אטיאס הביט בעצמו וגיחך.
"אני אומר הגיעה הזמן שלי לעניש אותך על הבדיחה הלא מוצלחת שלך!!" אטיאס אמר משכיב אותי בכוח והתקרב אליי ורצה למרוח את משחה על פני בעטתי לו בין הרגליים."אוח—יא בת זונה!"  קמתי ישר חומקת מאחורי טמיר מחבקת אותו כשהוא רצה לתנקם בי טמיר הביט בי וחייך.
"אטיאס תעזוב אותה אתה אשם האמתי חטפת את הבחורה הלא נכונה." טמיר אמר עומד עם בוקסר בלי חולצה עדיין רק עכשיו שמתי לב סאמק גם אטיאס היה ככה. רק שגופו עצום יותר שרירי יותר ויפה. כאילו התאמן כל חייו ראיתי את חזהו המעוצב והבטן השרירית שלו היו לו שש קוביות לפחות. לירז תנשמי זה שיש לו גוף יפה זה לא אומר שהוא בחור טוב. חיבקתי את טמיר שחייך רק חיוך זחוח.
"היא הולכת לשלם על כך זוז טמיר!" הוא אמר לו ראיתי בעיניו של אטיאס זעם כל כך עצום כשהביט בטמיר ואחר כך בי.
"טמיר חמוד מאמי הצילו." אמרתי מחבקת אותו בחוזקה אטיאס נראה להוט מזעם עוד יותר.
"תברחי מאמי הכל איתי יהיה בסדר." הוא אמר דוחף אותי לדלת רצתי בשש בבוקר למגורים שלי. כשאטיאס כבר התכוון לצאת אני הייתי בצד השני של מסדרון הייתי עדיין מסוחררת חלשה אבל ברחתי לחדר. תודה לך טמיר איזה מאמי הציל אותי לא התנהג כמו מניאק חבר אמיתי.

עדי P.O.V•
סעמק עזבו את הבדיחה המזדיינת שלה והבעיטה שלה בביצים שלי. זה כלום כשראיתי איך היא מחבקת אותו זה הדליק אותי החושרמוטה, איך היא מחבקת אותו ברכות שלה. אותי היא אף פעם לא חיבקה ככה הכי הרג אותי הוא היה חצי ערום מולה. והיא חיבקה אותו והמניאק הקטן נתן לה לברוח.
"תרגיעה אחי זו היתה כולה בדיחה לא ידענו שתקח את זה קשה!" טמיר אמר לבוש בתלבושת בית ספר כשהוא מסדר אותה.
"היא נמרחה עליך כמו זונה זה מה שמעצבן עלק שומרת נגיעה." אמרתי לו עצבני טמיר התקרב אליי. ותפס בחולצתי בזעם ראיתי את זעם בעיניו הוא היה עצבני החושרמוטה.
"אל תגיד אליה דברים כאלה יא חתיכת בן זונה הבחורה הזו יותר טהורה ממך אל תשכח מי אתה ומי היא. כן היא חיבקה אותי אם זה מה שמדליק אותך היא חיבקה אותי כי היא בוטחת בי מה שבך היא לא יכולה!!!!" הוא אמר בזעם ושחרר אותי דוחף.
"יא חתיכת בן זונה אמרתי לך לא להתעסק איתה היא שלי!!" שאגתי עליו בזעם עצבני החושרמוטה.
"אז תתנהג אליה כמו שהתנהגת למאיה תתנהג אליה יפה ולא כמו בן זונה!!!" הוא אמר כועס מאוד ואני להטתי מזעם סאמק. למה הוא חייב להזכיר אותה בכל פעם. לקחתי את אייפון ויצאתי מהחדר טורק את הדלת סאמק כל פעם הם מזכירים לי אותה. כל פעם מחדש בלעדיה לא קיים בשבילי כלום סאמק מה הוא עושה איתי בגלל איזו בחורה שאני רוצה בתור גוף קודם ואחר כך בתור נשמה.

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now