Part 10 - He Again

1.5K 56 10
                                    

נקודת מבט של ג'סטין: 

טוב צריך לארגן את הכסף שאני חייב להם למרות שהם לא עשו כלום כי ביטלתי הכל אבל בכל מקרה  אם אני  נותן מילה  ואני  תמיד מקיים אותה לא משנה מה ויש לי שעה להשיג את כל הסכום." טוב ראין חייבים ללכת לבנק אני חייב לשלם להם אחרת אני בצרות ואני לא צריך את הצרות האלה במיוחד שלא של לוגן אני מכיר אותו הוא יכול להיות ממש נוכל לפעמים  אתה בא איתי נכון? " "כן אחי  ברור אני לא נוטש אותך בחיים אתה אח שלי לא משנה מה אני תמיד פה  טוב בוא נזוז כדי שנספיק גם לחזור לפני שהוא מגיע" "צודק אחי תודה שאתה פה אוהב אותך  בוא נלך אני רק צריך להגיד לגו'לי שאני צריך אותה פה " לקחתי את הטלפון וחייגתי לאישה הכי מתוקה ומדהימה שפגשתי, כן היא המשרת של הבית היא עושה הכל אבל היא כמו סבתא שלי היא תמיד אוהבת תמיד חמה והאוכל שלה מדהים ואני חייב אותה הערב  ."שלום ג'סטין מה שלומך היום מתוק?" "הכל מעולה ג'ול אני צריך אותך הערב את חושבת שתוכלי להגיע ולהכין אוכל ולסדר קצת אני לא השארתי הרבה בלאגן היום בערב פשוט יש לי אורחים ואני חייב שיהיה מסודר ושיהיה אוכל שנוכל להנות ממנו" "אין בעיה יקירי אני יגיעה עוד 10 דקות  אתה רוצה אני יכין משהו מיוחד בשבילך שאני ידע אם לעבור בחנות בדרך" לא אני רוצה רק את הספגטי שאני אוהב לא משהו מיוחד את המצרכים האלה יש לי תמיד בבית כך שלא צריך ותוציאי את הווסקי מהארון הלבן בבקשה ואני יוצא לבנק יש לך מפתח נפגש כשאני יחזור תודה ג'ול אוהב אותך ביי" "אין בעיה יקירי אני גם אוהבת אותך נפגש אז ביי" בזמן .  .שביקשתי ממנה לבוא התארגני ועכשיו אני נועל את הדלת ובדרך עם ראין לבנק

 נקודת מבט של סטייסי:

אחרי הארוחת בוקר אני והיילי סידרנו את הבית למרות שהוא לא היה כל כך מבולגן כל  זה נעשה תוך שעה ועכשיו אנחנו מחכות בתור בבנק אני צריכה לבדוק שהמשכורת שלי במקום ושהכל מסודר . "תיראי סטייס זה האלה מהמסיבת חוף" היילי אמרה כשהיא מצביעה על שני בחורים שניראים לי ממש מוכרים שהרגע נכנסו לתוך הבנק "היילי לא יפה להצביע על אנשים זה לא מכובד מה את לא יודעת את זה " נזפתי בה וגילגלתי עיניים" מי ישמע הם גם ממש ראו את זה  שאני מצביעה לכיוון שלהם סטייס אפשר לחשוב שהם כאלה חתיכים יסתכלו לכיוון הזה בכלל על כאלה מכוערות וקופות כמונו". אמרה היילי מגלגלת עניים ומחליפה צד  "נו באמת היילי את בכוח רוצה להתווכח איתי עכשיו" אמרתי שאני מנסה להציץ ולראות כמה התור הזה עוד יהיה אני ממש לא רוצה לבלות פה את שארית היום שלי אני שונאת בנקים. שני הבחורים שהיילי דיברה עליהם עקפו את כולם ועברו לידינו כדי להתקדם  קדימה  אבל עצרתי אותם" או לא אין מצב שאתם עוברים אותנו אתם תחכו בתור בדיוק כמו כולם לא משנה מה הסדר יום שלכם "הבחור בעל המשכפיים הכהים והבלורית הבלונדית חומה שלו הוריד ארותם ושנינו קפאנו במקום שוב הוא ההוא מהמסיבה בעל העיינים המהפנטות האלו והריח שלו פאאקק הריח שלו עברה בי צמרמורת בדיוק כמו באותו ערב במסיבה. לא ידעתי מה להגיד וראיתי שגם הוא לא מסוגל לדבר ואני בטוחה שאני מוכרת לו כי הוא בדיוק באותו מצב כמו שאני שנינו שותקים ובוהים אחד בשני.

 נקודת מבט של ג'סטין:

אני  לא  מאמין למה שאני רואה עכשיו היא עומדת מולי באותו מצב כמו שלי עומדת ובוהה פאאקק העיניים היפות האלה הלוואי שאני היתי יכול להסתכל לתוך העניים האלה כל יום. אני מחליט לשבור את השתיקה המביכה ולהגיד משהו " אז נפגשים שוב נסיכה לא ידעתי שאני ימצא את עצמי אם נסיכה כמוך במקום כמו בנק " אמרתי שולח לה חיוך קל וקריצה שובבה מנסה לרכך את המצב המביך ולהראות שאני ממש לא רע כמו שאני נראה. היא ישר נהיתה אדומה ואוו לא ידעתי שהיא מחבבת אותי כל כך או שזה בגלל שהיא לא מקבלת מחמאות כאלה אז זה גורם לה להסמיק ככה." אהה כן מסתבר שאני ואתה מצאתנו את עצמנו באותו הבנק נסיך תראה איזה עולם קטן " אמרה בחיוך תמים  כמה שאני בטוח שמאוחרי כל התמימות הזאת עומדת משהיא פרועה. אוף איזה אדיוט אני לא לא מפסיק לחשוב על איך היא נשמעת במיטה שלי צורחת את שמי חשבתי לעצמי ונשכתי את השפה מה שגרם לה ם לנשוך אותה או שהיא חושבת כמוני או שהיא פשוט קוראת את המחשבות המלוכלכות שלי." אני ג'סטין וזה החבר הכי טוב שלי ראין  , לא יצא לנו להכיר אז במסיבה וכנראה  שהבנק הוא המקום חייכתי מה שגרם לה לחייך חזרה "אני סטייסי וזאת החברה הכי טובה שלי היילי כן אני חושבת שאתה צודק בקשר לזה ." אמרה כשהיא מזיזה את הפוני הבלונדיני שלה מאחורי האוזן " אז מה את אומרת שנכיר יותר טוב וניפגש הערב כולנו אצלי בשעה 20:00 ?" אמרתי בטוח בעצמי כדי שהיא לא תרגיש אני רוצה לנצל אותה או משהו אני פשוט רוצה להכיר את אישתי לעתיד אני בטוח שזאת היא רק מלדבר איתה עכשיו. "יודע מה ג'סטין סגור אצלך הערב בשמונה ." , היא הסכימה אני לא מאמין שזה באמת קורה " מעולה אני צריך את המספר שלך כדי לשלוח לך את הכתובת שלי גיחחתי והושטתי לה את הנייד שלי היא לקחה אותו וחייגה את המספר שלה ושמרה בתור סטייסי , אני בטוח משנה את זה לנסיכה של חיי אבל לא עכשיו מולה כשאני יגיע הביתה. " אז ניפגש בערב בנות". בלי לשים לב הגענו לטור שלנו לקחתי את הכסף שאני צריך ויצאנו לכיוון האוטו, עכשיו נשאר לסיים עם החלק הקל שזה לוגן  החלק שיותר מדאיג אותי הוא סטייסי אני מקווה שהערב ילך חלק כמו עכשיו.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Love Me LikeYou Do (On Hold)Where stories live. Discover now