part 6 - It didn't worked

1.7K 55 10
                                    

נקודת מבט של סטייסי:
התעוררתי על הספה הגדולה בסלון וכיביתי את הטלויזיה שדלקה כל הלילה כי נרדמנו מול הסרט אני הולכת לקבל חשבון חשמל ענקי החודש אמרתי לעצמי וקמתי לאמבטיה בקומה הראשונה שטפתי פנים וציחצחתי שיניים ופתאום צילצל הטלפון בית הלכתי לענות אבל היילי הספיקה לפני אז חזרתי לסיים לצחצח ויצאתי אחרי דקה ורואה שהיא סיימה לדבר "מי זה היה " שאלתי בדרך למטבח "סתם טעות במספר" "טוב את באה לאכול בואי נכין משהו לאכול הפופקורן אתמול לא עשה לי טוב " אמרתי בזמן שפתחתי את המקרר והיילי נכנסת מיד אחרי "כן אני מתה מרעב אבל קודם אני צריכה לשרותים" אמרה ויצאה לכיוון השרותים . הוצאתי מחבת ואת כל המצרכים בשביל הארוחת בוקר והתחלתי לבשל ואחרי שתי דקות בערך היילי חזרה ועזרה לי לסיים מהר עם ההכנות וישבנו לאכול.
נקודת מבט של ג'סטין:
"אחי מה אתה דפוק מה אתה עושה "שאלתי את ראיין שקראתי עם מי הוא מדבר בטלפון וראיתי שזאת סטייסי מיד לקחתי את הטלפון ממנו ואמרתי שזאת טעות וניתקתי "אסור לנו לדבר איתה עדין שום דבר לא מוכן אתה תהרוס הכל מטומטם" הרמתי את הקול שלי ושמתי את הטלפון בחזרה למקום "למה אתה עושה את כל זה כשזה כל כל פשוט להתקשר ולקבוע פגישה ולצאת איתה לדייט זה לא קשה קשה ג'סטין אתה מסוגל לזה ולהרבה יותר מיזה אתה לא עבריין " "אתה צודק אחי אני לר יודע מה עבר לי בראש כשחשבתי לשדוד את החנות תכשיטים רק כדי לקבל את התשומת לב שלה. אני עכשיו מתקשר ללוגן ואומר להם לעצור הכל לפני שיהיה מאוחר מידי תודה אחי מה היתי עושה בלעדיך " אמרתי וחיבקתי אותו חיבוק אחים " בטח היתה עכשיו עושה את זה ואחרי זה מקלל את עצמך כל החיים על זה שאתה דפוק שלא עצרת בזמן." חחח צודק רק אתה מכיר אותי ככה חחחח באת היתי מקלל את עצמי על זה" חייגתי ללוגן "לוגן תבטל הכל ותחזור לבית נדבר על התשלום שלכם " " מה אבל אנחנו כבר בדרך לשם" שמעתי עצבים בקול שלו ויכולי לדעת שהוא מתחיל להתעצבן " ואני אמרתי תחזרו לא תהיה שום גניבה לוגן יש לי דרך אחרת יותר טובה למשוך צומת לב " אמרתי והעצבים שלי מתחילים לבעבע ואני מרגיש אין הדם שלי מתחמם "טוב בסדר ביבר אנחנו חוזרים עוד שעה אצלך " הוא אמר בקול קר וניתק את השיחה "כלב" אמרתי ושמתי את הנייד בכיס וישבתי על הספה הלבנה עייף מכל הבלגן שעמדתי לעשות. אני מקווה שלוגן לא יעשה את זה למרות הכל כי זה יהיה הסוף שלו אני נשבע .
נקודת מבט של לוגן :
"שיטטטט" צעקתי מרביץ להגה של הרכב "מה קרה " רוי שאל מאחורה , הסתכלתי עליו דרך המראה "לא עושים את זה ביבר השתפן הוא אמר לחזור " " איזה פחדן ..טוב אבל מה עם הכסף " " אל תדאג לזה אני לא צריך לעשות כלום הוא רוצה לדבר על זה כשנחזור "
" זה לא עבד" רוי אמר בקול מבואס אני יכול להבין אותו ממש רציתי לעשות את זה הכל בגלל הביבר הפחדן הזה .


טוב אז כמו שאמרתי אני יעלה פרקים למרות הכמות הנמוכה. חחחח אז ככה רני מבקשה הפעם 30 הצבעות ו7 תגובות למרות שיש פה איזה 3 אלף קוראות אבל נוותר לכן נכון לעכשיו חחחח נשמעת מאיימת לא ?
סתם סתם בקיצור אוהבת ותהנו 😍😍😂😂❤❤😘

Love Me LikeYou Do (On Hold)Where stories live. Discover now