פרק 9 - משוחררת

56 3 3
                                    

״טוב אז את זה כבר עשינו , נשאר עוד שתי עבודות.. ״ אמרתי לאביגיל נשענת על הקיר , ״נשבעת שכבר התחרפנתי מכל השיעורים והעבודות האלה ״ אביגיל אמרה וחייכתי אליה חיוך עייף , ״מה את חושבת על מה שראינו אתמול? ״ אביגיל שאלה ונאנחתי.. מה אני חושבת על זה ?.. ישר הבנתי למה היא התכוונה , היא התכוונה לנשיקה של ג׳סטין ואנג׳ל .. באמצע החצר הם מחליטים לבדוק כמה חורים יש לכל אחד בפה, נו באמת..
״לא יודעת תמיד ידענו שיש לו חברה ושסביר להניח שזה יקרה, כנראה שהייתי צריכה לראות את זה כדי שירד לי האסימון סוף סוף שהם זוג ושאי אפשר לשנות את זה.. זאת אומרת אפשר אבל אני לא אפריד בינהם...״ אמרתי לה והיא הנהנה ..
״טוב יאללה בואי נצא לאנשהו, שמעתי על בר חדש שנפתח , חייב ללכתתתתת״ אביגיל אמרה והאמת שלא יזיק לי קצת לצאת , לבלות, לשכוח קצת מכל השגרה הזאת .. "טוב יאללה אז את עוזרת לי לבחור בגדים״ אמרתי לה וידעתי שבסופו של דבר היא תבחר ואני בטח אתעסק במשהו אחר והיא חייכה חיוך של:״תהיי בטוחה שאני אעזור לך עם זה ״ וחייכתי אליה חיוך גדול..
״לא את זה , גם לא את זה, גם את זה לא .. נו באמת אמה בואי תעזרי לי״ אביגיל אמרה מסתכלת עליי כשאני ישבתי על המיטה נשענת על הקיר וקוראת ספר.. את מי זה מעניין עכשיו מה ללבושש , הוא עוד שניה עומד להגיד לה שהוא אוהב אותה!! אביגיל הרימה אותי מהמיטה והושיבה אותי מול הארון , ״עכשיו תשבי פה ותעזרי לבחור לך בגדים״ היא אמרה וצחקתי , היא לא נורמלית , אביגיל כל כך מכורה לביגוד,איפור, שיער ואני , מבחינתי לשבת כל היום עם הפיג׳מה בחדר ולקרוא ספר..
בסופו של דבר, בחרתי מה ללבוש.. לבשתי חצאית בצבע חום בהיר וחולצת בטן לבנה שחושפת את הכתפיים שאין לי מושג איך הסכמתי ללבוש.. שמתי עקבים קטנים כי אני ועקבים עם סנטימטרים גדולים לא חברים טובים, שחררתי את השיער פזור , השיער שלי היה חלק עם תלתלים עדינים בסוף והפוני שלי בצדדים היה חלק ומסודר, התאפרתי איפור עדין, אני לא אוהבת להתאפר איפור כבד ומוגזם מידי , לקחתי תיק קטן בצבע תואם לחצאית ושמתי בו את הפלאפון שלי וכסף וחיכיתי שאביגיל תסיים להתארגן, היא הלוותה ממני בגדים , אנחנו תמיד ככה .. היא לבשה שמלה שחורה מיני עם כתפיות , שמלה שלא ידעתי שיש לי בארון בכלל , שמה עקבים שחורות גבוהות ששמתי פעם אחת ומאז מצידי לתת לה אותן מתנה , עשתה קוקו גבוה מתוח ויפה שהבליט את הפנים היפות שלה , שמה איילינר בעיניים, הוסיפה לזה אודם אדום ויצאנו לכיוון דלת הבית שלי לצאת לבר..
הגענו לשם אחרי בערך 20 דקות והמקום היה מפוצץ .. נכנסו לשם ואביגיל ישר הלכה לבר להביא לנו לשתות.. בד״כ אני לא שותה, אבל הפעם אמרתי לעצמי שכדי שאני אהנה באמת, אני אשתה קצת.. זה יעזור לי לשכוח מהמחשבות של כל השבוע, וגם זה יום שישי בערב , מקסימום יום אחרי בשבת אני אקום מאוחר .. שתיתי את מה שאביגיל הביאה לי בלגימה אחת והרגשתי את המשקה צורב לי בגרון.. אני ואביגיל הלכנו לרחבה והתחלנו לרקוד ולהשתגע כמו שרק שנינו יודעות.. לאט לאט התחלתי להרגיש את המשקה מתחיל להשפיע עליי ואז כבר באמת השתחררתי , לא חשבתי על כלום , הראש שלי היה בלהנות , להנות ושוב להנות, לא עניין אותי כלטם. רק תנו לי להנות ולשכוח מהכל. הסתכלתי על אביגיל צוחקת ונהנית , משתגעת על הרחבה עם איזה אחד שהתחיל להצמד אליה ושמתי לב שמישהו מהצד מתחיל לרקוד איתי ולהתקרב אליי יותר ויותר, בפעם אחרת מזמן הייתי מעיפה אותו ממני, אבל הפעם נתתי לעצמי להשתחרר לגמרי.. קירבתי איתו אליי יותר ויותר , מרגישה אותו נוגע לי בתחת ומחייך אליי, המשכתי לרקוד איתו, להתקרב אליו, לא עניין אותי כלטם. מאמצע שום מקום הרגשתי יד שרירית מחבקת אותי וראיתי את הבחור הזה שלא ידעתי את השם שלו אםילו מסתכל ומתחיל להצעצבן.. לא הבנתי מי זה בכלל שמחבק אותי משום מקום עד שהסתובבתי וראיתי את ג׳סטין מולי מסתכל עליי במבט עצבני .. מה אתה רוצה אוף גם לכאן אתה בא?? ״אתה מפריע ״ הבחור אמר לג׳סטין בעצבים, ״אני החבר שלה ואתה מפריע לנו״ אוקיי מה? .. ״סליחה אחי לא ידעתי״ הבחור אמר והלך משם מבואס. מה זה אמיתי מה שהלך פה עכשיו מה הוא הורס לי ? ומה הוא אומר שאני חברה שלו?? ממש התעצבנתי.. ״אפשר להבין מה את עושה?? ״ ג׳סטין אמר ועוד שניה צרח עליי והרביץ לי שם, ״מה שבאלי מה אתה רוצה?? אני החברה שלך ולא ידעתי ?? ״ אמרתי עצבנית ואני עדיין לא מאמינה שככה צעקתי עליו.. ״מה את מתנהגת ככה אל תהפכי את עצמך למה שאת לא!״ ג׳סטין אמר עצבני ומשך אותי מחוץ לרחבה, מה היא אמיתי?? מצד אחד רציתי לצרוח עליו מעצבים , עד שסוף סוך אני בראש אחר ואני לא חושבת עליו אז הוא חוזר והורס לי?? מצד שני הייתי בהלם שאכפת לו .. מה  אכפת לו בכלל שאני עם מישהו אחר ?..
״מה אתה עושהה? ״ צעקתי עליו משחררת את היד שלי ממנו, שהוא תפס בכזאת עדינות שהרגההה אותי. ״מציל אותך״ הוא אמר רגוע יותר כשהוא בוחן את הסביבה ומסתכל לכל כיוון חוץ מאליי . ״מציל אותי ממה?״ אמרתי כשהרגשתי את הראש מתחיל להסתובב לי .. ״מה קרה ?״ ג׳סטין שאל כשהוא שם לב לכאב הראש הנוראי שקיבלתי שם, ״כואב לי הראש מאוד״ אמרתי והרגשתי את עצמי נופלת אבל בעצם לא נופלת כי ג׳סטין מיהר להחזיק אותי.. היינו במרחק נשימה אחד מהשני, היינו כל כך קרובים שיכולתי להרגיש את הנשימות שלו עליי.. הסתכלתי לו בעיניים והוא הסתכל בעיניים שלי אבל התרחקתי ממנו מהר וקמתי לשבת על כיסא ליד הבר.. לא שכחתי מה הוא עשה לפני יומיים.. הוא נישק את החברה שלו שבטח מחפשת אותו עכשיו בכל הבר.. הסתכלתי עליו מבולבלת והוא הסתכל עליי בצורה שלא יכולתי להבין ...

Story Of My LifeWhere stories live. Discover now