עוד יום בבית ספר...

330 23 10
                                    

נקודת מחשבה של אמה :
״אמה את צריכה לשכוח ממנו , הוא לא מתאים לך יש לו חברה!! ״...
זה מה שאני שומעת כל פעם מחדש .. אבל איך אני יכולה לשכוח ממנו?? את העיניים שלו האלה , עם החיוך הענק שלו מאוזן לאוזן ואת הצחוק שלו.. זה בלתי אפשרי.. הן לא מבינות אותי.....

״אמה את צריכה לשכוח ממנו , הוא לא מתאים לך יש לו חברה!!״
״איך אני אעשה את זה אבל אביגיל?? אני מאוהבת בו מכיתה ז׳ ! מהרגע שדיברתי איתו אז בטוויטר , והוא הגיב לי בתמונה על החיוך שליי.. ואז כשהוא עקב אחריי באינסטה.. איך אני יכולה ביגו?? במיוחד שהוא עכשיו יושב לידי בכיתה !! די נו הוא כזה חמודד אני לא יכולה!! ״..
אביגיל תמיד הייתה יותר נמרצת ובטוחה ממני.. מכירים את הבנות האלה שיש להן ביטחון אבל גם אין להן ביטחון? הן יכולות לדבר ולהביע את עצמן ולהכיר אנשים חדשים אבל באחד על אחד הן כן איתך עד בסוף והן באמת מקשיבות.. אז ביגו היא כזאת.. היא מכירה יותר ממני אנשים ונפתחת מהר יותר .. והיא הייתה איתי לאורך כל הדרך עם ג׳סטין.. כן חח יומני היקר זה השם שלו.. הוא הבנאדם הכי טוב שאני מכירה.. הוא חמוד ואמיץ וטוב לב ורגיש וחתיךךך שאין דברים כאלה ומצחיק ומקובל.. הוא כל מה שבת הייתה רוצה שיהיה בחבר שלה.. הבעיה אבל שיש לו חברה .. קוראים לה אנג׳ל והיא יפהה כזו! תמיד היה לו טעם טוב בבנות.. לו לעומתי היו כמה חברות ולי אף לא חבר אחד.. אני לא כזאת ,אני שונה.. למשפחה שלי מאוד אכפת מהלימודים ומההצלחה שלי וגם לי אבל כנראה שלי יש עוד דברים על הראש.. בכל מקרה, הוא עכשיו יושב לידי בכיתה!! אתה קולט יומני?? הוא הכי קרוב אליי מתמיד!! תמיד היינו מדברים כזה בטוויטר , באינסטה , אבל אף פעם לא באמת .. ועכשיו אנחנו באמת מכירים אחד את השניה!! אני באמת מדברת איתו, והוא באמת מדבר איתי..

״אני מבינה אותך אמה , אבל את מרגישה עכשיו ככה כי את יושבת לידו , כי הוא תמיד איתך ואת תמיד איתו.. אבל אחרי זה , כשאת או הוא תעברו מקום , זה יהיה אחרת , את תראי..״
חזרתי אחרי ההפסקה עם מלא מחשבות.. עליו , עליי , על אנג׳ל.. אני לא יכולה כבר לחיות עם ההרגשה הזאת..
אז חזרתי לכיתה , למקום ישיבה שלי וגם הוא חזר, צוחק , מחייך , יכולתם לראות על הפנים האלה שלו את האושר שלו , את השמחה שהוא שרוי בה..
אני ילדה ביישנית.הנה,הודתי. אני ביישנית ואפילו חסרת ביטחון בקטעים מסוימים.. יש לי שיער חום ארוך עם בקבוקים בסוף של השיער , עיניים חומות גדולות עם ריסים גדולות , גומות חן שאחת מהן ממש עמוקה , השנייה קצת פחות , עד לא מזמן היה לי פוני בובה ודבר אחרון.. יש לי אף קצת ארוך .. שאולי בגללו אני לא מרגישה יפה .. והאמת? דאגו להגיד לי הרבה פעמים שאני יפה ומדהימה ובעלת קול יפה , אבל זה עדיין לא עזר.. אני לא מרגישה ילדה כזו יפה.. אז תחשבו באיזה מצב זה מעמיד אותי עם ג׳סטין שהוא אליל הבנות ויש לו המון ידידות יפות וחמודות אבל הוא לא רואה אותי.. הוא לא יודע שאני כאן .. הוא לא מסתכל עליי כמו שאני מסתכלת עליו..
אז ישבנו .. בהתחלה היה שקט (למרות שזה ג׳סטין חח הוא עדיין ביישן וזה מה שאני ממש אוהבת בו) .. אז תתארו לעצמכם: ילדה ביישנית יושבת ליד ילד ביישן.. ברור שיהיה שקט! ואז ג׳סטין התחיל לדבר....

היי חבר׳ה , זה הפרק השני , מקווה שאהבתם .. אני רושמת כל פעם קצת קצת עד שאני אספר את הכל חח:) אם אהבתם תעשו לייק ותגיבו .. אני אשמח לשמוע את דעתכם:) תגידו לי אם להמשיך :)..

Story Of My LifeWhere stories live. Discover now