פרק 3 : השיחה

122 9 5
                                    

״אז...מה קורה? ״ הוא שאל אותי.. ניסיתי להראות רגיל ולא מתלהבת מידי , למרות שמבפנים הרגשתי את עצמי נשרפת. ״אממ הכל טוב מה איתך?״ עניתי מנסה לשמור על קור רוח. ״הכל סבבה..״ הוא ענה כשהוא מסתכל לי ישר בעיניים. זה היה מוזר.. אוקיי הוא רק שאל אותי מה קורה.. אבל הדרך שהוא שאל את זה וזה שהוא לא הפסיק להסתכל לי בעיניים לשנייה.. הרגשתי מוזר . אבל מוזר טוב ..
הסתכלתי על אביגיל ושמתי לב שהיא הסתכלה עלינו לזמן מה.. וישר ידעתי מה היא חושבת.. היא העלתה חיוך מוזר כזה של: תראי אתם מדברים!! אבל אני לא כל כך התלהבתי .. ונראה לי שהוא ראה את זה.. כל השיעור הוא רק צחק וזה הרגיש לי רע , הרגיש לי כואב.. לא להיות חלק מהצחוק שלו, לא לדבר איתו באמת כשהוא איתי ואני איתו.. ניסיתי להשתלב, אני לא אגיד שלא..אבל זה כאלו לא הלך.. הרגשתי שאני עוד שניה מתפרצת שם בבכי , אז פשוט קמתי מהמקום לידו ויצאתי מהכיתה....

נקודת המבט של ג׳סטין :
אני לא יודעת מה עובר עליה.. אני יודע שהיא בסך הכל יושבת לידי בכיתה , זה לא כזה ביג דיל.. אבל איתה אני מרגיש שונה, אחר.. היא שונה משאר הבנות.. עוד לא הצלחתי לפצח אותה ולהבין את הראש שלה.. אני מנסה לצחוק ולגרום לה .. אתם יודעים.. לגרום לה לחייך את החיוך הזה שלה שתמיד נמצא שם .. על הפנים שלה.. אבל זה ממש מוזר, היא כאלו הפסיקה לחייך מאז שאני יושב לידה.. אני אשם? .. והנה היא עכשיו יצאה מהכיתה והאמת שהייתה נראת ממש נסערת..מה הילדה הזאת רוצה? מה היא עושה לי?.. הרגשתי שאני חייב לדעת אז יצאתי אחריה..
היא ישבה שם .. על הספסל , מנסה להחביא את עצמה ולהסתתר ככל האפשר , אבל אני כאלו ידעתי שהיא תהיה שם .. כאלו קראתי את המחשבות שלה.. זה ממש מוזר..
התחלתי לצעוד לכיוונה ואיך שהיא ראתה אותי היא התחילה ללכת .. כנראה שהיא לא רצתה לראות אותי.. אבל הייתי חייב לראות אותה..
רגע מה? ..
המצב הזה הזכיר לי ממש את כיתה ז׳ , שהייתי רואה אותה מחייכת וצוחקת ולא היה לי את האומץ לגשת אליה.. איכשהו תמיד היינו מדברים בטוויטר או באינסטגרם .. אבל אתם יודעים .. זה לא אותו דבר.. הצלחתי להשיג אותה וסוף וסוף לדבר איתה..
״מה קרה? יצאת מהכיתה פתאום״ שאלתי והסתכלתי לה ישר אל תוך העיניים .. ״ סתם, זב לא יעניין אותך , סתם משהו שמטריד אותי כבר הרבה זמן ״ היא אמרה ולא הסתכלה עליי אפילו.. ״ את יכולה לדבר איתי , אני פה ״.. אמרתי והנחתי את היד שלי על היד שלה.. רגע מה? למה עשיתי את זה?? ..
היא הסתכלה עליי בעיניים פקוחות כשהיא בהלם ופשוט לא יכולתי להוריד את עיניי מעיניה ..
״סתם.. יש איזה ילד ...״ היא אמרה לא מפסיקה להסתכל עליי לשנייה , ״...איזה ילד שאיכשהו תמיד מצליח להוציא אותי מהכלים .. אבל זה פשוט יותר מידי מסובך בשבילי.. וקשה לי עם זה מאוד אז התפרקתי קצת ..״ הסתכלתי עליה והייתי בהלם.. אני לא מכיר אותה כזאת.. כזו ילדה רגישה ושבירה ועוד שהיא כנראה מאוהבת במישהו .. הכל היה נראה לי מוזר מידי.. היא תמיד נראתה לי כזו מצחיקה וחייכנית וזורמת... באיזשהו מקום שמחתי להכיר את הצד הזה אצלה.. היר הייתה נראת לי שונה פתאום , אבל שונה בקטע טוב.. היא מעניינת אותי , אני חייב להודות ..
״הילד הזה.. שאת מחבבת .. יודע על זה? ..״
היא קפצה מהשאלה שלי וענתה ״מה פתאום! הוא לא יודע מכלום...״ ויכולתי לראות שהיא מהרהרת במחשבות שלה ורציתי להיות חלק מהם.. רציתי לדעת אותם.. ״למה שלא תספרי לו? זה ממש יקל עלייך , תאמיני לי.. ״ ״העניין הוא שאני מפחדת..מפחדת מהתגובה שלו..אתה מבין? ..״ היא אמרה מרימה את עינייה מהרצפה ישירות אליי.
״ נו באמת אמה , לילדה עם חיוך כמו שלך ושמחת חיים כמו שלך מי יסרב? ״ אמרתי מנסה להוציא חיוך ממנה, החיוך הזה...
וסוף סוף ראיתי אותו , את החיוך הזה שלה.. אותו חיוך שאני אוהב ושמושך את תשומת ליבי כל פעם מחדש.. היא חייכה אליי את החיוך הזה שלה בביישנות שהמיסה אותי.. לפעמים היא יכולה להיות כזו חמודה.. מה?? מה יש לי ???
הבאתי לה את היד שלי ועזרתי לה לקום וחזרנו לכיתה.. האמת שהשיחה הזאת הרגישה לי כל כך נכון.. כאלו איתה אני באמת מי שאני.. אין עליי מליון מסכות כמו עם שאר החבר׳ה בשכבה.. זה קשה להיות מקובל.. לצאת כל הזמן למסיבות שאולי לא תמיד באלי עליהם , להיות החבר של הילדה הכי יפה שבזמן האחרון אנחנו כל הזמן רבים.. אני פשוט לא יכול לביות אני.. ואיתה אני מרגיש אני.. מרגיש את מי שאני באמת.. השיחה הזאת איתה עשתה לי משהו .. אני עכשיו בטוח בזה..

-נקודת מבט של אמה-
ואו. אני לא יכולה לתאר את השיחה הזאת עכשיו . מה זה היה ? הוא אשכרה דיבר איתי , אשכרה פתחתי את הלב שלי בפניו , והוא אפילו לא יודע שדיברתי עליו.. כל השיחה רעדתי , הסמקתי , כל הרגשות שיכולתי להרגיש הרגשתי! זה היה כל כך אמיתי וכנה.. אין לי מילים ! למה הוא יצא אחריי? זה אומר שאכפת לו? השאלות הציפו אותי.. אבל מה אתה אומר ג׳סטין ? לספר לך ? ....

Story Of My LifeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ