Hoofdstuk 6

135 13 0
                                    

Hoofdstuk 6

____________________________________

B R A D   W E X L E R

____________________________________

Een irritante trilling en gezoem zorgde ervoor dat ik wakker werd. Ik maakte mijn ogen open en zag de telefoon die op de vloer lag. Met een grom pakte ik het op en beantwoordde zonder naar het scherm te kijken.

"Hallo." Zei ik in de telefoon. Ik deed geen moeite om mijn irritatie te verbergen.

"Waar the fuck ben je, Brad?!" Schreeuwde Roger in de telefoon waardoor ik het voor een paar seconden van mijn oor af hield.

"Kan je wat rustiger praten, idioot?" Vroeg ik terwijl ik over mijn voorhoofd wreef. Ik voelde een hoofdpijn opkomen.

"Ik moet rustiger praten? Weet je wel hoeveel fucking keer ik je belde?!"

"Hoeveel?" Vroeg ik om hem verder te irriteren. Ik grijnzde toen het een tijdje stil werd aan de andere kant van de telefoon. Roger had niet opgehangen, want ik kon zijn ademhalingen horen.

"Weet je wat? Laat maar! Zorg wel ervoor dat je nu tevoorschijn komt, waar je ook mag zijn want je hebt maar twee uur om in te pakken!" Schreeuwde hij na een paar seconden. Duidelijk gefrustreerd.

"Inpakken? Waarvoor?" Vroeg ik niet begrijpend en stond op uit bed.

"Voor onze vlucht. Waar the fuck ben je man?"

Ik keek de kamer rond en merkte dat ik niet in mijn hotelkamer was, maar in een kleine grijze.

"In een kamer." Murmelde ik en trok de deken van dat bed weg. "Shit!" Een meisje lag ook op dat bed. Naakt. 

"Wat is er?" Vroeg Roger.

"Niks." Haastte ik me om te zeggen. Ik stond naar het meisje te kijken en haalde gefrustreerd een hand door mijn haar. Wie was ze? Ik kon me niets van gisteravond herinneren. Ze kwam mij ook niet bekend voor. Shit. Shit. Shit. Shit!

"Fuck..."

"Wat is er?" Vroeg Roger weer.

"Ik weet waar ik ben. Ik spreek je straks." Ik drukte de telefoon en begon me aan te kleden. Ik pakte mijn telefoon en mijn schoenen en sloop de kamer uit.

Op de gang was er een man bezig schoon te maken. Ik negeerde hem en liep langs hem naar een trap die naar benenden ging.

"Arm kind." Hoorde ik de man zeggen. Ik haastte mij snel de trap af en kwam in een grote zaal terecht. De club, het zag er veel leger uit zonder die mensen.
Ik ging naar buiten en stopte een taxi.

De auto stopte en een meisje met lange zwarte dreadlocks stapte uit. Ze gooide dat geld gehaast voor de taxichauffeur en rende de club binnen.

***

Hijgend en met bonkend hoofd nam ik plaats naast Roger in de vliegtuig. Ik strestte over dat meisje, omdat ik niet naar bed ging met wildvreemden. Ik moest je een paar keer hebben gezien, voordat ik iets met je deed. En ik had duidelijk seks gehad met dat meisje.

"Moest je eerst een marathon lopen?" Vroeger Roger, terwijl hij zijn koptelefoon af deed.

Ik rolde met mijn ogen en maakte het comfortabel voor mezelf in de stoel. "Hou je kop, ik heb hoofdpijn."

Tien minuten later toen de vliegtuig al was opgestegen, maakte me klaar voor voor een welverdiende slaap. Roger duwde tegen mijn schouder en ik deed alsof ik sliep.

"Ik weet dat je wakker dus zomaar vermoei je je oogleden." Zei Roger en gaf me extra harde duw. Als ik stond was ik zeker gevallen.

"Verdomme man, Roger! Wat wil je?"

"Ik wil gewoon weten waar je was."

Moest ik hem zeggen? Ik keek naar het afwachtend gezicht van Roger. Ik zuchtte en zat recht op.

"In een kamer in die club." Antwoordde ik. "Er lag een meisje in dat bed."

"Een meisje? Dude, what about Xiomara?"

"Niks. We zijn niet officieel." Antwoordde ik onverschillig. Xiomara was een meisje dat alles op alles om met me te zijn.

Ze had zich zelfs een keertje tijdens Halloween als een sexy poes gekleed en lag uitgebreid op mijn bed. Ik kende haar en zoals ik al zei ga ik alleen met mensen die ik ken naar bed. Dus ja, we hadden seks gehad en sinds toen had ze zichzelf tot mijn vriendin gemaakt.

"Hmm." Dat was het enige wat Roger zei en hij zette zijn koptelefoon weer op. Ik haalde mijn schouders op en probeerde toen weer te slapen.

Young AdultWhere stories live. Discover now