פרק 24-זה נורא

4.6K 355 52
                                    


~נקודת המבט של דור~

״סליחה?״ סהר שאלה מופתעת מהפפצה שהונחתה עליה כרגע. אין ספק שזו דרישה לא שגרתית.
״אמרתי שתיפר-״ אדיר התחיל כשסהר קטעה אותו ״שמעתי מה אמרת, אני פשוט לא מבינה בתור מה אתה מבקש ממני לעשות את זה. היא אמרה ברוגע ובמעט זלזול.
״בתור האחראי עלייך, ואני לא מבקש אני דורש.״
״אני לא מבינה,״ מלמלה בשקט והשפילה את ראשה ״אני לא מבינה מה קרה פתאום,״היא הרימה את ראשה, מנסה לקבל תשובות.
״דור ראה אתכם ו-״ הוא התחיל להגיד והיא הנהנה בהבנה.
״אהה דור?״ היא שאלה את עצמה בקול רם ״ברור, בסוף זה תמיד מגיע אל דור.״ היא אמרה והידקה את שפתייה לקו ישר בהבעת פנים של ׳כרגיל׳.
״דור, ראית אותנו לפני חודש כבר נכון?״ היא פנתה אליי ואני הרמתי אליה את מבטי שעד עכשיו היה נעוץ בנקודה לא ברורה על הרצפה.
״מה קרה? פתאום נזכרת? למה באת להלשין פתאום? פתאום הפריע לך שיש לי חבר? או דווקא זה שמשהו באמת אוהב אותי?״ היא שאלה וקולה גבר ככל שהתקדמה עם המשפט ואני החכמתי בגרוני.
״אני ראיתי אתכם יוצאים ביחד מהחדר שלך בבוקר,״ התחלתי להסביר את עצמי.
״אהה אז אולי העובדה שאנחנו מבלים לילות ביחד היא זאת שמפריעה לך!״ היא כבר ממש צעקה. ואני ניסתי להסתיר את החיוך הקטן שנוצר לי כשנזכרתי בפיוז הקטן שיש לה ובמהירות שהיא מתרגזת.
״סהר!״ אדיר צעק. אדיר הוא אח הכי שומר שיכול להיות. אני זוכר מפעם את כל הדברים שהוא היה אומר לי כמה שהוא ישמור על סהר כשהיא תגדל קצת ותתחיל לצאת עם בנים ושהוא לא יתן לה לצאת עם כל אחד, רק עם מישהו שהוא מכיר וסומך עליו. ואת כל הדיווחים שהוא היה מחייב אותי למסור לו בזמן שהוא היהבהתלמדות שלו ב׳יחידה׳ לגביי כל בחור ובחור שהיא מתראה איתו בין החבר שלה ועד המוכר בקיוסק שהיא קנתה ממנו מסטיקים הרגע.
״תיפרדי ממנו וזהו.״
״לא!״ היא צעקה ״אני רוצה שתסביר לי למה? מה מפריע לך? מה גרם לך לבוא פתאום?!״ היא צעקה לעברי בכעס.

~פלאשבק~

צאתי מבניין המגורים של המדריכים מתקדם לכיוון בנייני הכיתות. זאת היתה שעת בוקר והרוח הקרירה של תחילת ינואר גרמה לי להדק את שולי הג׳קט שלי. התחלתי להתקדם ומרחוק ראיתי דמות שלאחר כמה שניות התבררה כסהר. לראות אותה מרחוק צוחקת ומדברת היה כמו עינוי בשבילי. השפתיים שלה שזזו כשדיברה גרמו לי להיכנס לאופוריה ולרצות לנשוך אותן והתחת שלה שאני כל הזמן מתפתה לא להתסכל עליו באימונים כשהיא עם טייץ, גורם לי לרצות לתפוס אותו חזק בידיים שלי ולשמוע אותה אומרת את השם שלי באנחה. אני יודע שאני לא אמור לדבר ככה, לא מתוקף זה שאני המפקד שלה, לא מתוקף זה שאני החבר הכי טוב של אחיה השמרן-פלוס-פלוס ולא מתוקף זה שאני גדלתי איתה באותו הבית כמעט כל תקופת הנערות שלי, אבל בכל זאת אני גבר והסקסיות שלה גורמת לייצרים שלי להתפרץ. רציתי להזמין אותה ללכת איתי ביחד לשיעור אך כשהתקדמי עוד קצת העץ שממולי כבר לא הסתיר את הסביבה שלה והפתעתי לגלות כאן את החבר הזה שלה,רז. לא יודע למה אבל באותו הרגע התחממתי כולי למרות הרוח החזקה שהייתה, הייתי רותח מבפנים.
הם נסחפו לנשיקה עמוקה ותשוקתית עם המון מגע וליטופים, ועם כל ליטוף האגרופים שלי נסגרים יותר ויותר. הם לחשו משהו אחד לשני ואז הוא התחיל ללכת לכיוון השער ואילו היא הביטה בו כמה שניות והלכה לכיוון חדר האוכל.
דבר אחד אני לא מבין, מה הוא עושה פה בשעה כזאת? לבקר הוא לא הגיע, כי מוקדם בבוקר ולסהר יש שיעור. אז הסיבה היחידה שנראת לי הגיונית היא שהוא נשאר לבלות כאן את הלילה. זה הרתיח אותי ממש. דבר ראשון, הלינה לסרן בשטח הפנימייה היא אסורה בהחלט, וסהר יודעת את זה. ודבר שני, המחשבה הזו של סהר שוכבת עם מישהו, שמישהו נוגע בה, שהיא נוגעת בו, שהם מבלים לילה היחד ועושים את הדבר הכי מהנה וטוב ביחד, העבירה בי צמרמורת, תחושבת גועל ואולי גם מעט כעס.
החלטתי לאחר בכמה דקות לשיעור לטובת מחקר קטן, והנתונים לא היו שונים משחשבתי.
׳שם: רז קליין
שנתון: 1996
תעודת זהות: 022456899
משרת ב: יחידת עופר, גדוד 53, חיל רגלים, קרבי.׳
לא הייתי צריך יותר מהעובדה שהוא משרת בקרבי בשביל לגשת לאדיר שיטפל בעניין.

'היחידה'Where stories live. Discover now