"A fu fa place dhis ya now?" Ackeem mumble.

"Yuh see mi a kotch a people place bredda, kinda a fuckery question dhat. Mi kno yuh brain shake up eno so mek mi lowe yuh out" Nelly hiss loudly before getting out of the car.

Brandon get out next examine the surrounding and stretching his long legs that is probably cramp up bad because of the long journey.

"Ya frighten friday, just a gawk off yu face like yuh nuh use tuh ntn" Ackeem says, glaring at me through the rare view mirror.

A mi cripple a tap wid....

God for give mi fi dhat...

"Kno wah yuh already in enuff pain, mek mi avoid yuh" I say while opening the car door.

"Yuh full a chat now" he asks, peeping his head between the driver's and passenger's seat to glare at me.

I hiss my teeth and get out of the car and  walk to where Nelly and the securities are talking.  He introduce us and give them strict instruction of who should enter this premises and what to do.

After viewing the inside which is marvelous ofcourse with modern designs, we settle in. On the out side have a large swimming, a gazebo, a roof top bar area and chill out spot and a basket ball court in the back.

Meech style...

Fi have dhem things ya it's either drugs, scamming or politics and we all knows what Nelly do...

"Mek sure yuh have everything pack fi tomorrow enu Brandon and no mek wen we reach a mobay, you seh yu left ntn" I warn him.

He's sitting at the edge of the bed in one of the guest room on the second floor, playing video games while stuffing his face with food.

As usual... sorry fi him wen him nuh see mi and mi ago miss him enu.

"Yes, mi pack everything" he answers in annoying tone.

"Mek sure becaz mi kno yuh" I says before walking out of the room.

I walk downstair to get my room, the extreme bottom floor right across from Ackeem's room because of the wheel chair that can not go up the stairs.

Becaz a mi a him care taker suh mi affi deh near him... hawt me essi.

Lies..

Him annoy me man wid him grumpy self after him half useless.

God for give mi fi dhat...

On my way down the hall to my room, I run into Nelly.

"Yuh and yuh bredda gud?" He asks.

"Yes" I answers. "Mi like yuh house, it big and nice" I comments as I look around on the unique designs.

"Affi unu now... is a villa mi did a think bout when me bill it enu but unu safety cum fuss although da mad bwoy deh a move ungrateful" he frown, leaning back on the wall.

"Nuh mind him Nelly, he's just hurting and a juss suh him can vent" I says to him as I lean on the opposite side of the wall.

"Mi ago make a move Wednesday enu, wah see mi family and thing" he sigh, raking his hand through his hair.

A long time him deh ya and him muss miss him wife and dwata...

"Dhat good man, mi will manage fi look afta him" I turn my head to where Ackeem's room is.

"And member everything m-

"Nelly mi know, I won't invite anyone at the house especially if  dhem cum from town but-