-Sevgilim hadi kalk temizlenmemiz lazım..
Dediğinde gözlerine bakmaya utandım kafamı boyun oyuntusuna soktum çenemden tutup kafamı kaldırıp ona bakmamı sağladı.- Sen benden utanamazsın duydunmu Allah katında, benim karımsın en yakın sürede bu kağıt üzerinde böyle olacak...
Kafamı salladım, gözlerim doluyordu.
- Ada sakın ağlama kendimden nefret ettirme beni ...
Gözlerim dolu dolu gözüne bakarak
-Hayır nefret neden ediyorsun ben daha önce böyle bir his tatmadım ve bana karımsın dediğinde içim bir hoş oluyor.
-Sen benim karımsın hiç bir zaman sana başka gözle bakmadım ilk gördüğüm an benim ol, ömrüm ol , istedim.
Başımı boynuna sokup dudaklarımla ensesini öptüm. Nefesi değişip bana öyle bir sarıldı ki tek beden olduk.
Bedenimden bedenini ayırıp yataktan ayağa kalkınca ona bakıyordum bana dönünce penisi gördüm göbeğine değiyordu aman Allahım ne kadar büyüktü utanıp kafamı yastığa gömdüm, üzerimdeyken görmemiştim çok büyüktü.
Beni kendine çekip kaldırdı gözlerime bakıp ..
-Ada benden utanma duymadınmı beni,
- Çok büyük Poyraz
Güldü....
- Ayağın nasıl banyoya seni taşımamı istemisin?
- Yok iyiyim geçti
El el duşa girdik bedenim onun bedeninin önündeydi yıkanmama yardım ederken arada penisi popona değiyor beni tahrik ediyordu. Bir gecede onun olma arzusu duymam normalmiydi kendimi tanıyamıyordum.
Ona ne ara kendimi teslim edecek kadar kapılmıştım.Yüzümü ona döndüğümde su üzerimden akarken elinde ki sabunu göğüslerime dolandı göbeğimden aşağı inerken kasığım gerildi sabun elinden tak diye yere düştü Poyraz gözünü gözümden çekmeden kasığımdan aşağı inerek elinin iki parmağını vajinamda dolandırdı yine o his içime doldu bacaklarımı kastım suyun altında öpüşürken penisi göbeğime değiyordu ve taş gibiydi elini çekip öpüşmemizi durdurdu beni duruladı ve....
- Hadi çık yoksa kendimi tutamıyacağım...
-Neden?
-Senin içine girmek istiyorum ama bunu evlenmeden yapmam. Beni azdırıyorsun kendimi sıkmaktan taşaklarım patlıyacak çık kadın.
Gülerek arkamı döndüm ve çıktım havluya sarınıp odaya gittim. Poyraz neredeyse 15 dakika çıkmadı.
Giyinip saçlarımda havlu ile onu bekledim belinde havluyla çıkıp yanıma gelip dudaklarıma yapıştı dudaklarım öpüşmekten bertilmişti.
Saçımı kurutup banyodan çıktığımda Poyraz elini bana uzattı elim elinle buluşup parmaklarımız birbirine kenetlenince ona doğru yaslanıp sarıldım.
Saçlarımdan beni öptü aşağıya kahvaltı indik ellerimiz sürekli birbirine kenetliydi lise'li aşıklar gibiydik.Bir anda bu neyin büyüsüydü anlıyamıyordum.
Kahvaltı ederken masamıza gelen bir kadın...
- O Poyraz bu ne tesadüf sen telefonumu açmadın ama bak ben seni buldum.
Ağzıma attığım zeytini zor yuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖR BENİ ( yetişkin içerik +18)
General FictionKolumdan tutduğu gibi beni arabanın içine zorla oturttu. -Bırak beni sen kimsin ya kim kendini ne zannediyosun diye bağırarak arabadan çıkmaya çalışıyordum koltuğa beni öyle bir bastırdı ki, üzerimdeki siyah beyaz çizgili eteğim debelenmemden kalç...
19 +🔞
En başından başla