"Episode 27"

"After sometime, they both reached Naran, it was a place of pure beauty. The mountains was covered in snow and the air was crisp and fresh. The river was crystal clear and the sound of the water was soothing. The forest were full of fall trees. It was like a fairy tale. Umeed was so happy to see the view. First, they put the bags in their hotel and then they both came outside the hotel and started starring the view❤️"

Umeed: "acha view hai na Farjaad, hamare hotel ke andar se bhi dikh raha hai..?" She asked in excitement tone..

Farjaad: "han, bht acha hai❤️" he replied while looking at her and in romantic tone..

Umeed: "ap mujhe nahi dekhen, yahan ke view ko dekhen" she said while looking around..

"Farjaad smiles and then they both went towards the beautiful river, they sit together on ground and Umeed put his head on her shoulder❤️"

Umeed: "abhi kitna maza araha hai, 1 month baad sari enjoyment khatam hojaigi" she said in a sad tone..

Farjaad: "weekends to honge na, is mein enjoy karenge" he said to console her..

Umeed: "han lekin jab ham busy hojaingai to pata nahi chalega, mein apne cafe mein busy ap apni meetings mein.."

Farjaad: "cafe se pehle tumhe masters pora karna hai" he said in a demanding tone..

Umeed: "meinay socha nahi hai, sochne ke baad bataongi" she said with annoyed face..

Farjaad: "theek hai.."

Umeed: "ham, yahan ghomne aye hain yahan koi exams ki baat nahi hogi" replied in a ordering tone..

Farjaad: "acha yahan se mountains ke upar ek dhaba hain wahan chalein?" he asked innocently..

Umeed: "lekin agar upar charhte hue gir gayi to?"

Farjaad: "hath thamne ke liye, mein hun na" he said in a romantic tone..

Umeed: "to theek hai chaliye.." she said in a sarcastic tone..

"Then Farjaad holds her hand and then they went from there. After tea, they both started outing there. Then in night, they reached outside their hotel"

Farjaad: "hamare hotel ke bahar ka view zyada acha hai aur abhi raat mein bhi bht acha lagraha hai"

Umeed: "han wo to hai" she said with a smile and went towards the river..

Farjaad went behind to her and hugs her, Umeed smiles and they both looking at sky❤️"

Umeed: "aj to sitare bhi bht chamak rahe hain" she said in surprising tone..

Farjaad: "sitaron ko bhi pata tha ke Mr and Mrs Farjaad yahan arahe hain, kyu?" He asked in a romantic tone..

"Umeed turns back and lock his neck with her hands, they were very close to each other🫶"

Umeed: "sitaron ka to nahi pata lekin itna pata hai ke ye memories mujhe hamesha yaad rahegi" she said with a smile..

Then they started dancing..❤️"

"Background Music"

Sitaron ki mehfil mein karke ishara,
Kahan ab to sara jahan hai tumhara,
Mohabbat jawan ho, khula asmaan ho,
Kare koi dil arzoo aur kya..
Ye ratein ye mausam nadi ka kinara
Ye chanchal hawa..❤️

"Farjaad holds her hand and twirling her 2 times, then he pull closer to her and hold her both hands🫶❤️"

Umeed: "ab hamai andar chalna chaiye, kafi time hogaya. Baki ke nazare kal karenge.."