Everybody else falls silent.

"Di man a move like a lie... how you lose yuh woman to a gyal like Toya? me and me friend dem f*ck it go and come ina High school yute... and den breed har??"

Slyme moves to him and I sigh.

KMT...

"Yo Slyme, relax" is all I say.

"Yo boss, yuh know you too soft wid him? if a did anybody else break yuh warning we head deliver to we mother long time... yo the preference real...like mi fi turn waste man to" Paw curses.

"True dat... cause him tell me bout Lorelle time and time again" Ramone chips in, lowly making his point.

I chuckle... before standing.

Grabbing them both by their collars and shoving them apart, I decide to make my thoughts clear.

"Mah tell unuh this... and it go fi everybody, Ryleigh friend dem off limits unless unuh ready fi settle down. Cause when sh*t hit the fan it spill ova ina my ting......Liam a big man, him know which consequences him a face, rest a unuh nuh affi know dat"

Ramone hisses....

"Yuh wah do that again?" I ask in a clipped tone. "Mi tell yuh a ting bout Lorelle and yuh vex? yuh nuh ready fi settle Ramone, me and you know that...."

I pick up my glass from where it sits on the gazebo rail and move down to the lawns.

Tired a dem man yah and the f*ckry.

Cya wait fi leave tomorrow...if she even still wah go.

She hasn't said a word to me since we got here.

=

=

Ryleigh's POV:

After Mariah and I took showers separately, ridding ourselves of the act we committed earlier... we're now in the front yard chilling with everybody else.

My eyes follow him, walking to the side lawns with a sour look on his face.

*Cya me him still vex with... but me vex first so him lucky*

"Look nuh!" Lorelle says, dragging my attention to her phone.

I hiss, not wanting to think about what we did.

"Yah comment pon it fah??" I look at her, puzzled at this point.

Her eyebrows form a knot before she says "Girl mi no wah me place get no bad name... weh unuh do a real f*ckry so now me affi a do light damage control"

I'm taken aback by her tone.

Fair enough, we wrong fi real I can't deny that.

"I'm sorry" I say to her for the millionth time. Cya believe di gyal dem bring me down to dem level.