W trakcie trzęsieniu ziemi w Bright Moon , Catra spadła do przepaści i rozdzieliła się z Doktorem Trucizną. Lecz na szczęście nic jej się nie stało i właśnie w tej chwili ocierała się z kurzu a była też przy okazji bardzo wściekła na Doktora Truciznę , który zepchnął ją w przepaść i wtedy rzekła - Jak się stąd wydostanę to mu zrobię krzywdę - powiedziała Catra , która szła w kierunku wyjścia i po chwili zobaczyła przenikające światło oraz kupę gruntu i zaczęła się spinać ku górze . Kiedy zbliżała się ku górze , to niestety nie mogła wejść dalej z powodu zmęczenia , a wtedy ktoś do niej rzekł - Daj mi rękę - powiedziała tajemnicza osoba a Catra rzekła - Tylko uprzedzam że jak się podniosę to cię zabije - powiedziała Catra podając owej osobie rękę , przez co przynajmniej mogła już stać na nogach , lecz kiedy zobaczyła osobę której dała rękę to była zdziwiona kogo ujrzała , bo to wcale nie był Doktor Trucizna tylko .... Loki . Zastanawiacisię czy to Loki grany przez Toma Hiddlestona ? Otóż muszę zaznaczyć że nie do końca , ponieważ ten Loki jest nieco młodszy i przystojniejszy , lecz to nie jest ważne , bo w tej chwili dla Catry ważne jest to kim on jest - Kim jesteś? - spytała się go a on rzekł - Kim jestem? Szczerze ja sam przez lata szukałem na to odpowiedzi : Czy jestem Bogiem Podstępu czy Lodowym Olbrzymem ? Bohaterem czy Złoczyńcą? Ale ja jestem Loki - powiedział jej a ona rzekła - Loki ? Przecież ty nie masz loków - powiedziała mu a on przewracając oczami rzekł - Takie imię dał mi mój drugi ojciec Odyn - powiedział jej a ona rzekła - To ty masz dwóch ojców ? - spytała się go a on rzekł - Nie , nie ... Choć niektórym może tak się wydawać , ale to nie jest czas , musisz ze mną iść w jedno miejsce - powiedział jej a ona rzekła - Mogę wiedzieć dokąd chcesz mnie zabrać ? - spytała się go a on rzekł - Jak będziemy na miejscu to się dowiesz - powiedział jej a ona rzekła - Dobrze , tylko ja z nikim obcym nigdzie nie pójdę - powiedziała mu jednocześnie siadając na pień , przez co musiał do niej podejść i oznajmił jej - Ale ważą się losy wszechświata , ta wędrówka jest ważna - powiedział jej a ona rzekła - Musisz mnie jakoś zmusić panie Loki - powiedziała mu a on rzekł - Dobrze .... W takim razie nie pozostawiasz mi wyboru - powiedział jej i w mgnieniu oka niczym jak pewien słynny zielony ogr wziął ją na swoje barki i zaczął iść a wściekła Catra , która go uderzała w plecy rzekła - Postaw mnie na ziemię! Ja mam lęk wysokości - powiedziała mu przez co Bóg Podstępu leciutko się zaśmiał , ale i tak jej nie słuchał tylko szedł dalej . Pewnie też się zastanawiacie co się stało z Doktorem Trucizną ? Albowiem kiedy otrząsnął się z transu ... Został porwany .
YOU ARE READING
Fantastyczna Ekipa : Kontratak
FanfictionNighorus kontynuuje swój plan zbierania Kamieni Stworzenia , lecz żeby zdobyć pozostałe z nich potrzebuje pomocy Paula Hughesa oraz pozostałych złoczyńców.