4.אני חייבת לחזור לשם

972 79 12
                                    

נ.מ ג׳וסלין

"מה זה? מה את מחזיקה שם?" לילי שאלה קמה מהמיטה ומתקדמת לכיווני. ברגע שעיניה פגשו במנעול היא התחילה לצרוח "מה זה עושה פה לעזאזל? אני חשבתי שהשארתן את זה שם, אתן קולטות מה זה אומר? תזרקו את זה עכשיו" היא תפסה את המנעול פתחה את החלון ולפני שהספיקה לזרוק את המנעול החלון נסגר מעצמו בחבטה.

פערתי את עיני והסתכלתי על חברותי שפערו את עיניהן גם הן. לקחנו צעדים זעירים לאחור מפחדות שאם נעשה משהו שגוי הכל יחזור על עצמו.

דפיקות נשמעו מכיוון דלת חדרי וראשנו הסתובב בתיאום מושלם. המנעול עדיין היה בידיה של לילי וברגע ששמה לב לכך היא העיפה אותו למיטה וצעדה לקיר הרחוק מהדלת.

הדלת נפתחה בזהירות וחשפה את אימי. שאפתי אוויר בהקלה ורצתי לחבק את אימי.
"אני כל כך שמחה לראות אותך אמא" אמרתי ונשמתי את הריח המוכר שלה.

"הכל בסדר ג׳וס? את נראת חיוורת" אימי שאלה בדאגה. הסתכלתי על חברותי ואז על אימי
"כן אמא הכל בסדר".

אני לא יודעת למה לא סיפרתי לה את מה שקרה, כאילו ברצינות גם מה היתי אומרת לה ? שנכנסתי לקרקס בשעת חצות כדי לבדוק את האגדה ונחשי מה אמא, היא אמיתית! לא עדיף שאני פשוט לא אומר על זה דבר.

"אוקי, אם אתן צריכות משהו בנות אני בחדר שלי. לילה טוב מתוקות" אמא שלי אמרה ויצאה מהחדר.

"לא סיפרת לה" אשלי אמרה את המובן מאליו.
הסתכלתי עליה ומשכתי בכתפי "לא יכולתי" אמרתי והתקדמתי לכיוון המיטה מושיטה יד כדי להרים את המנעול אבל לילי היתה מהירה יותר ולקחה את המנעול.

"אני לא חושבת שאנחנו יכולות לשמור את זה אצלנו, אנחנו חייבות להחזיר איזה למקום שאליו הוא שייך" לילי אמרה ושמה את במנעול על השידה.

"את כנראה קצת שכחת שהמקום שאליו שייך המנעול קצת ניסה להרוג אותנו או מה שזה לא יהיה, אני לא יודעת מה איתכן אבל אני לא חוזרת לשם בחיים" אמרתי ועליתי למיטה מפנה מקום גם ללילי ואשלי.

"אנחנו לא הולכות להכנס ג׳וס, רק לנעול את השער" לילי אמרה ונכנסה למיטה גם היא.
"אני לא חוזרת לשם וזהו לילי, אני לא מבינה איך את חושבת על לחזור לשם אחרי כל מה שקרה" אמרתי והנחתי את ראשי על הכרית.

"ומה איתך אשלי? את רוצה להחזיר את זה או להסתכן בזה שהמנעול אצלך?" לילי אמרה ואני גילגלתי את עיני. כמובן שאני חושבת שזה אידיוטי להשאיר את המנעול של מקום כזה אצלך אבל אני מעדיפה את זה על לחזור לשם.

"אני רוצה לישון" אשלי אמרה בקול שבור ונכנסה ביני לבין לילי במיטה.

"לילה טוב" אמרנו שלושתינו ביחד ולפני ששמתי לב כבר נרדמתי.

Someone To Lean On // H.SМесто, где живут истории. Откройте их для себя