פרק 8-״הנשיקה״

398 29 2
                                    

+++++++++++++++++++
נקודת מבט של אמילי
״איך אוכל לעזוב את הספינה בלעדיו,זה לא יתכן ,אני לא יעזוב את האהוב שלי לעולם ,..,אני לא יתן לזה לקרות אם אני ימות פה בספינה השוקעת זה יהיה רק איתו אני לא ישאיר אותו למות שם לבדו״
השתחוותי למורה לדרמה ,לשאר התלמידים הנבחנים ולבמאי ,כן כן למר סמית ,לא מאמינה בכלל שהסכמתי אחרי שכנועים רבים מדמי ללכת להבחן לאודישן ,במחשבה שאם אני יתקבל אני יצטרך לבלות את החודש הבא בקרבתו ,מה שמכניס אותי עוד יותר ללחוץ עמוק.
בחרתי להבחן לתפקיד של קייט וינסלט מהסרט הטיטנאניק,אני תמיד אהבתי את הסרט הזה הוא היה מועדף עלי היה בו את כל הסצנות הרונטיות שכלכך אהבתי ,והטרגדיה הנוראה של הספינה כל פעם מרגשת ומעציבה אותי מחדש אך למרות זאת אני אהבתי את הסרט .
הכרתי את התפקיד של קייט בעל פה מרוב כל הפעמים שראיתי את הסרט ,אני מקווה ששחקתי טוב כדי להתקבל ליוליה בהצגה ,תאמת הסיכוייפ שלי די נמוכים בהתחשב בעובדה שמר סמית לא הכי מסמפת אותי ,אז אני לא מצפה יותר מידי ,פשוט השקעתי את המקסימום ונקווה לתוצאות טובות .
אחרי היו עוד מלא נבחנים ונבחנות לתפקידים בהצגהה ,מתןכם היה גם את שון ,כן שון ,אני גם בשוק שהוא הלך להבחן לא ידעתי שמשחק זה הקטע שלו אבל בכל זאת פירגנתי .
בזמן האחרון המצב בינינו די מתוח ,כאלו ששנינו רוצים אבל כל אחד מפחד לעשות את הצעד הראשון ,אתמול יצאנו לאכול במסעדת סושי ,אני חולה על אוכל סושי ,אבל אין לי מושג איך הוא ידע את זה.
כשהוא החזיר אותי הביתה הוא כמעט נישק אותי ,אממ אני חושבת ,אבל אז בדיוק מישהו התקשר אליו והנשיקה לא כלכך קרה ,אבל אלוהים כמה רציתי לנשק אותו,אני נמשכת אליו נורא ,ועצם העובדה שיש לו את המוגבלות הזאת של החוסר שמיעה לא מפריעה לי בכלל ,ההפך אני יותר מחבבת אותו בכל הדבר הזה.
צפיתי בו משחק את הקטע שהוא בחר ,הוא לקח חלק מסצנה של הסרט שלושת המוסקטרים ,הוא משחק טוב לא ראיתי את הצד הזה אף פעם אצלו ,טוב כנראה שאנחנו גם לא מכירים כלכך הרבה זמן.
ראיתי שכל האודישן שלו הוא הסתכל עלי כזה ,זה גרם לי קצת להסמיק אז מידי פעם הורדתי את המבט ,כשהוא סיים הוא בא לקראתי ״נו איך היייתי?״הוא שאל ״מה אתה עושה פה ?״שאלתי בחזרה בלי לענות לו
״באתי להבחן ,זה לא מה שעושים באולפ תיאטרון ?״הוא הסתכל עלי בפרצוף מוזר
״כן אבל כאלו התכוונתי ,שלא ידעתי שאתה אוהב משחק ושאתה גם טוב בזה ״
״יש הרבה דברים שאת לא יןדעת עלי גברת צעירה ״הוא קרץ לי ונתן לי נשיקה בלחי
נראלי בחיים לא הסמקתי כמו עכשיו ,ואיי למה הוא גורם לי להרגיש ככה .ניסיתי כמה שיותר להוריד את המבט שלא ישים לב ״זה בסדר להסמיק ״הוא פתאום אמר ,ונראלי שהסמקתי עוד יותר באותו שניה אבל התווסף גם צחוק לסומק.
״למה בחרת דווקא בשלושץ המוסקטרים ?״שאלתי כדי לעביר את השקט המותח
״אני אוהב את הסרט הזה ,השלושה בחורים האלה מאמינים שהם יכולים לעשות הכל ושאין להם שום מגבלות ,וככה אני מאמין גם , שאני מסוגל לעשות הכל,אני מאוד אוהב את הסרט הזה.״
״אתה מפתיע אותי כל פעם מחדש שון ,באמת ״חייכתי אליו והמשכנו לראוות את שאר האודישנים .
+++++++++++++++++++++
נקודת מבט של שון
הייתי מת לנשק אותה אחרי שהיא חייכה אלי עם החיוך הקטן והמושלם הזה שלה ,כנראה שבאמת התאהבתי בה ,ניסיתי להתקרב אליה כדי להתקרב לבית שלה כי אני יודע ששם התרפוה בשבילי למחלה אמורה להיות אבל כנראה שגם על הדרך הספקתי להתאהב בה ,בפעם האחרונה שהתאהבתי במשהי זה היה לפני מאה ושלוש שנה ואז הבחורה ההיא ששברה לי את הלב לא ידעתי דאני יכול ל התאהב שןב מחדש .
אני חייב לזרז תהליכים כי אם לא היא מסוגלת לעבור כבר למשהו אחר,אבל אני פשווט אני חושב ,אני פשוט פוחד מסירוב ,אני פוחד לקבל לא ממנה ,ואז עוד בחורה תשבור לי את הלב ,אני לא יודע מה לעשות. חיכנו ביחד עד סוך היום כדי שיגמרו האודישנים .
״אוקי תלמידים ותלמידות יקרים אחרי שראינו וצפינו בכל האודישנים הנ״ל התוצאות יגיעו מחר על הבוקר ,ואל תתבאסו כולכם מוכשרים ,ותזכרו אין תפקידים קטנים יש שחקנים קטנים ,בהצלחה רבה לכולם״
מר סמית אמר והלך משם או בעצם אני מעדיף לקרוא לו איתן בהתחשב בעובדה שאני גדול ממנו בכמה עשרות שנים .
״את רוצה ללכת לאכול גלידה ?״שאלתי אותה הייתי חייב
״כן בכייף ״אמילי ענתה והיא שוב חייכה את החיוך המושלם הזה
הלכנו ביחד ,החזקתי לה את היד ,זה הרגיש נעים כלכך ,קניתי לה את הטעמים שהיא בחרה ולקחתי לי גם משהו כדי שזה לא יראה חשוד מידי שאני לא אוכל ,כי הרי גם ככה הגלידה הזאת לא טעימה לי ,אני רעב לדם .
אכלנו בשקט את הגלידה שלנו עד שהיא אמרה ״שון אתה חושב שאני יקבל איזשהו תפקיד?״
״אני לא חושב,אני בטוח שתקבלי משהו את היית מצויינת היום ,והרי גם השתתפת במלא הצגות אין לך ממה לחשוש ״
״מאיפה אתה יודע שהשתתפתי בעוד הצגות ,אף פעם לא סיפרתי לך את זה ״היא אמרה ,התחלתי להלחץ פחדתי שהיא תגלה שעקבתי אחרי כל הקןרות חיים שלה ,ווכה גם ידעתי שהמאכל שהיא הכי אוהבת זה סושי ,כן אני מודה עקבתי אחריה אבל רק כדי יותר להתקרב אליה ואל התרופה שליי ״אממ סתם שיערתי״ עניתי לה בלחץ ,היא נראתה מאמינה והמשכנו לאכול את הגלידה ״ספרי לי עוד על עצמך ״אמרתי לה ,עניין אותי לשמוע את כל הקורות חיים האלה ממנה ולא מדפים ,היא התחילה לדבר ולספר לי הכל על עצמה ,תאמת שלא כלכך הקשבתי ,הייתי עסוק בלהסתכל עליה היא הייתה הבחוקה הכי יפה שראיתי בחיי ,כל הזמן שהיא דיברה ,עברתי את העיניים שלי מהעיניים שלה לשפתיים שלה ,עד שבסוך עשיתי את זה ,נישקתי אותה ,זה היה הנשקיה הכי טובה שהיה לי בחיים ,היא הייתה רכה ועדינה ,אבל בו בזמן גם מושכת שמתי את הידיים שלי על הגרון שלה ןהמשכנו את הנשיקה ,סוף סוף הגברתי על הפחד הזה ונישקתי אותה ,ובנוסף גם לא קיבלתי את הסירוב שפחדתי ממנו כלכך...

לא מהעולם הזה❤️Where stories live. Discover now