Select All
  • Abang Aku
    173K 4.1K 30

    Bidang perubatan tidak menghalang Ian dan Laith untuk menjadi rapat. Hubungan mereka semakin rapat dan kekalkah ia? Its gonna be romantic yet psychotic.

    Completed   Mature
  • Irresistible. boyxboy
    3.1M 64.6K 27

    This is the original Irresistible I will be writing a new one, with more detail, etc. If you'd like to read both you can.

    Completed  
  • The Secret Admirer (cerpen gay melayu)
    26.3K 304 1

    kisah mengenai seorang 'secret admirer' yang cuba mengenali seorang jejaka yang disukainya.. pertama kali Ashraf bertemu dengan jejaka itu, dia sangkakan bahawa pertemuan itu hanya lah seketika.. seperti 'random strangers' yang lain, hanya datang dalam kehidupan untuk beberapa detik, kemudian hilang tanpa ditemui lagi...

    Completed  
  • My Brother's Best Friend
    64.5M 45.4K 5

    "So what do we do?" "We can work something out. There's just one problem... We can't let your brother find out." ❁ Available now to order! Link in bio!

    Completed  
  • M'A.D.S.L - Completed
    128K 2.6K 22

    Anis dan Faisal adalah salah satu dari pasangan muda yang baru sahaja berkahwin. Tempoh 6 bulan untuk mereka mengenali hati budi dan peribadi sebenar pasangan masing-masing semestinya tidak cukup. Penemuan buku M'ADSL yang tidak Anis jangka kepunyaan Faisal sepatutnya memberi peluang untuk mereka menjadi lebih rapat...

    Completed