Cikguku Suami Private πŸ’œjjk οΏ½...

By Miss_RoseGold

138K 13.5K 3.6K

πŸ‡¨ πŸ‡΄ πŸ‡² πŸ‡΅ πŸ‡± πŸ‡ͺ πŸ‡Ή πŸ‡ͺ πŸ‡© [Siri Bangtan x Readers] πŸ’„K-NovelπŸ’„ Suami hak milik persendirian. Sharing is not... More

🚧 NOTIS PEMBERITAHUAN
Prolog
πŸ’£1
πŸ’£2
πŸ’£3
πŸ’£4
πŸ’£5
πŸ’£6
πŸ’£7
πŸ’£8
πŸ’£9
πŸ’£10
πŸ’£11
πŸ’£12
πŸ’£13
πŸ’£14
πŸ’£15
πŸ’£16
πŸ’£17
πŸ’£18
πŸ’£19
πŸ’£20
πŸ’£21
πŸ’£22
πŸ’£23
πŸ’£24
πŸ’£25
πŸ’£26
πŸ’£27
πŸ’£28
πŸ’£29
πŸ’£30
πŸ’£31
πŸ’£32
πŸ’£33
πŸ’£34
πŸ’£35
πŸ’£36
πŸ“€ 37
πŸ“€ 38
πŸ“€ 39
πŸ“€ 40
πŸ“€ 41
πŸ“€ 42
πŸ“€ 43
πŸ“€ 44 🌑
πŸ“€ 45
πŸ“€ 46
πŸ“€ 47
πŸ“€ 48
πŸ“€ 49
πŸ“€ 50 🌑
πŸ“€ 51
πŸ“€ 52 🌑
πŸ“€ 53
πŸ“€ 54
πŸ“€ 55
πŸ“€ 56 🚫
πŸ“€ 58
🍁 Epilog 🍁
πŸ’ Appreciation Post πŸ’
Cikguku Suami Private S2

πŸ“€ 57

1.1K 118 119
By Miss_RoseGold

🍁MELLOW ALERT 🍂











Hana berjalan beriringan bersama Jimin menelusuri koridor hospital yang agak lengang pagi ini. Plastik berisi ubat-ubatan dan beg galas berisi pakaian milik Jimin dibawa oleh Hana.

"Saya boleh pegang plastik tu" ujar Jimin sambil cuba merebut plastik putih itu dari tangan Hana. Malangnya, lengan kekar miliknya ditampar kuat oleh Hana membuatkan lelaki itu meringis kecil.

"Jaga tangan sir sudahlah. Yang lain tu biar saya yang uruskan. Degil" Jimin memuncungkan mulutnya tanda geram.

"Kan hari tu dah bagitahu, jangan panggil sir. Panggil Jimin saja"

"Mana boleh. Sir kan seorang guru. Saya kenalah hormat"

"Susah-susah sangat, panggil saja saya ni sayang" percakapan selamba Jimin mengundang biasan merah pada pipi gebu milik Hana. Gadis itu diam tak bersuara sehinggalah mereka tiba di lot parkir. Kelibat Jungkook dan Hara sudah kelihatan dari kejauhan.

Jimin mendakap tubuh Jungkook sekilas menggunakan tangan kanannya. Hara pula dengan ligat membantu rakan karibnya untuk meletakkan beg galas milik Jimin di but kereta.

"Korang berdua ni dah rasmi ke?" soal Jungkook namun matanya masih fokus di atas jalan raya. Jimin menjongketkan keningnya tanda keliru.

"Rasmi?"

"Yalah. Rasmi menjadi pasangan kekasih" kali ini, bukan sahaja muka Hana yang dihiasi tomato segar malah telinga milik Jimin juga membahang tidak terhingga.

"Jom pergi makan. Saya laparlah" ujar Hara yang sedari tadi hanya menjadi pemerhati.

"Apa-apa pun boleh untuk sayang saya ni" Jimin menayangkan riak wajah jijiknya dan kelihatan dari pantulan cermin pandang belakang.

"Huh, cemburulah tu aku boleh bermanja dengan baby ucuk aku"

💐💐💐

Hara memerhatikan jam dinding yang senantiasa berdetik tanpa keluhan. Jarum jam sudah berganjak ke angka 12 namun matanya masih belum terlelap. Mana tidaknya, perutnya meragam ria sejak petang tadi.

Gadis itu mengambil keputusan untuk mengatur langkah ke dapur dan membancuh secawan teh pudina untuk dirinya dengan harapan bahawa ragaman itu reda.

Namun, isi perutnya seakan bergelojak sehingga dia memuntahkan segala makanan yang belum dihadam ke dalam sinki di dapur. Cairan jernih yang keluar dari kerongkong sangat merengsa salur esofagusnya.

"Sayang, awak tak apa-apa?" ujar Jungkook sambil memegang rambut Hara supaya tidak mengurai ke dalam sinki. Belakang badan gadis itu digosok perlahan walaupun Jungkook juga mual sendiri.

"Perut saya sakit" Jungkook berlari ke tingkat atas dan tak lama kemudian, sehelai kardigan panjang berwarna beige disarungkan ke tubuh genit isterinya.

"Jom kita ke hospital. Saya risau tengok awak macam ni" gadis itu hanya mengangguk kerana rasa sakit dan memulas di bahagian perutnya bukanlah rasa yang pernah dialaminya.

S

K

I

P

Jungkook, Yejeong dan Jungmin berdiri serentak saat pintu bilik rawatan terkuak dari dalam. Seorang doktor yang manis berkaca mata terpacul dari bukaan pintu itu.

"Macam mana anak kami, doktor?" soal Jungmin gelisah. Pasangan paruh baya itu bergegas ke hospital setelah mendapat panggilan dari menantu mereka.

"Saya rasa, lebih baik kalau saya bercakap dengan suami Puan Jeon secara langsung" Jungkook yang memahami lirikan wanita itu segera membontotinya ke bilik konsultasi di sayap barat hospital.

Tiba saja di sana, kedua-duanya melabuhkan punggung secara bertentangan. Jungkook berdehem kecil untuk menyentakkan doktor manis itu dari lamunannya.

"Ah, maafkan saya, Encik Jeon. Begini--" sekeping sampul coklat berukuran A4 diletakkan di hadapan Jungkook lalu isinya dikeluarkan.

"--Puan Jeon mengalami keracunan makanan serius dan kami perlu menahan beliau di wad untuk pemantauan lanjut. Kalau tak keberatan, encik perlu jalani ujian untuk memastikan encik tidak terkena jangkitan. Cirit-birit akibat jangkitan boleh menular jika tidak dikendalikan dengan betul" Jungkook menggaru keningnya yang tidak gatal.

"Emm, doktor. Macam mana dengan anak saya?"

"Maksud encik?" soalnya kebingungan. Anak? Dari mana pula datangnya topik anak ini? Gadis itu bukanlah pakar obstetrik dan ginekologi melainkan hanya pegawai perubatan biasa sahaja. Pakar pediatrik yang merawat kanak-kanak? Jauh sekali.

"Maksud saya, isteri saya mengandung atau tidak?" doktor manis bermarga Seo itu mengangguk faham.

"Beginilah, Encik Jeon. Mungkin encik dah salah faham tentang gejala keracunan makanan dengan gejala kehamilan. Muntah dan pening kepala boleh juga berlaku jika seseorang itu keracunan makanan. Saya harap encik bersabar dan cuba lagi untuk dapatkan penyeri keluarga encik" Jungkook mengangguk kecil sebelum meminta izin untuk beredar.

Figura sang isteri yang tercegat di hadapan pintu bilik konsultasi itu membuatkan Jungkook terdiam seketika. Hara yang mulanya ingin mencari Jungkook kini berdiri kaku di hadapan pintu bilik tersebut. Dalam hati kecil Jungkook, dia berharap bahawa gadis itu tidak mendengar perbualan dan dan pertanyaan bodohnya pada Doktor Seo.

"Maafkan saya" hanya dua perkataan itu sudah cukup membuktikan bahawa gadis itu mendengar dengan jelas perbualannya sebentar tadi.

"Jangan menangis, sayang. Sakit ni bukan salah awak. Awak pun pasti tak mahu sakit macam ni" Hara menggeleng.

"Maafkan saya sebab belum mampu berikan awak zuriat" Jungkook kematian kata-kata. Ucapan Hara bagai melumpuhkan saraf lidahnya. Kerana dia, insan kesayangannya berdukacita sebegini.

🌱🌱🌱

Berita yang diterima dari kumpulan Telegram sekolah amat menggemparkan para penuntut dan tenaga pengajar Sekolah Tinggi Starlite. Hara juga tidak terlepas daripada merasakan perkara yang sama apabila berita tentang kematian Hwayoung sampai ke pendengarannya. Walau bagaimanapun, terdetik rasa lega kerana pengganggu rumah tangganya sudah tiada. Egokah dia jika merasakan perkara sedemikian?

Daun pintu yang terkuak dari luar kamar rawatannya mengalihkan perhatian gadis genit itu. Tubuh sasa milik Jungkook menerobos masuk dengan beberapa beg kertas berlogo kafe kegemaran mereka.

"Saya bawakan kek gulung krim keju untuk awak" Jungkook dengan girangnya mengeluarkan sepotong kek bercorak abstrak itu dari kotaknya lalu diletakkan di atas meja kecil yang tersedia di hujung katil. Meja itu ditarik mendekati Hara yang sedang duduk bersandar di kepala katil.

Lain pula yang dirasakan oleh Hara. Gadis itu terlalu sensitif dengan suasana hati suaminya. Rasanya dia ingin menangis sekuat hati kerana ada raut kekecewaan di iris kelam lelaki dihadapannya ini. Tanpa dia sedari, setitis airmata sejernih kristal jatuh menimpa pipinya.

"Sayang, kenapa ni? Ada yang sakit? Nak saya panggilkan doktor?" Hara tertawa kecil sambil mengusap pipinya yang basah.

"Kenapa sayang ketawa? Sayang buat saya terkejut, tahu?" rambut hitam ikal milik gadis itu diusap penuh rasa sayang. Namun, tangan yang berada di puncak kepala sang isteri segera diraih oleh tuan badan.

"Saya minta maaf, Jungkook"

"Kalau awak minta maaf sekali lagi, saya tak nak datang melawat awak di sini"

"Isteri tak sempurna macam saya ni tak layak untuk dapat suami sebaik awak. Saya selalu susahkan awak, buat awak risau, buat awak sakit hati. Saya tak dapat penuhi impian awak" mata Jungkook memerah menahan sebak yang menyerbu tangkai hatinya. Tubuh gadis itu dibawa ke dalam pelukannya lalu ubun-ubun sang isteri dikecup lama.

"Awak isteri terbaik yang saya pernah ada dan takkan terganti oleh sesiapa. Anak itu rezeki. Mungkin kita perlu perbaiki diri supaya Tuhan percayakan kita. Mungkin kita belum cukup bersedia untuk pikul amanah sebesar tu, kan? Jangan menangis. Saya rasa berdosa bila tengok awak menangis disebabkan awak"

"Saya sayang awak, Jungkook"

"Saya pun sayang awak. Sangat-sangat"



































































































































































TAMAT



















































































































TAPI BOHONG. ADA LAGI SATU RAHSIA BESAR YANG READERS PERLU TAHU HUEHUE

















{🌟} Vote 😘

[💬] Comment 😍
























Salam sayang dari author, love you to the moon and never come back 😘💓

Continue Reading

You'll Also Like

236K 37.7K 36
Dia tercipta untuk melindungi aku. Namun, cinta yang hadir tak mampu ditolak bukan? Start : 14 September 2018 Status : 23 November 2018 Cover mad...
38.2K 2.9K 44
semuanya bermula di Instagram.. nak tau apa jadi...baca jelahh...ok...
71.6K 6.8K 17
Berpunca dari satu kemalangan, seorang pilot yang segak serta agak dingin dan merupakan seorang suami, Kim Taehyung berubah personalitinya menjadi se...
61.5K 4.9K 62
"Saya isteri awaklah..bukan hamba awak ataupun orang gaji awak" Dia nampak baik,comel,sweet...tetapi sebenarnya dia setan!!_______________ =Nak Tahu...