[C] Crush : Yoongi Min

By sugaminnation

33.1K 3.4K 1.1K

"Am i too late to regret for loving you?" [ published on 19 December 2019 ] [ rewrite on 16 December 2020 ] ... More

🍯💜
one 🍯
two 🍯
three 🍯
four 🍯
five 🍯
six 🍯
eight 🍯
nine 🍯
ten 🍯
eleven 🍯
twelve 🍯
thirteen 🍯
fourteen 🍯
fifthteen 🍯
sixteen 🍯
seventeen 🍯
eighteen 🍯
nineteen 🍯
twenty 🍯
twenty one 🍯
twenty two 🍯
twenty three 🍯
twenty four 🍯
twenty five 🍯
twenty six 🍯
twenty seven 🍯
twenty eight 🍯
twenty nine 🍯
thirty 🍯
S2 : TWM

seven 🍯

741 106 47
By sugaminnation

"Apa semua ni?!" jerkah Tuan Wang di muka pintu buatkan masing-masing terkedu .

Mereka berlima kini berada dalam bilik , berbaris satu barisan depan meja Tuan Wang dengan pandangan yang menunduk . Tak berani nak mengangkat muka pandang muka bengis lelaki paruh baya itu .

"Jelaskan pada saya apa yang berlaku." aura dingin Tuan Wang kini dapat dirasai dalam bilik yang serba tertutup itu . Kalah si Yoongi time bagi arahan denda .

Junghae menelan liur dan setia menunduk . Dalam hati sudah menyumpah seranah Daeryu yang suka hati nodai kesucian bibir Yoongi . Sakit hati dengan Daeryu itu pasti tapi dia lagi sakit hati dengan Yoongi .

Masing-masing diam tak berkutik . Tiada siapa yang berani membuka mulut untuk menjelaskan perkara sebenar termasuklah Yoongi .

"Saya minta kamu jelaskan bukan diamkan diri macam orang bodoh . Masa bergaduh tadi tak pula bisu macam ni . I need explanation."  nada Tuan Wang sudah naik seoktaf namun mereka masih diamkan diri .

"Okay , kalau kamu berlima masih nak diamkan diri jangan salahkan saya kalau parents kamu dipanggil datang ke sekolah." ugut Tuan Wang seraya berdiri untuk keluar . Taehyung dah gigit bibir bila dengar parentsnya akan dipanggil .

"Saya yang salah cikgu." nyata Yoongi serta merta pandangan mereka jatuh pada Yoongi yang masih kekal berdiri memandang Tuan Wang dengan wajah tenang .

Tak mahu rasa bersalah , Junghae turut menyalahkan diri . Takkanlah nak biar Yoongi sorang je yang kena kan ? Lagipun memang salah dia juga sebab tampar Daeryu melulu tapi padan muka jugak dekat Daeryu . Siapa suruh buat kerja kotor tu depan mata dia ?

Sementara Daeryu langsung tidak bersuara . Biarlah mereka mengaku , lagipun terang memang bukan salahnya . Dia cium Yoongi bukannya Junghae . Yang budak perempuan tu nak mengamuk macam bapak gorila apahal ?

"Awak atau Junghae?" soal Tuan Wang sekali lagi untuk dapatkan kepastian . Wajah Yoongi dan Junghae dipandang bergilir .

"Saya!" Serentak mereka berdua menjawab. Taehyung memandang dua orang yang masih bertegas mengatakan salah mereka sendiri . Dia mengeluh perlahan lalu kakinya menapak setapak ke hadapan .

"Sebenarnya kami semua yang salah." nyata Taehyung buatkan yang lain mengangguk bersetuju . Mengaku jelah bersalah dari kena panggil parents datang sekolah . Tak ke menyusahkan tu ? Dahlah keluarganya sekarang berada di luar negara atas urusan pejabat . 

"Kamu tak salah ke Daeryu?" soal Tuan Wang bila sedar yang Daeryu langsung tidak mengangguk tanda bersetuju dengan kenyataan tersebut .

"Saya tak salah cikgu. Yang salahnya cuma seorang . Kim Junghae. Dia yang mulakan semua ni. Dia datang terjah bilik displin sedangkan pelajar biasa tak boleh masuk . Saya dengan Yoongi cuma berborak je . Dia cemburu sebab saya berbual dengan Yoongi sunbaenim lepastu dia tampar saya." bohong Daeryu lantas menayangkan pipinya yang sudah merah menyala . Bibirnya menarik senyum tatkala perubahan muka Tuan Wang menjadi bengis semula .

"Dasar penipu ! Saem , sumpah saya tak tipu . Saya nampak dia curi telefon saem Bang lepastu dia hantar mesej dekat Yoongi sunbaenim suruh datang bilik displin . Ni semua kerja jahat dia , saem ! Kerja jahat perempuan sihir tu ! Lepastu dia cium Yoongi sunbaenim depan mata saya , saem ! Yoongi sunbaenim saksi . Saem boleh periksa poket blazer dia . Kalau tak percaya jugak , saem tanya Yoongi sunbaenim." gelabah Daeryu bila Junghae suruh Tuan Wang periksa poket blazernya . Rancangannya dah bocor .

"Betul ke Yoongi apa yang Junghae cakap ? Did both of you kissing in my room?"

"Tak . Apa yang Junghae bagitahu semuanya palsu . Saya dengan Daeryu berbual kosong dalam bilik je."

"Sunbae!" jerit Junghae kuat bila Yoongi cuba rosakkan semuanya . Sedaya upaya dia terang dekat Tuan Wang , budak lelaki tu senang lenang je nafikan . Apa ni weoi ?!

"Enough is enough , Kim Junghae! Esok saya akan panggil keluarga awak datang ke sekolah untuk bincang tentang hal ni." kata Tuan Wang memberi kata putus dan menyuruh semua kembali ke kelas .

♡♡♡

"Kau kenapa? Tak serik lagi?" soal Yoongi dingin bila budak perempuan itu tak sudah menghalang jalannya . Taehyung mengeluh perlahan serentak menarik tangan Junghae jauh dari Yoongi .

"Aku tahu kau marah pasal pagi tadi . Tapi bukan sekarang kau nak lepaskan semua tu . Aku taknak kau terluka jadi tolong dengar cakap aku . Jauhi Yoongi buat masa sekarang."

"Tapi--"

"Kau budak baik kan?" soal Taehyung lagi dengan kening yang sudah menjungkit . Lambat lambat Junghae mengalah juga . Kalau bukan sebab Taehyung yang pujuk dah lama dia lenyekkan Yoongi ke tar .

"Nah ambil ni . Apa - apa hal jumpa aku atau Jungkook je lepas ni." susu kotak berperisa coklat miliknya diberi pada Junghae . Melebar senyum budak perempuan itu bila diberi sekotak susu .

WUHUUUU AIR FREE TU !

"Nae!"

Sementara Yoongi memandang kosong Taehyung dan Junghae dari jauh . Apalah yang Taehyung buat berdua dengan Junghae lama - lama ? Siap tepuk tinggi lagi . Perasaan aneh mula bertandang bila anak matanya menangkap perbuatan mesra Taehyung dan Junghae .

Cepat - cepat dia geleng kepala dan tumbuk perlahan dadanya . Tak mungkinlah . Junghae bukan taste dia .

— tbc

SKSKSKSKSKSKSSKSKSK THANKS SEBAB BACA ! ♡ sakai je storyline ni

Continue Reading

You'll Also Like

2.4K 316 15
𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 ✔️ Song Ji Hyo dan Park Chan Yeol merupakan kawan baik sejak kecil. Mereka belajar di suatu kolej yang sama. Tanpa pengetahuan cha...
1.4M 106K 59
Arash Zayden, salah seorang anggota unit pasukan khas Polis Diraja Malaysia. Pulangnya ke tanah air tanpa sebarang niat untuk menaruh rasa pada sesia...
73.1K 376 24
Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membangunkan sebuah syarikat yg mempunyai banya...
65.9K 5.5K 41