[C] TE AMO | JJK ✓

Galing kay heitsmehari

489K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... Higit pa

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《22》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《29》
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《38》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《46》
《47》
《48》
《49》
《50》
《51》
《52》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《59》
《60》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《61》

3.4K 321 24
Galing kay heitsmehari

🐰

"Good morning, sweety"

Laju- laju Rachel mencelikkan kelopak matanya bila terdengar suara Jungkook gemersik berbisik di tepi telinga. Jungkook senyum kecil, dia rapatkan wajahnya pada Rachel sebelum dahi gadis itu dihadiahkan sekilas ciuman. Terkebil- kebil Rachel bila diperlakukan begitu.

"Erg.." Rachel menggeliat kecil. Lengan Jungkook yang ada atas perutnya secara automatiknya dia tepis perlahan. Jungkook sengih kecil, jaraknya dengan Rachel dirapatnya seraya meletakkan lengannya dibawah kepala Rachel, refleks tubuh gadis itu mendekat dengannya.

"Wake up, aku nak pergi pejabat dah ni. Aku tinggalkan kau kat Hotel, nanti aku minta Taehyung ambil kau. Dia balik hari ni. Ara?" Jungkook sebelum dia kecup dahi dan kelopak mata Rachel lembut. Gadis itu diamkan diri, Jungkook ikut mendiamkan diri, tapi lengannya merayap mengusap pipi gebu Rachel.

"Janganlah Jungkook! Geli tau tak-"

"Macam ni pun dah geli? Come here, biar aku geletek kau puas-puas" Laju tangan Jungkook merayap ke arah pinggang Rachel lalu menggeleteknya. Habis senak perut Rachel sebab ketawa tak ingat dunia.

"Berhentilah Jungkook! Argh! Appo!!"

"Wae, waeyo?" Gelabah Jungkook duduk bersila atas katil sebelum menarik Rachel rapat dengannya. Risau Jungkook bila wajah Rachel dah berkerut menahan sakit. Rachel menekan perutnya, keningnya bertaut, nampak macam menahan sakit yang teruk.

"Appo.."

"Eodi? Bi- biar aku tengok" perlahan-lahan Jungkook mengesot menghampiri Rachel lalu menyingkap sweeter baju Rachel. Belum sempat lelaki itu melihat perut isterinya, tawa Rachel meletus secara tiba- tiba.

"Huduhnya muka awak! Pwahahahahhah- Argh! Andwaee!!" Sekali lagi Jungkook menggeletek pinggang Rachel.

"Kau main- mainkan aku? Sini kau"

"Arghh!!! HAAHhahahahh. Lepaskan saya, yah Jeon Jungkook!"

Bukannya melepaskan Rachel, makin ligat pulak tangan Jungkook menggeletek Rachel. Habis merah muka Rachel jadinya.

Haih, payahlah Jungkook ni.

...

"Breakfast set for two people" pesan Jungkook. Dia menyerahkan set menu pada pelayan sebelum pelayan wanita itu berlalu pergi untuk membuat menghantar pesanan kepada tukang masak.

Rachel hanya memerhati dekorasi didalam restoran tersebut. Perhiasannya tidak banyak, hanya beberapa bingkai gambar dengan potret monalisa dengan tokoh- tokoh dunia yang lainnya. Nampak macam dekorasi yang sudah tua, tapi antik.

Perlahan- lahan dia merasa jari- jemari tapak tangannya yang diletakkan atas meja terasa hangat. Rachel menoleh, jari-jemari Jungkook  bertaut erat dengan jarinya.

"Ada oranglah!"

"Bukannya aku buat benda tak elok pun, pegang tangan je kan?" Jawab Jungkook laju seraya menjongketkan keningnya satu. Rachel menjeling sekilas, pegangan tangan dia cuba leraikan, tapi makin dia cuba, makin erat genggaman tangannya pada Rachel.

"Sayang, don't you want to further you study?"

"Eo? Further my study? Where?" Soal Rachel separuh berminat. Umurnya yang masih muda itu memang masih boleh memohon masuk ke universiti. Dulu pun, dia tak jadi nak sambung belajar sebab Yoongi tergesa- gesa bawa dia balik korea.

"Here" jawab Jungkook seraya meletakkan jari telunjukkan pada dadanya sendiri. Serta-merta jelingan tajam dihadiahkan pada Jungkook.

Fake hope betul!

"Sebenarnya, aku tak terniat langsung nak bagi kau sambung belajar. Buat apa sambung belajar? Nanti student lelaki kat sana try nak ngorat kau pulak. Nanti melarat- larat. That's a big no for me" kata Jungkook lalu mencium tapak tangan Rachel.

Gadis itu mencebik kecil, dia lepaskan pegangan tangan Jungkook bila pelayab datang membawa makanan yang dipesan.

"Thank you"

"Eik, Jungkook! Awak still tak beritahu saya siapa yang belasah awak. Dari semalam sampailah sekarang. Palli bagitau saya sekarang" Rachel menayangkan garfu dihadapan Jungkook buatkan lelaki itu tersandar pada kerusinya dengan wajah yang dibuat- buat shock.

"Kau nak bunuh aku ke? We still don't gain any kids. Make sure we have one then i'll die peachfully" Jawab Jungkook lalu tersengih macam kerang busuk. Suka betul dia sakat Rachel macam tu. So Kiyot!

Rachel diamkan diri, wajahnya membahang merah bila terdengar perkataan kids meluncur keluar dari bibir Jungkook. Lelaki tersebut tersengih kecil sebab menang dalam perdebatan dengan gadis tersebut.

Waffle chocolate dilahap Rachel, sengaja nak sumbat mulut dia. Sebaik mungkin dia elakkan pandangan mata dari bertentang mata dengan lelaki itu.

Malu!

🐰

J.cooky

+Dalam hutan ada taman,
+Dalam taman ada putrinya,
+Dalam hati ada orang,
+Dan dalam hati ini Rachel- lah pemiliknya♡.

Buang tebiat ke?

+dibuang syg💜

Awak bukannya buat kerja pon!

+tengah buatlah ni syg

Buat apa?!

+Adalah💜

"Senyum- senyum, saya kat sini macam tak wujud pulak. Baik saya cakap dengan stereng kereta daripada cakap dengan awak dari tadi. Eish" Taehyung menegur Rachel yang dah tersengih- sengih macam kerang wangi kat sebelah Taehyung. Yeontan hanya menjadi pemerhati dibelakang.

"Uhh ohh, saya minta maaf! Saya terlupa, saya ingat saya dah sampai kat rumah- ergh" Rachel merengek kecil. Perutnya yang sakit dipegang. Gelabah Taehyung bila tengok Rachel memberi reaksi seperti sedang menahan sakit.

"Rachel, neo gwenchana?"

"Appo.."

Rachel masih memegang perutnya, rasa sakit yang dirasainya menjalar ke seluruh tubuh, lain dari sakit perut yang biasa. Taehyung menghentikan kereta dibahu jalan untuk memeriksa keadaan Rachel. Yeontan sudah menyalak- nyalak dibelakang. Memberi tanda sesuatu yang tak baik akan berlaku.

"Taehyung, sakit!"

"Apa yang saya patut buat? Makan apa tadi?" Soal Taehyung, seatbelt Rachel dibuka dan baru sahaja dia hendak merapati Rachel, dia perasan yang cecair merah mengalir di hujung kaki gadis.

"Rachel.. awak-"

"Taehyung! Palli bawa saya pergi hospital! Sakit.. jinjja appo!" Tanpa babibu lagi, Taehyung terus menghidupkan enjin kereta dan kereta bergerak dengan kecepatan paling pantas menuju ke Hospital Besar Seoul.

🐰

"Thank you, next, next"

Jungkook memandu dengan suasana yang tenang seraya mengetuk- ngetuk stereng keretanya. Dia kecilkan volume radio apabila telefonnya berdering menandakan ada pesanan yang masuk.

Jungkook menggeselkan butang hijau sebaik melihat nama si pemanggil, tak lain dan bukan ia merupakan Taehyung. Telefon dilekapkan pada tepinganya sementara mata tetap fokus memandang lurus ke hadapan.

"Jungkook! Jungkook kau kena datang hospital, isteri kau- isteri kau masuk hospital! Aku tak tahu kenapa, tolong datang cepat!"

"Taehyung kenapa-"

Ppin!!!

DUM!

Kereta Jungkook hilang kawalan apabila berlanggar dengan kereta honda civic berwarna kelabu dan terbalik diatas jalan raya. Lelaki itu terbaring tidak sedarkan diri dengan luka yang besar pada kepalanya, darah tidak berhenti-henti mengalir dari tubuh Jungkook. phonenya masih lagi terpasang.

"Jungkook! Jeon Jungkook-"

Ttit!

Kereta honda tersebut berhenti seketika sebelum mengambil keputusan untuk pergi sahaja. Tanpa ada niat hendak membantu langsung.

.

.

"You're face remind me of someone, but i don't know who she is"

To be continue...

Ipagpatuloy ang Pagbabasa

Magugustuhan mo rin

349K 44.2K 100
[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta pe...
84K 8.2K 18
'S I N O P S I S' ; Dia pelik, dia kejam. Namun ada sesuatu yang dia sorokkan dari aku. Rahsia ini, Hanya aku dan kau sahaja mengerti. Aku lakukannya...
91.3K 10.8K 23
"kau tak payah jadi fake. aku tau kau simpati je sebenarnya." strictly no plagiarism or copy! ©Sparkznle
402K 18.6K 47
Zawana ialah gadis berumur 22 tahun. Cubalah teka. Dia tersuka dekat abang kawan dia, Akmal. Akmal ni pulak abang sulong daripada 3 orang adik beradi...