[C] TE AMO | JJK ✓

Από heitsmehari

489K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... Περισσότερα

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《22》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《29》
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《38》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《46》
《47》
《48》
《49》
《50》
《51》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《59》
《60》
《61》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《52》

5.9K 416 20
Από heitsmehari

🐰

"Huwarghh!!!! Apa awak buat?!"

Jeritan kuat Rachel berhasil buatkan Jungkook yang tadinya terbaring lena, terus terbangun. Matanya membulat besar bila tengok Rachel. Dahinya berkerut. Rachel tarik selimut supaya menutupi tubuhnya semula bila Jungkook bergerak untuk baring balik.

"Wae?" Tanya Jungkook kemudian dia pandang Rachel dengan wajah mamai. Rachel ketap bibir, rasa nak eish payahlah nak cakap dengan Jungkook. Dia rapatkan diri balik dengan Jungkook lalu jentik dahi lelaki itu buatkan Jungkook merengek kecil.

"Apa yang berlaku se- semalam? Kita buat lagi ke?" Tanya Rachel ragu- ragu. Bukan dia takut kalau Jungkook menyentuhnya, bukan itu cuma, dia cuma takut yang dia terlepas laku, atau berkasar dengan orang sampai tercedera. Yalah, dia ada masa kat sekolah, effect alkohol ni kuat untuk seseorang yang masih baru lagi macam dia. Isk. Jungkook celik matanya sikit, lalu dia baring mengiring menghadap Rachel, lengannya dia letakkan atas perut Rachel. Peluk sikit je, menjerit lagi dia naik, pekak telinga.

"Yaa.. we make it, again" jawab Jungkook, dia pandang wajah Rachel yang dah melopong tu. Rasa nak gelak le Jungkook jadinya. Haish, Rachel ni pagi- pagi dah comel semacam je. Jungkook jongketkan kening.

"Why?"

"Saya tak- tak cederakan orang kan? Tak kasarkan awak kan? Tak buat apa- apa kan? Tak kan? Kan?" Tanya Rachel, Jungkook hanya pandang dia dengan pandangan lembut lalu menggeleng. Jungkook tarik perlahan Rachel supaya gadis itu rapat dengannya. Sememangnya Rachel tak nak berganjak dari tempatnya, dia tengah genggam erat selimut putih sambil pandang Jungkook dengan mata bulat dia, innocent. Halah, ni yang lemah ni.

"No, kau just buat ni je" jawab Jungkook kemudian dia tunjukkan lehernya pada Rachel. Rachel bulatkan matanya lalu mendekat untuk tengok lebih jelas lagi. Dia tekup mulut, tak sangka yang dia bertindak ganas dengan Jungkook sampai leher lelaki itu kemerah- merahan kerana hickey yang dibuatnya. Jungkook sengih kecil.

"Mianhae Jungkook- ahh. Saya betul- betul minta maaf" kata Rachel seraya mengosok kedua tapak- tangannya meminta maaf pada Jungkook. Lelaki itu kerutkan dahinya, tak faham kenapa Rachel meminta maaf padanya. Jungkook duduk atas katil dan dekatkan dirinya pada Rachel yang dah menekup wajahnya, malu dengan tindakan diri sendiri.

"Wae?"

"Saya minta maaf, me- mesti sakitkan? Yalah, leher awak kena gigit dengan saya. Saya minta maaf" ucap Rachel buatkan Jungkook ketawa. Dia usap rambut Rachel lalu cubit pipi gadis itu perlahan. Sakit? Tak ada kesan langsung pada Jungkook. Tang mana sakitnya, lagi dia suka adalah.

"Aku lagi suka kalau kau gigit aku, kau nak payback? Give me your neck" Jungkook merapat sambil tangannya menyentuh leher Rachel yang bersih tanpa kesan apa- apa. Disitu terbukti bahawa Rachel yang mengganas semalam, bukan Jungkook. Rachel pejam mata bila bibir Jungkook mahu sampai di lehernya.

Cup!

Jungkook cium sekilas leher Rachel. Buatkan gadis itu terpegun lalu membuka matanya. Jungkook senyum kecil. Payback? Bukan style dia nak main payback- payback ni. Macam bebudak. Dia usap rambut Rachel yang masih pandang dia dengan mata terkelip- kelip. Comel! Jungkook berganjak dari situ lalu capai tuala, kemudian masuk kedalam kamar mandi. Nak mandi.

"Huwargh!"

Rachel sembamkan wajahnya pada bantal kerana wajahnya mulai merona merah. Memang boleh jadi gila dia macam ni. Saat dia sedang galak menyembamkan wajahnya pada bantal. Terdengar suara pintu kamar mandi terbuka balik dan Jungkook keluar dari situ lalu menghampirinya. Tanpa amaran, Jungkook cempung Rachel yang masih berbalut selimut putih tu, buatkan gadis itu terjerit kecil.

"Yah! Wae- waeyo?" Soal Rachel lalu dia tepuk dada Jungkook yang tak berbaju tu perlahan tanda tak nak. Tapi Jungkook tidak merespon, dengan sengihan nakal, dia bawa Rachel masuk dalam kamar mandi.

🐰

"Are you sure you want to do this?"

Somi angguk, dia pandang rumah banglo didepan mereka ini dengan perasaan yang bercampur baur. Sampai hatikah dia untuk memutuskan hubungan dengan wanita yang telah menjaganya dari kecil hingga besar itu? Kuatkah dia untuk melangkah keluar dari rumah banglo tersebut? Dapatkah dia tahan air matanya didepan wanita itu? That thing is not easy. Mungkin di saat ini dia masih boleh tersenyum, tapi bagaimana nanti? Disaat dia berhadap- hadapan dengan wanita itu? Argh. This is stupid.

"Babe, if you can't do this, don't do it. They'll understand you. You deserve to be happy, my baby deserve to happy" kata Vernon seraya merangkul tubuh Somi untuk menenangkan gadis itu yang pada bila- bila masa saja akan menangis. Somi mengetap bibir, jika dia menangis sekarang, lelaki itu akan melihat sisi lemahnya. Dia tidak mahu itu, dia tidak mahu Vernon melihat kelemahannya.

"I- i can't. I can't just leave them like this. They want an explanation from my action. I'll explain it, then i'll go. I can do this honey.." kata Somi lalu dia palingkan wajahnya dari memandang Vernon bila air matanya mulai menitis perlahan. Ergh! Vernon mengeluh kecil, dia cium perlahan dahi Somi dan mengusap pelan bahu gadis itu.

"Honey, i'll be fine. Awak tunggu sini, saya masuk dalam dulu" kata Somi, dia usap lembut pipi Vernon sebelum menghadiahkan senyuman kecil untuk lelaki itu sebagai tanda yang dia akan okey saja. Vernon mengangguk, dia lepaskan keluhan kecil sebaik Somi keluar dari keretanya. Badan disandarkan pada kerusi.

Dan disini, Somi berdiri didepan pintu gerbang utama menunggu sang pembantu rumah untuk membukakan pintu untuknya. Somi ketap bibir bila pintu mula terbuka perlahan- lahan.

"Cik Somi?" Tegur Mak cik Han sebaik melihat gerangan yang menekan loceng rumah banglo itu tadi. Somi melemparkan segaris senyuman sebaik wajah tua itu menyapa anak matanya. Dia rindukan Mak Cik Han kerana wanita itu telah banyak berjasa kepada, menjaganya ketika sakit bahkan membelanya ketika dia dimarahi mama puft, Puan Kim.

"Cik dari mana? Kenapa baru balik hari ni? Ya tuhan cik tahu tak yang mama risaukan cik? Makcik pun" katanya lalu menarik aku kedalam pelukannya. Air matanya yang bergenang di kelopak mata aku tahan. Somi, jangan jadi cengeng. Ni baru makcik Han, bukan Puan Kim lagi. Kalau dengan Makcik Han kau dah macam ni, macam mana nak berhadapan dengan Puan Kim pulak? Banjir ke nanti? Heish.

"A- auntie, mama ada ke?" Soal Somi sejurus selepas pelukan antara mereka terlerai. Makcik Han mengangguk, dia bawa Somi ke ruang tamu dan mendudukkan gadis yang sudah dianggap seperti anaknya itu diatas sofa. Air mata yang mengalir ke pipi diseka menggunakan tangan. Baru je wanita itu nak naik keatas terdengar jeritan dari tingkat atas.

"Kim Somi kenapa baru balik sekarang?! Dasar anak tak tahu diuntung!!" Kutuk Puan Kim dengan wajah yang tegang, dia meluru turun anak tangga lalu menghampiri gadis itu. Somi yang baru hendak membuka mulut itu terbantut sebaik sebuah tapak tangan milik Puan Kim hinggap di pipinya.

Pang!

"Tak guna! Aku dah didik kau baik- baik, bagi makan kau baik- baik, ini kau balas dekat aku?! Hah!! Apa yang bagus sangat dekat lelaki tu sampai kau sanggup lari ikut dia! Kalau kau kahwin dengan anak lelaki keluarga Jeon tu, kau akan bahagia, kau faham tak?!" Tengking Puan Kim seraya menarik rambut Somi yang dah terduduk atas lantai meminta ampun padanya. Tak ada rasa belas terhadap gadis itu. Somi merayu, memohon simpati kepada wanita keparat itu untuk melepaskan rambutnya. Sakitnya tak tertanggung, macam nak tercabut saja kepalanya.

"Kau cakap dekat aku, apa yang ada dekat lelaki tu sampai kau lari ikut dia hah?! Kaya sangat ke? Duit melimpah ruah?! Jawab aku bodoh!"

"What are you doing Kim?" Soal Tuan Kim dengan wajah yang berkerut, sebaik melihat Somi yang macam nyawa- nyawa ikan dikerjakan isterinya laju kakinya menapak menghampiri mereka, tangan Puan Kim yang masih memegang kuat rambut blonde Kim Somi direntapnya buatkan wanita itu tertolak perlahan.

"Tengok anak tak guna ni datang balik lepas dah conteng arang kat muka kita. Awak ingat saya senang ke tengok dia balik macam tu je?" Marah Puan Kim dengan bibir yang diketap geram. Tuan Kim menggeleng perlahan, dia raih lembut lengan Somi untuk berdiri lalu dia dudukkan gadis itu di sofa.

"Benda boleh bincang kan, kenapa awak kasar pulak dekat budak ni? Mati anak awak ni, awak juga yang susah" kata Tuan Kim, dia arahkan Makcik Han untuk menenangkan Somi yang dah teresak- esak menangis itu. Laju saja wanita tua itu mengambil tempat disamping Somi lalu menarik gadis itu kedalam pelukannya.

"Anak? Awak sendiri cakap yang saya tak ada anak, saya tak boleh mengandung, awak masih sayangkan anak tak diiktiraf awak ni?!"

"Ohh sekarang baru nak mengaku? Hari tu bila saya cakap Somi bukan anak awak, awak sangkal, kata dia anak awak. Jangan jadi bodoh, Kim. Saya belum tua sangat untuk tak ingat setiap butir kata yang awak lemparkan pada saya hari tu" ujar Tuan Kim seraya senyum kecil buatkan wanita itu terdiam. Tangannya menggigil kuat, dia jeling Somi lalu dia meluru naik ke tingkat atas balik.

"Papa minta maaf, bagi pihak mama" kata Tuan Kim lembut, dia ambil tempat diatas sofa dihadapan Somi. Gadis itu hanya diamkan diri sahaja. Tuan Kim mengeluh berat, dia tahu apa yang dikatakannya tadi mengguris hati anak angkatnya ini. Tapi itulah kebenarannya.

"Somi, papa-"

"Kenapa papa tak bagitau Somi pasal benda ni? Rahsiakannya pada Somi? Wae pa? Wae?!" Somi membuka mulut, pipinya sudah basah akibat menangis. Sakit dikepalanya belum kebah. Ditambah lagi dengan sakit hatinya bila papa mengaku dihadapannya bahawa dia bukan anak kandungnya.

"Papa minta maaf, susah papa nak terangkan benda ni kepada kamu. Papa sayangkan kamu macam anak papa sendiri sampai papa lupa yang-"

"Somi tak nak dengar. It's hurt. Kalau papa bagitau Somi awal- awal, mungkin Somi takkan rasa sakit macam ni. Somi malu pa, Somi malu" kata Somi seraya meraup wajahnya dengan tangan. Selama ni dia rasa terseksa dengan kenyataan yang dia hanyalah anak angkat kepada keluarga Kim ini sejak dia masih berumur 19 tahun. Tuan kim mengeluh kecil.

"I'm sorry dear Honey, sayangkan Somi macam anak sendiri, please jangan buat papa macam ni" pujuk Tuan Kim, Somi tidak menjawab. Dia lepaskan pelukan Makcik Han dari bahunya.

"I have to go, tunang Somi dah tunggu kat luar. Please, izinkan Somi pergi untuk kali ini" kata Somi buatkan Tuan Kim melakar senyum kecil, sedikit terkejut dengan pernyataan yang bahawa Somi sudah bertunang. Anak gadisnya itu sudah bertunang.

"Tak nak kenalkan pada papa?"

"No need" jawab Somi dingin lalu melangkah beberapa tapak ke pintu utama.

"Somi, kalau honey rasa yang papa tak sayangkan Somi, buang perasaan tu jauh- jauh, papa sayangkan Somi dan papa perhatikan Somi dari jauh. Pergilah cari kebahagian kamu sendiri dan setiap langkah dan keputusan yang kamu buat, restu papa tetap akan ada untuk kamu" kata Tuan Kim untuk sekian kalinya sebelum Kim Somi berlari memeluk tubuhnya.

Walaupun tak ada hubungan darah sekalipun, setiap bait perkataan yang dilontar Tuan Kim kepadanya memang menyentuh tangkai hatinya. Dan bagi Tuan Kim pula, sekalipun Somi bukan anaknya, tanggungjawab untuk menjaga gadis itu tetap dipikulnya.

🐰

"Apa pandang- pandang?"

Jungkook gelengkan kepala sebaik ditegur Rachel yang dah monyok semacam tu. Gadis itu sandarkan tubuhnya pada kerusi kereta seraya berpeluk tubuh. Tak nak pandang Jungkook. Sebenarnya mereka baru je Check out hotel dan Rachel merengek nak minta dia singgah kat Red Bakery, craving nak makan kek mousse. Semalam dah makan tapi terbantut bila diganggu oleh lelaki- lelaki gatal tu.

"Sayang, bukan aku tak bagi kau makan kek tu, tapi lain kalilah eah? Lagipun aku ada banyak kerja tertangguh dekat ofis ni, lepas aku hantar kau balik aku kena pergi ofis, balik nanti aku singgah belikan kau kek tu okay?" Pujuk Jungkook, dia cuit lengan Rachel, buatkan gadis itu tambah muncung. Dia pandang Jungkook dengan padangan memelas lalu hulurkan jari kelingking dia.

"Janji?"

"Ya sayang, aku janji" jawab Jungkook lalu dia lingkarkan jari kelingkingnya dengan jari kelingking Rachel yang comel tu. Melebar senyum Rachel jadinya buatkan Jungkook ikut tersenyum. Memang comel betullah Rachel ni. Isk, parah kalau dapat isteri comel ni, nak marah pun tak dapat kalau dia asyik senyum.

"Eum, saya minta maaf sebab saya, kerja awak banyak tertangguh. Sorry sebab awak terpaksa layan saya yang childish ni" kata Rachel perlahan buatkan Jungkook senyum kecil lagi. Dia letakkan tangannya di pipi Rachel lalu mengusapnya perlahan, Rachel hanya pandang dia dia dengan mata bulatnya yang memang mengancam.

"It's okay baby, lagipun aku yang bawa kau ke sini, nak release tension kerja, sambil- sambil nak rasa feel ber- honeymoon dengan kau.." nada suara Jungkook mengendur sebaik melihat riak wajah Rachel yang dah mulai memerah sebab malu tu bila Jungkook dah bangkitkan balik perihal Honeymoon mereka tu. Laju je Rachel sembunyikan wajahnya dengan tapak tangan sebaik terdengar Jungkook mentertawakannya.

"Rachel my dear baby, still tak boleh lupakan benda tu ke? Cakap innocent tak-"

Rachel dah pukul bahu Jungkook sebab geram yang teramat. Pipi dia masih membahang panas, Jungkook ni kalau topik tu dibuka, makin melarat- laratlah dia tu. Eee.

"Diamlah, baik awak pandu cepat sebelum saya-"

"Sebelum kau terkam aku balik? Macam semalam? Oh sayang, i'm always ready, kau nak buat dalam kereta pun aku on je asalkan kau-"

"Yahh Jeon Jungkook pabo! Cepatlah start enjin kereta dan blah dari sini!!" Jerit Rachel buatkan Jungkook mengekek- ngekek ketawakan Rachel yang mulai membahang panas tu. Akhirnya Jungkook akur, perlahan- lahan dia keluarkan kereta dari kotak parking dan memandu balik kerumah.

.

.

"I'm in love with you, so notice me right now"

Vote ✔
Comment ✔

[Thank you for reading. Do vote and comment ♡♡]

Συνέχεια Ανάγνωσης

Θα σας αρέσει επίσης

225K 22.4K 53
Memang tidak pernah dibuat orang, cikgu bertunang dengan anak murid sendiri. Dah gila ke?! Lagi-lagi ini bukannya hasil percaturan di antara keluarga...
27.6K 4.1K 42
〔🌸〕Dia pernah kata padaku, "Aku akan hilang selamanya bila aku menggunakan sepenuh kuasa aku untuk berkorban demi sesuatu benda" Aku sayangkan kau...
349K 44.2K 100
[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta pe...
84K 8.2K 18
'S I N O P S I S' ; Dia pelik, dia kejam. Namun ada sesuatu yang dia sorokkan dari aku. Rahsia ini, Hanya aku dan kau sahaja mengerti. Aku lakukannya...