[C] TE AMO | JJK ✓

By heitsmehari

489K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... More

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《22》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《29》
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《38》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《46》
《47》
《48》
《50》
《51》
《52》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《59》
《60》
《61》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《49》

6.2K 403 36
By heitsmehari

🐰


Sebaik bukak mata awal pagi tadi, Rachel dah lari masuk kamar mandi sebab malu yang teramat. Huaaaa apa benda yang dia buat semalam tu? Rasa nak celup kepala dalam baldi bila perkara semalam berputar balik dalam kepala otak dia tanpa diminta. Rachel geleng- geleng kepala, cuba hilangkan bayangan Jungkook.

Dia putar kepala paip lalu basuh muka dia dengan air sejuk. Dia tepuk pula muka dia dengan tangan bila wajahnya yang sememangnya putih tu terasa makin panas pulak. Buatkan makin merah. Rachel letakkan kedua tangannya di sinki lalu pandang wajahnya di pantulan cermin. Disaat itulah baru dia perasan yang ada banyak hickey di bahagian leher. Yahhhhhhh!!!!!! Makin membahang lah Rachel jadinya, rasa sesak nafas dia balik. This is untrue.

"Babe.. what are you doing inside? Can i come in?" Suara serak- serak basah, suara orang baru bangun tidur. Menambahkan lagi rasa gemuruh pada diri Rachel. Gadis itu mundar-mandir dalam kamar mandi tu, tak menjawab lagi soalan Jungkook tadi.

"Sayang?"

Rachel kaku bila Jungkook sudah menapak masuk kedalam kamar mandi tu dengan rambut yang serabai dan tak berbaju, hanya seluar pendek warna hitam. Jungkook singgah untuk tengok wajah dia pada cermin lalu raup rambut dia kebelakang. Rachel yang baru mahu melangkah keluar dari kamar mandi terbantut bila Jungkook pusingkan badan dan letakkan tangan dia pada dinding putih, menghalang gadis itu dari melangkah pergi.

"Kenapa lari?" Soal Jungkook, Rachel tundukkan wajah seraya menggeleng kuat. Keadaan sekarang betul- betul boleh buat diri dia jadi gila. Sekarang ni bukan Jungkook yang gila, Rachel yang gila.

"Ma- mana ada saya lari dari awak. Saya nak ambil tuala, nak mandi" jawab Rachel lalu dia pandang pintu kamar mandi nak avoid eye contact dari Jungkook yang sememangnya boleh buat Rachel jadi gila balik. Lelaki itu rapatkan wajah setelah sedar hickey yang terlakar cantik dileher gadis itu lalu tangannya naik untuk mengusap leher Rachel, buatkan gadis itu mengetap bibirnya. Nak halang Jungkook, tapi suaranya tak keluar pulak. Pulak dah.

"I'm sorry about last night i-"

"Diamlah! Jangan ungkit balik, kalau awak ungkit lagi saya hempuk awak" Kata Rachel lalu dia tolak badan Jungkook kemudian berlari keluar dari kamar mandi. Duk rapat dengan Jungkook macam tadi boleh buatkan dia kehabisan oksigen. Rachel geleng- gelengkan kepala lalu dia pandang katil, wajah dia membahang lagi. Dia tepuk pipinya dan pusingkan badan, nak jalan balik pi kamar mandi tapi dia terlanggar pulak dada Jungkook yang tah sejak bila ada kat belakang dia tu.

"Yahh buat ap-"

Jungkook tarik Rachel dan peluk tubuh gadis itu erat- erat. Buatkan bebelan gadis itu terhenti. Jungkook letakkan dagunya diatas kepala Rachel. Dia tepuk belakang badan gadis itu dan goyang- goyangkan badannya pelan.

"Kau malu dengan aku?"

Rachel diam. Dia balas pelukan Jungkook dan sembunyikan wajah pada dada lelaki itu. Dia lagi rela menghadap dada Jungkook berbanding menghadap muka Jungkook yang boleh buatkan jantung rasa nak pecah balik. Mereka diamkan diri lama. Jungkook kecup lembut rambut Rachel.

"Aku minta maaf sebab paksa kau-"

"Kan saya cakap jangan ungkit balik? Awak betul- betul nak saya hempuk awak ke?" Ucap Rachel lalu dia peluk pinggang Jungkook sebab wajah dia dah membahang balik. Jungkook ketawa kecil. Dia tepuk lagi belakang badan Rachel. Lega rasanya, bila Rachel dah menjadi sepenuhnya menjadi milik dirinya, zahir dan batin. Buatkan rasa sayangnya terhadap gadis itu makin membuak- buak. Nampaknya susahlah mereka nak berenggang lepas ni.

"Lepas ni jangan nakal- nakal lagi. Kalau kau tak nak aku ter-"

"Diamlah!!" Rachel tolak tubuh Jungkook supaya jauh darinya. Dia berjalan ke almari lalu dia bukak. Matanya membulat besar bila ternampak ada pakaian didalam almari tersebut. Beberapa t- shirt dan seluar jeans, ada dress dan tuxedo juga. Siap dengan pakaian kecik- kecik lagi. Wait, macam mana dia boleh tak tahu ni? Kalau dia tahu semalam, tak adalah dia pakai baju kemeja Jungkook dan buat freeshow semalam. Babeng betul. Dia pandang Jungkook dan kecilkan anak mata.

"Dari mana dapat baju ni?" Soal Rachel, dia pandang tajam wajah Jungkook yang dah tersengih dibirai katil tu. Lelaki itu tahan badannya menggunakan tangan supaya tak berbaring lalu berbalas pandang dengan Rachel. Dia jongketkan keningnya.

"Kau rasa?"

"Awak dapat dari mana Jungkook? Saya tanya betul- betul ni, jangan buat saya marah" kata Rachel seraya berpeluk tubuh. Tindakan Rachel buatkan Jungkook ketawa kecil. Dia ketawa kecil lalu duduk bersila atas katil tu. Pandang wajah Rachel yang berkerut tu pun dah buat jantung dia berdegup laju. Comel betul.

"Aku minta assistant aku yang hantar, malam tadi. Dah lewat sangat, masa tu kau dah tidur lepas kita.." Jungkook gantungkan ayat dan sengih lebar macam budak-budak tak berdosa. Rachel gulingkan anak mata dan ketap bibir geram. Bongok betul. Rachel putarkan balik badan dia dan capai baju t- shirt warna hitam dan seluar slek.

"Ahh sayang, make sure kau bawa swim suit nanti, sebab kita nak berenang. Aku dah tempah boat untuk bawa kita ke tengah pantai tu. But first kita sarapan dulu, aku nak recharge balik tenaga lepas aktiviti lasak semalam. You know, i'm still tired because of that hot night-" belum sempat Jungkook habiskan kata- katanya. Rachel dah melempar tuala mandi tepat ke muka Jungkook buatkan lelaki itu ketawa mengekek. Alah malu ler tu.

"Baik saya mandi dari melayan awak ni buat saya jadi tambah gila." Kata Rachel lalu dia bawa langkah kaki ke kamar mandi. Jungkook masih tersengih- sengih diatas katil. Pikir benda semalam. Dasar Jungkook miang!

"Nak mandi sesama nak tak?"

"Isk. Jangan nak menggatal boleh tak?!" Teriak Rachel dari dalam kamar mandi. Sekali lagi Jungkook ketawa tak ingat dunia. Isk, sesungguhnya kehadiran Rachel dah boleh buat Jungkook yang normal jadi nampak gila. Senang cerita, dua- dua pun dah gila dengan perangai masing- masing.

🐰

"Kan saya dah bagitau awak tempoh hari yang saya tak boleh berenang? Degil betullah awak ni. Awak berenanglah sorang- sorang, saya tak nak ikut" Rachel kembali duduk diatas jambatan dan julurkan kedua kakinya untuk dibasahi oleh air jernih yang menampakkan dasar pantai tersebut. Tadi pun, selesai je bersarapan, terus Jungkook dah heret Rachel ke jeti. Dia nak culik Rachel naik bot.

Jungkook tak merespon apa- apa dia bukak baju t- shirt hitamnya lalu dimasukkan kedalam beg hitamnya. Kini Jungkook lengkap berpakaian baju renang berwarna hitam. Dia raup rambutnya kebelakang, lalu dia hampiri Rachel yang masih galak bermain dengan air. Dia rendahkan badan lalu rapatkan bibirnya pada telinga gadis itu.

"Aku ada, aku boleh selamatkan kau kalau kau lemas" bisik Jungkook, laju je Rachel menoleh untuk pandang Jungkook. Seketika kemudian dia terpegun dengan kekacakan Jungkook bila lelaki itu hanya memakai baju renang yang menyerlahkan lagi tubuh sasanya. Rachel telan air liur, Jungkook angkat kening. Bermain mata dengan sang isteri.

"Sa- saya bukan tak pandai berenang. Sikit- sikit je, saya pandai berenang tapi style macam anjing" jelas Rachel buatkan Jungkook ketawa besar. Tindakan lelaki itu buatkan beberapa orang pengunjung yang turut berada disitu tertoleh- toleh memandang mereka berdua. Bahu Jungkook, Rachel pukul perlahan lalu dia muncungkan bibir. Malu dengan tindakan luar kawal Jungkook tu. Eeee

"Sayang.. kau berenang macam anjing pun anjinglah. Janji ada gaya. Palli, kita naik boat, aku dah sewa tu. Nak tengok pantai kan?" Kata Jungkook masih lagi dengan sisa ketawanya. Rachel peluk tubuhnya dan tolak bahu Jungkook supaya menjauh darinya. Jungkook ketawa lagi. Aihh terhibur teruk dia ni kalau Rachel asyik cakap benda tak patut. Cubalah jawab yang dia pandai berenang, tapi yang asas je. Ni style macam anjing, meledaklah ketawa Jungkook jadinya.

"Tak nak ahhh, pergilah naik sendiri. Saya nak stay sini" jawab Rachel. Jungkook renung Rachel dari atas sampai bawah. Nak tinggalkan isteri dia yang hanya pakai baju t- shirt hitam besar tanpa seluar ni kat sini?  Sorang diri? Bukan Rachel tak pakai seluar, cuma gadis itu sudah memakai swim suit didalam, jadi dia tak pakai seluarlah jawabnya tu. Nampak tak kat situ yang Rachel tersangatlah seksi?

"Sure ni kau nak stay sini? Dengan pakaian yang boleh buatkan lelaki pandang kau 2- 4 kali?" Tanya Jungkook serius buatkan Rachel smirk nakal lalu dia usap pipi Jungkook lembut kemudian mencubitnya perlahan, Jungkook masih dengan muka seriusnya.

"Saya akan okey. Awak ni, semua kat sini pelancong dari luar negara. Mereka dah biasa, saya pun dah biasa. Janganlah risau, encik suami sayanggg" jawab Rachel buatkan dahi Jungkook berkerut. Dia rapatkan diri dengan Rachel.

"Apa maksud kau yang kau dah biasa? They see your skin?" Tanya Jungkook lalu dia letakkan tapak tangannya diatas paha Rachel yang putih tu, sedikit mengusapnya. Rachel angguk.

"Yalah, saya dah biasa pakai swim suit kat pantai, min unnie, ren. Mereka pun dah biasa. Wae?" Jawapan Rachel buatkan wajah Jungkook bertambah serius lagi. Dia renung wajah gadis itu sedalam- dalamnya. Dia cemburu sebenarnya, mesti ramai lelaki yang dah tengok keseksian Rachel ketika pakai swim suit. Fikirkan itu je buatkan hati dia sakit.

"Well now, i'm your damn husband. Ikut apa yang aku suruh, jangan stay sini, don't show too much skin to other guy. I don't like it. If you refuse it, aku akan kurung kau dalam bilik untuk seharian. I don't care what people gonna say, i don't fucking care" kata Jungkook sedikit tegas sebelum mengangkat tubuh Rachel secara bridal style lalu membawa gadis itu naik keatas bot. Rachel sengih kecil dan kalungkan lengannya pada leher Jungkook. Sebenarnya dia saja nak duga Jungkook, mana dia biasa pakai swim suit kat pantai. Nak kena bantai dengan Yoongi ke?

"Jungkook.. actually i'm just kidding. They don't see my skin. Just you, you are the only one" bisik Rachel buatkan wajah Jungkook yang tadinya serius terus melakar senyuman lebar. Kan aku dah cakap, Rachel dah pandai nak main tarik tali dengan Jungkook. Ni yang makin sayang ni.

"Sayangggg" rengek Jungkook kemudian dia duduk diatas bot tu lalu dia letakkan Rachel atas pangkuannya. Ketika itu bot sudah bergerak ke tengah laut. Dia cium banyak kali leher Rachel tanda geram dengan gadis itu. Rachel ketawa kecil, dia tahan bahu Jungkook dari terus menerus mencium lehernya. Rasa geli. Jungkook hentikan perbuatan lalu merenung wajah cantik Rachel.

"Naughty, kenapa makin nakal ni? Sengaja nak buat aku sakit jantung, ke hem? Macam tu?" Tanya Jungkook lalu dia tarik rapat gadis itu lalu dia tahan pinggang Rachel dari menjauh. Rachel senyum seperti budak- budak tak berdosa, dia raup rambut Jungkook yang sedikit basah ke belakang.

"Kalau awak naughty kenapa saya tak boleh pulak?" Dan kemudian mereka saling merenung sesama sendiri, sampai akhirnya Rachel bergerak untuk rapatkan wajah mereka, buatkan detak jantung Jungkook berdegup laju dari biasa. Rachel kecup sekilas bibir Jungkook sebelum kelip- kelipkan anak matanya macam bebudak. Makin erat pelukan Jungkook terhadap pinggang Rachel.

"Don't tease me Rachel. We may end up doing that in this boat" laju je Rachel pukul bahu Jungkook. Tak pernah nak stop fikir benda tu ke apa lelaki ni. Heiii, sedar tak sedar bot dah berhenti kat tengah laut tu.

"Eeee mianglah awak ni! Tepi, tepi!! Saya nak tengok air jernih" Rachel lepaskan pelukan pada pinggangnya lalu dia berdiri di penjuru bot dan julurkan tangan. Jungkook hanya pandang dengan senyuman yang tak lengkang di bibirnya. Dia dapatkan Rachel balik lalu angkat baju gadis itu, nak bukak.

"Yahhhh nak buat apa?!"

"Bukak baju, pakai swim suit je. Jom, kita pi berenang" kata Jungkook lalu dia bukak baju t- shirt hitam gadis itu dan campakkan atas tempat duduknya tadi. Untuk seketika, giliran dia pulak yang terpegun dengan penampilan Rachel. Gadis itu nampak sangat berlainan dari yang biasa bila mengenakan swim suit warna hitam. Nampak.. seksi dan matured. Rachel selitkan rambutnya pada telinga bila angin menolak rambutnya, menutup wajahnya lebih tepat.

"Waeyo Jungkook?" Tegur Rachel bila Jungkook tak lepas- lepas memandang dirinya. Jungkook tak menjawab, dia tarik tubuh gadis itu agar merapat dengannya.

"Kau nampak.. seksi" kata Jungkook lalu dia rendahkan badan, bibirnya berada sangat rapat dengan telinga Rachel.

"..and i like it" belum sempat Jungkook mahu mencium gadis itu. Rachel sudah menjauh lalu geleng- gelengkan kepala.

"Ada oranglah, awak tak malu ke?"

"Tak" jawaban laju Jungkook tu mengundang wajah poker face Rachel. Jungkook tarik dia ke penjuru bot lalu baru berura- ura mahu melompat terjun ke dalam laut, Rachel keraskan badan. Eii dahla kolam renang tempoh hari tak lepas lagi, ni pulak laut dalam macam ni? Mana mungkin dia boleh lepas.

"Andwaeee saya tak nak"

"Try ajelah, lagipun aku ada-"

"Tak naklah! Huwarghh!!" Belum apa- apa lagi Jungkook dah cempung tubuh kecil Rachel lalu mereka sama- sama ceburkan diri dalam laut tu dengan sedikit paksaan dari Jungkook sendiri.

"Yahhhh Jungkook pabo!!!"

.

.

"Don't smile at other guy accept me. It's so cute. I could die"

Ai update 15 minute awal.☺ Bergembiralah buat sementara waktu sebab chapter up mereka berdua akan gue seksa. Mueheheheh.

[Thank you for reading. Do vote and comment♡♡]

Continue Reading

You'll Also Like

225K 22.4K 53
Memang tidak pernah dibuat orang, cikgu bertunang dengan anak murid sendiri. Dah gila ke?! Lagi-lagi ini bukannya hasil percaturan di antara keluarga...
17.1K 2.8K 27
• 눈물 • C O M P L E T E D ❝ lelaki misteri yang sering muncul tiap kali malam di lorong pintas sekolah aku ❞ ↟ 𝚞𝚙 𝚝𝚠𝚎𝚎𝚝 beautiful cover by :...
26.3K 2.6K 26
perit sangat torehan yang kau buat ni, jeon jungkook. - book cover by @sodacream .
75.3K 10.5K 58
| Kim Taehyung X Kim Eunjae | Nothing hurts more than realizing he meant everything to you but you meant nothing to him. __ malay fanfic start ; 1403...