[C] TE AMO | JJK ✓

By heitsmehari

489K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... More

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《22》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《29》
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《38》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《47》
《48》
《49》
《50》
《51》
《52》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《59》
《60》
《61》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《46》

5.6K 368 29
By heitsmehari

Warning!!!

(Superrr longggg 2 😅😅)

🐰

"Twinkle twinkle little star, how i wonder what you are.." Jungkook menyanyi kecil. Dia belek wajahnya pada cermin lalu rambut hitamnya dia raup kebelakang. Dia berdiri tegak didepan cermin, memandang bentuk tubuhnya yang tak berbaju yang hanya mengenakan seluar slek hitam saja.

"What are you, Rachel- ahh?" Soalnya ke Rachel. Gadis itu hanya kaku duduk di birai katil dengan baju kemeja putih tanpa seluar, dia hanya pakai seluar hot pants warna hitam yang pendek. Dengan bibirnya yang tercalit luka dan rekahan kecil disana, dan lengan serta lehernya yang sedikit keungguan. Dia renung tajam Jungkook yang nampaknya sedang senyum menyeringai didepan cermin. Dasar Jungkook bodoh.

"I'm your wife, you should answer me like that" kata Jungkook lalu dia palingkan badan menghadap Rachel dengan kedua belah tangan dimasukkan kedalam poket seluar. Dia membalas renungan tajam Rachel dengan senyuman bunny- nya. Lalu dengan perlahan- lahan dia mengatur langkah ke arah Rachel dan rendahkan badan hingga wajahnya berhadapan dengan gadis itu. Tangannya diletakkan ke kiri dan kanan paha Rachel.

"Hei my wifey, kenapa muka monyok je ni? What is so sad? We didn't make it.. yet, right? Maybe, that little punishment boleh buatkan kau sedar yang aku sayangkan kau" Kata Jungkook dengan nada suara yang paling sinis pernah Rachel dengar. Jungkook menyengih, tangannya menaik untuk menyentuh leher Rachel. Dengan perlahan- lahan bibirnya mencium leher Rachel yang masih berbekas hickey berwarna keungguan buatannya itu sendiri. Rachel meringis pelan, itu sakit. Jungkook masih teruskan perbuatannya, tapi kali ini, tangannya yang lain mulai beraksi pula. Tangannya kekarnya yang lain mulai nakal dengan mengusap paha Rachel. Rachel pejamkan mata dan ketap bibir. Dia tahan dada Jungkook.

"Stop it, you're such a fool when act like this" kata- kata Rachel buatkan Jungkook ketawa. Entahlah, bila Jungkook act macam tu memang nampak menyeramkan. Dia nampak macam seorang psycho bila act macam ni. Yep, we still didn't make it. Tapi perbuatan dia tadi memang menyakitkan hati. Rasa maruah diri sendiri tercalar disebabkan Jungkook.

"Ya, i'm a fool who fall in love with you" Jungkook berganjak dari tempat duduknya lalu menghempaskan badan diatas katil disamping gadis itu. Dia pandang siling bilik yang tak berapa nak menarik tu. Sesungguhnya dia cuba untuk tenangkan hati dia yang dah berdegup lari dari tempo. Dia pun tak tahu kenapa dia boleh buat macam tu dekat Rachel, dia kasar sangat dan buatkan Rachel sakit. Yep, that little punishment maybe not look like a big deal for Jungkook. But it's hurting Rachel pride. It's hurt.

Sedang Jungkook elok merenung siling, memikirkan semua perbuatannya. Disaat itulah dia mendengar esakan tangis seseorang. Sudah tentu itu adalah Rachel. Cepat- cepat dia duduk tegak dan rangkul bahu Rachel.

"Rachel my baby, i'm so sorry. Aku betul- betul tak ada niat nak buat kau rasa sakit. Sayang please.." Jungkook tarik kepala Rachel lalu disembamkan ke dadanya. Gadis itu tidak menjawab, hanya menangis, menangis dan menangis. Keadaan Rachel buatkan Jungkook tak senang duduk, dia rasa bersalah yang teramat.

"Sayang.. aku betul- betul minta maaf. Please, stop crying. You can smack me kalau itu boleh legakan hati kau. Please sayang, jangan macam ni" pujuk Jungkook, dia tekup pipi Rachel menggunakan kedua belah tangannya. Rachel masih tersedu- sedan, dia langsung tak nak pandang Jungkook yang dah melutut depan dia tu.

"Leave me Jungkook.. leave me now.."  kata Rachel, dia tolak bahu Jungkook untuk jarakkan diri mereka. Tapi Jungkook langsung tak berganjak. Dia masih tetap dengan pendiriannya untuk memujuk Rachel. His baby. Jungkook tidak mati akal, tanpa amaran, dia lekapkan bibirnya dengan bibir mungil milik Rache dan sedikit melumatnya. Rachel mulanya meronta, serta merta terdiam.

"Sayang.. i'm sorry okay?" Kata Jungkook selepas ciuman terlerai. Air mata Rachel dikesatnya. Gadis itu masih tersenguk- senguk, Jungkook hanya pandang sayu isterinya itu. Kau bodoh Jungkook, kau buat your precious baby so sad. Rachel hanya diamkan diri, Jungkook berganjak untuk duduk disamping gadis itu. Tapak tangan Rachel diraihnya lalu digenggam erat. Dia sayangkan Rachel, tapi dalam masa yang sama, dia rasa bersalah.

"Rachel, kita keluar. Tenangkan diri kat luar, aku akan bawa kau makan mi jajang ataupun makan dessert banyak- banyak. Apapun kau nak, aku janji aku akan tunaikan, please sayang. Kalau asyik terperup macam ni, aku rasa selamanya takkan jadi macam dulu. We can't make it" Pujuk Jungkook, dia tepuk belakang Rachel lalu mencium dahi gadis itu. Rachel masih lagi mendiamkan diri.

"Aku bersiap dulu, kita keluar. Em?" Kata Jungkook lagi, dia selitkan rambut gadis itu ke telinga sebelum pipi gadis itu dia kecup sekilas. Rachel angguk pelan, buatkan Jungkook senyum kecil. Basicly, that little reaction can make Jungkook smile more often. Jungkook usap kepala Rachel sebelum berganjak untuk memakai baju. Dia capai baju kemeja didalam almari lalu membutangkan baju kemeja sambil matanya tak lepas memandang Rachel.

"Go change, sayang."

"I know" jawab Rachel, entah di dengar atau tak oleh Jungkook. Lambat- lambat dia bergerak masuk kedalam kamar mandi untuk menukar baju.

🐰

"Sayang, boleh tak kita singgah ke office kejap. Ada problem sikit, boleh tak?" Soal Jungkook, dia toleh ke Rachel yang sedang menyandarkan tubuhnya di kerusi. Rachel angguk pelan. Malas nak cakap banyak.

Dan seterusnya Jungkook mematikan enjin kereta lalu keluar. Lambat- lambat Rachel keluar dari kereta untuk mengikuti Jungkook naik ke ofis. Rachel hanya meng- ignore segala pandangan para pekerja yang sedang menutur benda buruk di belakangnya.

Ketika mereka berdua memasuki lif, terasa jari jemari hangat Jeon Jungkook bertaut dengan jarinya. Rachel hanya pandang sekilas dan tundukkan wajah.

"Tuan-"

Sapaan salah seorang staf disana terbantut sebaik lif terbuka dan pandang aku dan Jungkook selang seli. Confuse ler tu. Yelah, hari tu dia cakap Rachel ni girlfriend Taehyung, sekarang ni dia nak cakap Rachel ni sedang menggatal dengan Jungkook lah? Macam tu?

"What now minjung? Palli cakap" gesa Jungkook lalu dia tarik Rachel keluar dari lif. Mereka beriringan berjalan ke arah bilik kerja Jungkook. Minjung hanya mengikuti dengan wajah yang sukar ditafsir, sememangnya dia pelik mengapa aku dijaga dengan baik oleh Jungkook. Dan sememangnya dia tak tahu yang aku ni isteri Jungkook. Why? Sebab Jungkook tak pernah hebohkan benda bodoh ni pada orang ramai. Huh, oh wait, asal aku marah ni?

"Err Tuan, maaf tadi ada masalah office sikit, tapi tuan jangan risau. Sebab saya dah selesaikan that problem, maaf sebab kacau waktu tuan" katanya seraya menunduk. Aku hanya perhati cara mereka berkomunikasi lalu pegangan tangan Jungkook pada tangan aku, aku lepaskan. Rachel bergerak ke salah satu sofa diruangan Jungkook lalu melabuhkan punggung disana. Tubuh dipeluk. Minjung pandang gerak geri aku dengan ekor mata.

"Nothing else?"

"Eum, no. Just, Tuan hanya perlu tanda tangan beberapa dokumen dan Tuan kena hadiri meeting kilat sekejap lagi. Tuan.. nak teruskan atau saya batalkan saja meeting tu?" Kata Minjung lagi, Jungkook pandang sekejap Rachel yang memandang lurus kedepan tanpa sebarang reaksi wajah. Hanya kosong dan suram. This is not my Rachel.

"Takpe, kejap lagi saya masuk. Tak payah batalkan meeting, just stick to the plan. And, saya nak kenalkan, that's my girl, no, i mean my wife" kata- kata Jungkook buatkan Minjung terkebil- kebil. Sungguh dia tak menyangka yang Jeon Jungkook, bosnya ini sudah kahwin? Oh wow, melepaslah jawabnya.

"Ahh tahniah Tuan" kata minjung, lalu dia pandang sekilas Rachel kemudian dia menunduk lalu keluar dari ruangan Jungkook dengan senyuman hambar. Em.

"Feel better now?"

Jungkook bergerak ke sofa tempat dimana Rachel berada lalu labuhkan punggungnya disamping Rachel. Gadis itu masih tetap memandang lurus ke depan, tak nak hiraukan Jungkook.

"Selepas kena sound dengan saya semalam, barulah nak mengaku saya ni isteri awak?" Perli Rachel, buatkan Jungkook sengih kecil. Dia rapatkan dirinya dengan Rachel lalu selitkan rambut hitam panjang gadis itu ke telinga. Baru nampak cantik. Jungkook rapatkan bibirnya ke telinga Rachel dan mencium perlahan leher gadis itu.

"No, aku dah plan nak bagitau dorang. Cuma tak ada masa je" balas Jungkook, Rachel gulingkan anak mata dan jauhkan dirinya sedikit dari Jungkook. Tapi Jungkook kembali merapat dengannya, kali ini Jungkook sandarkan badannya pada sofa, kepala ditongkat menggunakan tangan di kepala sofa. Tangannya yang lagi satu mengusap lengan Rachel.

"Rachel, talk to me, about anything. Dan kalau kau masih ada rasa tak puas hati pada aku, please luahkan. I'll try to fix it" ujar Jungkook, lalu rambut Rachel dia mainkan dengan jarinya.

"You want to fix it?" Tanya Rachel yang seakan terpancing dengan tawaran Jungkook. No, he can't fix it. Jungkook dengan senang hati mengangguk.

"Then tell me, how can you fix my broken heart? Dan boleh ke awak putarkan waktu? Putar balik waktu dimana awak cium dia in your damn office, tolak dia sebaik mungkin. Can you do that?" Balas Rachel yang seterusnya buatkan Jungkook terkelu. Aihh lain macam betul Rachel ni kalau marah. Adekah benda yang tak mungkin dia suruh buat?

"Babe, mana mungkin aku boleh putarkan balik waktuuu" meleret- leret jawapan Jungkook, lalu dia jatuhkan kepalanya pada bahu Rachel. Mencium bau wangian Rachel pun sudah memadai buatkan jantung dia berdegup kencang. Dan lagi satu favourite Jungkook yang terkini terhadap Rachel warna putih. Dia suka tengok Rachel pakai baju putih, nampak elegent walaupun hanya sweeter. Tapi dia lebih suka Rachel pakai kemeja putih dan tack- in ke seluar. Nampak innocent sangat.

"Aku tak boleh putarkan balik waktu sayang, tapi kalau kau nak aku cium kau untuk hilangkan bekas ciuman dia, i'm always ready. My lips are ready. What time you want me to do it? Now? Here, kiss me" kata Jungkook lalu dia muncungkan bibir untuk mencium Rachel. Laju je Rachel tahan dada Jungkook dari terus merapat dengannya. Wajahnya sudah merah padam. Memang tak makan saman betullah Jungkook ni. Dahlah pejabat dia ni open, you know, cermin jernih yang boleh nampak keseluruhan pejabat Jungkook walaupun kau baru keluar dari lif. Kalau nampak dek budak pejabat, mesti cakap belakang pulak. Jatuhlah maruah Jungkook as cold boss. Isk.

"Jangan nak menggatal boleh tak Jungkook?" Rachel pukul lengan Jungkook bila lelaki itu mentertawakannya. Rachel gulingkan anak mata, tah apa yang lawak sangat kat mata Jungkook sekarang ni. Nak kena tibai dengan serai kot.

"Alolololo, my baby is blushing" kata Jungkook lalu dia cubit pelan pipi Rachel yang nampaknya makin merah tu. Alahh Rachel ni, ego- ego lagi nak dekat dengan Jungkook. Alahh takpe, bior Jeon Coccon yang pujuk. Rachel alihkan pandangan dari memandang Jungkook.

Lelaki itu raih tangan Rachel lalu dikecupnya lembut. Kemudian dia renung lama wajah Rachel dari tepi, buatkan jantung Rachel berdegup kencang macam baru lari marathon. Aik, takkan dah kalah dengan godaan Jungkook, Rachel? Awal bebenor.

"Lepas ni kita cuddle, aku pergi meeting jap. Tunggu sini" kata Jungkook, dia lepaskan pegangannya dari tangan Rachel lalu berdiri dari duduknya. Dia tunduk untuk pandang Rachel, dia usap kepala gadis itu lalu menghadiahkan sekilas ciuman pada pipi Rachel sebelum mencicit lari keluar dari pejabat. Kalau tak nak dengar perlian pedas Rachel tu, baik lari. Perlian dia tu, taik telinga kau pun boleh cair.

Eleh acah je tu.

🐰


"Jungkook sebenarnya pergi mana? Aku call tak angkat, chat tak balas. Dia baling phone dia dalam laut ke apa?" Wonwoo merungut lalu dia letak phonenya atas meja. Jus orennya dicapai lalu diteguk rakus. Sesungguhnya Jungkook adalah lelaki paling hanat dia jumpa. Yalah, rasanya dah beratus- ratus pesanan dia hantar pada Jungkook nak jumpa sebab dia tanya soal bussines pada Jungkook. Maklumlah, Jungkook dah lama bergiat aktif dalam bidang tu dari dia.

"Alahh kau biarkan dia jap, time genting macam ni jugak kau perlukan dia. Dia tengah buntu tu, alah ada masalah rumah tangga sikit. Kejap lagi elok lah tu, dah jangan kacau orang" balas Taehyung, dia raup rambutnya kebelakang dan pandang ke luar tingkap. Bangunan tempat mereka bertemu itu sememangnya terletak berhadapan dengan pantai, buatkan dirinya senang saja melihat suasana diluar sana.

"Masalah apa? Jangan cakap dorang gaduh pulak" kata Wonwoo, dia menggeliat kecil. Taehyung tersengih.

"Alah biasalah tu, gaduh- gaduh manja sikit. Jap lagi okeylah tu, Jungkook tu memang hanat sikit, entah dia buat apa dekat isteri dia sampai nangis teruk sangat. Aku tak naklah banyak tanya, nanti last- last bukan kepala Jungkook yang hilang. Kepala aku yang hilang" ujar Taehyung lagi disambut gelakan dari Wonwoo yang sememangnya mudah terhibur.

"Ahh kau tu cakap orang, nanti mana tahu bila kau dah kahwin, masalah kau lagi teruk. Tah- tah takut bini, macam kau dulu, takutkan Hani. Katanya ex- durjana tapi tak habis- habis stalk instagram dia. Gunakan fake ig bila dia private. Dasar mangkuk hayun. HHAHAHAHSJSNM" Wonwoo mulai menyetan Taehyung soal kisah cinta Taehyung pada Hani yang sememangnya boleh buat hati Taehyung prak- prak balik.

"Baik kau diam, sebelum aku sula guna penyapu"

"Then, bila ter- like gambar dia, gelabah pulak unlike balik. Kau lagi hanatlah Taehyung. MUAHAHAHhahh arghh!! Okey!! Aku minta maaf. Sakitlah bongok!!" Wonwoo mengaduh kesakitan bila Taehyung menghamburkan kacang pis pada mukanya sebelum wajah kacak itu dia tekupkan dengan tangannya, tak habis dengan itu dia pukul pula lengan Wonwoo dengan sedikit geram. Cerita lama dibukak balik, memang BabeNG betul. Dan disaat Taehyung sedang ligat menepuk tampar Wonwoo, Jimin hanya memerhati dengan wajah tanpa perasaan.

Dia capai phone-nya lalu membuka chatnya dengan Jieun..

.

.

"I don't know, she keeps appears in my mind"

[Thank you for reading. Do vote amd comment♡♡]

Continue Reading

You'll Also Like

349K 44.2K 100
[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta pe...
75.3K 10.5K 58
| Kim Taehyung X Kim Eunjae | Nothing hurts more than realizing he meant everything to you but you meant nothing to him. __ malay fanfic start ; 1403...
17.1K 2.8K 27
• 눈물 • C O M P L E T E D ❝ lelaki misteri yang sering muncul tiap kali malam di lorong pintas sekolah aku ❞ ↟ 𝚞𝚙 𝚝𝚠𝚎𝚎𝚝 beautiful cover by :...
184K 31.4K 33
Dia yang digoda. Aku yang tergoda. Start : 7 November 2018 End : 27 January 2019 #2 in fanfiction on 6/4/2019 #1 in fanfiction on 27/4/2019 Cover:...