[C] TE AMO | JJK ✓

Por heitsmehari

489K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... Más

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《22》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《29》
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《46》
《47》
《48》
《49》
《50》
《51》
《52》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《59》
《60》
《61》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《38》

6K 452 20
Por heitsmehari

🐰

Puan kim menghendap- hendap di celah pintu. Takut dia kalau ada sesiapa yang mendengar bual biacaranya dengan pembantu peribadinya. Nanti pecah tembelang dia, kacau semuanya nanti. Bila dia benar- benar pasti tidak ada sesiapa disana, puan kim mengatur langkah kembali ke meja kaca.

Kaki disilangkan dengan penuh bergaya. Cangkir teh diambil lalu dihirup pelan. Wajah lelaki berketurunan korea- amerika itu dipandang sekilas sebelum cangkir teh diletak semula diatas meja.

"Kau dah settlekan budak tu?" Soal puan kim, lelaki itu tersengih kecil seraya menggeleng. Berkerut dahi puan kim jadinya.

"Macam mana tak boleh settle? Budak tu lemah saja, kau ni besar, takkan orang yang aku hantar tak cukup lagi?" Puan kim jadi benggang. Plan untuk abang angkat rachel mati kemalangan hari tu, gagal. Plan kedua, melibatkan maruah diri rachel, pun gagal jugak. Kebal sangat ke keluaga rachel sampai budak tu tak boleh disentuh langsung?

Lelaki itu menggenggam penumbuk. Sepatutnya dia tidak akan turut serta dalam meruntuhkan keluarga kecil rachel, juga dia tidak patut turut serta untuk merancang kematian yoongi. There's something not right. Tapi hatinya yang luka perlu diubati juga, dia kecewa dengan rachel kerana lebih memilih jungkook berbanding dirinya. Why, darling? I'm not perfect for you?

"I'm quit" lelaki itu berkata dengan mudah. Puan kim ketawa setan. Wahh, senangnya kau tuturkan perkataan tu, lepas apa yang aku cadangkan dan gagal? Kau memilih untuk pergi?

"Kau pikir aku akan lepaskan kau begitu saja?" Kata puan kim, sengihan sinis tidak lekangkang di bibirnya. Kelelakian lelaki itu rasa tercabar. "Apa yang aku buat ni tak cukup lagi ke? Aku tak nak masuk campur lagi, rachel has her own happiness, kenapa kau nak kacau lag-"

"Sebab dia anak pungut! Dia bukan anak sah! Dia anak haram dan.. dan dia tak patut dapat harta tu! Dia bukan pewaris yang sah!!" Puan kim menengking. Ohh jadi inilah apa yang ditakuti wanita itu. Dia takut yang segala harta pusaka keluarga kim akan jatuh pada gadis kecil itu. Gadis yang tak tahu menahu tentang soal harta, mahupun keluarganya sendiri. She's the unwanted daughter.

"Dia tak patut ada dalam dunia ni, dia musnahkan impian anak aku, somi. Sepatutnya somi yang kahwin dengan keluarga jungkook! Dan.. bila somi mengandung, anak tu yang akan jadi pewaris harta keluarga jeon! Bukan zuriat dari rachel! Kau faham tak?!" Mendidih puan kim. Seluruh tubuhnya menggeletar, dia hampir mengatakan kebenaran yang sebenar.

"Bukan kau ke yang undang dia ke sini, atas alasan untuk gantikan anak kau yang tah lari kemana tu? Sebabkan kaulah aku terlepas peluang untuk kahwin dengan dia! Kaulah punca segalanya! Kalau kau tak undang dia kesini, rachel akan jadi isteri aku, kau yang bodoh!" Kini, kemarahan lelaki itu pulak yang meluap- luap. Puan kim terjeda. Terpana dia untuk beberapa ketika. Vernon tersengih sinis, rasa dirinya diperbodohkan pulak.

"Disebabkan kaulah, aku tak dapat dia" bisik vernon, air matanya mengalir. Dia rasa bersalah yang teramat terhadap rachel. Dia sudah salah laku ke rachel pada malam itu. This is insane. "What are you going to do next, no longer my bussiness" kata vernon lalu berjalan keluar dari ruangan tersebut. Puan kim masih membisu. Panas hatinya dengan vernon, sesedap hati dia je nak panggil dia bodoh. Kau tunggulah nanti.

"Ahh yeo- yeobo, dah lama ke kat sana?" Puan kim jadi cuak bila terpandangkan wajah suaminya yang mendatar di depan pintu. Puan kim menggigit bawah bibir bila melihat anak mata suaminya yang sedang tajam menikam dirinya. Terkulat- kulat dia diatas sofa sebelum menghampiri suaminya.

"Yeobo dah minum ke-"

"What are you planning behind my back?" Soal tuan kim mendatar. Rasanya kedua telinganya itu masih boleh berfungsi dengan baik lagi untuk mendengar segala yang diucapkan mereka berdua. Soal harta? Dan.. anaknya rachel?

"Apa maksud yeobo? Saya tak fahamlah" puan kim buat- buat bodoh. Dia peluk lengan suaminya. Tapi tuan kim menepis.

"Kenapa dengan rachel? Dia anak haram? What's that?" Tuan kim menyoal lagi. Kali ini dengan nada suara yang sedikit meninggi. Terhinjut bahu puan kim jadinya. Dia tak pernah lagi ditengking oleh suaminya selama ini. Itulah perangai macam setan tu.

"Kan sa- saya dah cakap-"

"Tak faham?! Aku rasa aku tak pekak lagilah. Kau panggil darah daging aku sendiri anak haram! Kau ingat aku tak ada telinga?" Terdiam puan kim. Kali ini mulutnya seakan terkunci rapat. Tubuhnya menggeletar teruk. Ini kali pertama dia rasa takut semacam. Tuan kim merengus kasar.

"Mungkin kau lupa. Yang somi tu.. bukan anak kau. Kau tak ada anak, kau tak boleh mengandung. Disebabkan tulah aku kahwin lain, dan rachel, darah daging aku sendiri kau panggil anak haram? Are you kidding me?" Tuan kim menyengih sinis. Puan kim membisu lagi. Mendegarkan keyataan tadi buatkan dunianya seakan terhenti. Dia lupa akan hal itu.

"You.. i don't really know you. What have you done?" Suara Tuan kim mengendur. Dia mengambil tempat diatas sofa untuk redakan kemarahannya. Kini, puan kim terduduk diatas lantai. Meratapi kelemahan dirinya.

🐰

Jungkook letakkan smartphonenya diatas meja. Isterinya yang dari tadi hanya berkutat dengan adunan biskut cip coklat yang baru dibakar dijeling malas. Dia mahukan rachel, bukan biskut cip coklatnya itu.

Jungkook rendahkan duduk, kangkangkan kaki dan tengok rancangan televisyen yang tak berapa menarik hati tu. Ergh! Rachel patut peka dengan suami sendiri. Why are you so calm my wife? After teasing me so hard last night, you live me without any explanation. I want you, not the cookie.

"Jungkook!"

Jungkook menoleh ke samping, melebar senyuman lelaki itu pabila rachel berjalan kearahanya dengan sepinggan biskut cip coklat dan susu putih. Rachel labuhkan punggung disamping jungkook.

"Jungkook, look! My homemade cookie! Kiyowo!!" Kata rachel, dia letakkan cawan berisi susu tadi diatas meja sebelum biskut diatas pinggan dia tayangkan ke jungkook. Jungkook hanya mengangguk saja. Rachel tersengih lebar, sekeping biskut cip coklat diambil lalu dicelupkan ke susu putih. Detik seterusnya gadis itu menunjukkan ibu jarinya ke jungkook. "Mashita!" Katanya, lalu memasukkan keseluruhan biskut kedalam mulut kecilnya.

Jungkook hanya memerhati gelagat isterinya dalam diam. Dia selitkan lengannya dan rangkul pelan bahu rachel tanpa gadis itu sedar. Jungkook senyum kecil bila tengok wajah rachel dari samping, macam chipmunk yang tengah ngunyah kacang. She's so damn cute!

"Rachel.." bisik jungkook tepat ditelinga gadis itu. Rachel yang masih mengunyah menoleh, kunyahannya terjeda bila wajah jungkook dengan miliknya hanya beberapa inci saja.

"Waeyo?"

Anak mata Jungkook jatuh pada bibir merah milik rachel. Lelaki itu tersenyum kecil. Now, he realize that, he addict to rachel more than ever. Jungkook mendekat, dahi mereka bersentuhan, Jungkook geselkan hidungnya dengan rachel. Semalam, rasanya dia akan mati kalau rachel tidak kembali ke pangkuannya. Dia boleh hilang arah tuju, rachel has her own charm. That make jungkook want her more.

"I want you.." bisik jungkook dengan deep voicenya. Bibirnya bersatu dengan gadis itu. Her sweet lips, i want her more. Tangan jungkook menahan leher rachel, apabila gadis itu bertindak untuk melepaskan diri. Satu lagi tangannya menahan kedua belah tangan rachel. Tangan gadis itu dia alihkan untuk memeluk lehernya. Dengan gerakan yang lincah, jungkook alihkan rachel untuk duduk diatas ribanya. Untuk lebih memudahkan kerjanya😏.

"Chakaman.." rachel melepaskan ciuman dan bernafas termegah- megah. Dadanya ditepuk. Jungkook melingkarkan lengannya di pinggang rachel. Menarik gadis itu agar rapat dengannya. Kini, lidah jungkook bermain dengan leher jinjang rachel. Membuatkan rachel menggigit bawah bibirnya. This man..

"Jungkook yah" dada jungkook ditahan. Lelaki itu tersandar di kepala sofa dengan muka miangnya. Ya tuhan jungkook! Kenapa dengan awak ni? "I know you want it"

"Want what? Saya tak nak okey" baru saja rachel mahu beralih ke samping.  Tindakan gadis itu terhenti bila jungkook mulai merangkul pinggangnya. Muncung ditayangkan ke gadis itu. Jungkook sembamkan wajahnya ke leher rachel. "Kenapa pulak tak nak?" Soalnya masih dalam keadaan sama. Rachel peluk leher jungkook. Dia dekatkan bibirnya dengan telinga lelaki itu. "I'm period" bisik rachel.

Jungkook duduk tegak, dia pandang rachel, rachel pandang dia. Jungkook kelip mata, rachel kelip mata. "Kau tipu" muncung lagi jungkook jadinya. Rachel menggeleng tanda tidak. Gila ke dia nak tipu soal bulan datang tak datang ni. Tempah bala ke apa. Berkerut dahi jungkook tanda tak puas hati. "Saya cakap betulah jungkook, awak ingat saya main- main ke?"

"Ya, meh sini aku cek"

"Huwarhhgg!! Andwaeee jungkook!!" Rachel meronta- ronta nak lari dari pangkuan jeon jungkook bila suaminya itu mulai bertindak gila untuk membuka seluar palazonya. Mung dah gila eah jungkook? Tertelan kapur?

Ting tong!

Terhenti perbuatan kedua tenuk tersebut. Jungkook kerutkan dahi, dia pandang wajah blur rachel yang berada dibawahnya sekarang. "Kau ada jemput sesiapa ke dalam waktu, waktu macam ni?" Soalnya. Rachel berfikir seketika. Rasanya, dia tak call mana- mana ahli keluarganya untuk datang datang harini. Siapa pulak yang tetiba rajin melawat ni? Rachel angkat bahu tanda tidak tahu.

"Biar saya bukak" jungkook alihkan diri ke samping, ketika rachel berdiri dan berjalan untuk membuka pintu. Anak mata jungkook sedikitpun tak dilarikan dari pinggul isterinya. Damn! This is so hurtless.

"Eo? Yoongi oppa!"

Suara rachel berhasil buatkan anak mata jungkook membulat besar. Oh shet..

🐰

"Rachel dah okey ke?" Minjoo menyoal rachel. Lengan gadis itu dipeluknya. Rachel mengangguk laju. Dia tersenyum riang, lalu menghulurkan sepinggan biskut yang baru dibakarnya tadi. Rachel mengambil tempat di samping min unnienya.

Yoongi menjeling rachel. Rasa macam nak seligi je kepala budak kecik tu. Apa dia ingat perkara yang berlaku semalam tu main- main ke? Tu dah boleh report polis tau! Sah boleh jadi kes jenayah!

Taehyung menyiku jungkook yang hanya duduk diam dari tadi. Sengihan diberikan ke lelaki itu. Jungkook menjeling, taehyung ketawa lepas. Alahh malu-malu kucinglah pulak budak sekoq ni. Taehyung capai biskut cip coklat lalu menyumbatnya sekaligus kedalam mulutnya. Buatkan mulutnya mengembung gara-gara biskut tersebut.

"So, do you have a safe night, last night?" Bisik taehyung. Jungkook menjeling, lengannya menyiku perut taehyung. Mengekek- ngekek ketawa lelaki itu. Kelakuan mereka buatkan yoongi, minjoo dan rachel memandang mereka pelik. Sedar akan panahan anak mata yoongi, taehyung duduk tegak, duduk macam budak baik.

"Vernon yang buat?" Soal yoongi dengan suara mendatar. Tubuhnya dipeluk, rachel mengangguk pelan. Minjoo mengeluh lemah, dia sudah tahu perangai vernon yang tak dapat nak move on dari adiknya ini. Kalau ada depan mata ni, mesti kena pijak berjemaah. Yalah, suka- suki dia je nak nodai isteri orang. Kepala bana dia.

"Suami kau tak protect kau ke?" Soal yoongi lalu memandang tajam ke jungkook yang mulai menunduk. Rasa seperti dia pulak yang bersalah dalam hal ini. Rasa macam dia pulak yang rancang nak rosakkan isteri sendiri. Bapok.

"Err jungkooklah yang tolong saya, abang janganlah salah faham, jungkook ni baik tau" kata rachel menyebelahi suaminya sendiri. Mungkin yoongi pikir yang jungkook tak kesah akan dirinya. Yalah yoongi ni kan tak suka jungkook. Yoongi menjeling lagi.

"I've decide.." kata yoongi menjeda perkataannya sendiri. Lelaki itu memandang rachel lalu jungkook.

"That, korang berdua akan tinggal dengan kami. No excuse" kata yoongi berhasil buatkan rachel mengerutkan dahinya. Jungkook pulak terkejut bagai nak rak. What the heck?! Tinggal dengan singa?!

...

"Sayang.. tolonglah. Tak boleh ke kalau tak payah tinggal dengan mereka? We have our own house. Kalau kita tinggal dengan mereka, where's our privacy?" Bibir jungkook memuncung, dia membuntuti rachel masuk kedalam bilik untuk mengemas pakaian mereka.

"Alahh awak ikutkan ajelah cakap abang saya tu, lagi bagus dia minta kita tinggal dengan mereka, kalau dia minta saya je yang tinggal dengan mereka? Awak tinggallah kat sini sorang- sorang" kata rachel. Makin panjang muncung jungkook jadinya.

Sesungguhnya dia masih tak dapat terima hakikat yang dia kena tinggal dengan yoongi aka singa tu? Huaa. Membayangkannya jugak tak pernah, ini pula nak hadapinya secara realiti. Nampaknya dia kena siapkan mental dan fizikalnya untuk tinggal disana. Emm, jadi macam mana nak manja- manja dengan rachel kalau yoongi ada disana setiap masa? Ohh my world.

Jungkook pandang belakang tubuh rachel yang sedang melipat pakaian. Oww my baby, what's gonna happen to our daily routine. Where's my sweet moment with you? Where? Baby..

"Sayang.." rengek jungkook dia tarik tangan rachel untuk berdiri. Rachel mendongak dan mengangkat keningnya tanda apa.

"Let's sleep, i need you to have enough sleep. Palli" gesa jungkook. Dengan tidak sabar dia angkat tubuh rachel macam budak kecil. Rachel hanya membebel, detik seterusnya jungkook menindih tubuh rachel dengan tubuhnya. Ya tuhan, gue ketimpa batu!

"Yah! Apa awak buat hah? Tepi jungkook! Awak dahlah berat, kenapa pulak nak tidur macam ni? Ergh" rachel tolak tubuh jungkook supaya lelaki itu berganjak. Jungkook tidak bergerak. Dia mahu berkeadaan begitu dengan rachel.

"Your scent.. it's so sweet" bisik jungkook, dia gerakkan tubuh dia sedikit untuk beri sedikit ruang pada rachel. Jungkook tersenyum kecil, dia kecup dahi gadis itu sebelum tubuh rachel dipeluknya erat.

My dear baby, i love you.

.

.

Senyum sikett sebab sis nak hiatus lagi. 😚😚😚. Bubaiii


[Thank you for reading. Do vote and comment♡♡]

Seguir leyendo

También te gustarán

184K 31.4K 33
Dia yang digoda. Aku yang tergoda. Start : 7 November 2018 End : 27 January 2019 #2 in fanfiction on 6/4/2019 #1 in fanfiction on 27/4/2019 Cover:...
26.3K 2.6K 26
perit sangat torehan yang kau buat ni, jeon jungkook. - book cover by @sodacream .
2.5K 842 20
[2021] + it's true, when all is said and done, grief is the price we pay for love "when the beat drop, I wish to be your dancing partner till the end...