[C] TE AMO | JJK ✓

By heitsmehari

489K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... More

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《22》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《38》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《46》
《47》
《48》
《49》
《50》
《51》
《52》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《59》
《60》
《61》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《29》

6.6K 497 29
By heitsmehari

***

Rachel bangun dari tidurnya. Jam ketika itu tepat mencapai angka 8 pagi. Semalam? Dia tidak mengingat apa- apa. Yang dia ingat hanyalah ketika dihospital dan jungkook mengambilnya, lepas itu dia terlelap didalam kereta. Dan ehh bangun saja, sudah diatas katil. Em.

Rachel menolak selimut putihnya. Sinar matahari yang masuk melalui celahan langsir yang terbuka betul- betul membuatnya pusing. Wajah digosok berulang- ulang kali. Dan saat itu juga baru dia perasan yang jungkook tidak ada.

Cardigan putih disarungkan kebadannya yang hanya berbalut kemeja putih dengan tank top. Eii sejak bila pulak dia boleh pakai benda alah ni. Rachel malas nak soal diri dia sekarang, yang dia perlu buat hanyalah mencari jungkook. Mungkin jawapan ada pada lelaki itu.

Gadis itu berjalan keluar dari bilik tidurnya dan menuju keruang tamu. Tapi kelibat jungkook langsung tidak kelihatan. Hanya televisyen saja yang masih terpasang. Eii memang nak kena hempuk jungkook ni. Rachel membebel sambil tangannya menekan butang off di remote control.

Ketika itu juga rachel mendengar percikan air diluar rumah. Laju saja kaki dia melangkah ke belakang rumah yang setau dia mempunyai sebuah kolam renang.

" dekat sini rupanya awak "

Jungkook yang sedang meneggelamkan dirinya separuh badan itu menoleh. Terus senyuman lebar terukir dibibir lelaki itu, menampakkan bunny teethnya. Jungkook hanya mengenakan boxer hitam.

" kau cari aku ke? " soal jungkook. Rachel mengangguk kecil dan duduk berlutut ditepi kolam sambil pandang jungkook malas.

" apa? " soal jungkook, pura- pura tak tau.

" awak tukar baju saya ke? " tanya rachel, mendengarkan itu saja sudah buatkan jungkook tersengih nakal. Tanda yang ya dia yang menukarkannya.

" yup. Kenapa? Kau tak suka? " soal jungkook balik, lelaki itu berjalan mendekat ke tebing kolam dan bertatapan dengan rachel seketika.

" yang awak tukarkan ke-kenapa? " pipi rachel memerah. Jungkook ni dah gila ke apa!

" apa salahnya? I'm your husband. Tak ada salahnya pun kan. Lagipun your body.. " jungkook menggantungkan ayatnya seraya menggigit bawah bibir. Matanya perlahan- lahan melorot kebawah. Rachel yang perasan akan itu terus memukul bahu jungkook yang masih berada dalam kolam tu dengan kuat sebab geram.

" eiii kenapa dengan awak ni jungkook!! gatal tak sudah!! "

Jungkook tertawa melihat reaksi rachel. Bestlah tu hah? Best dalam sakat rachel pepagi. Eish.

" kau tak nak tau ke? Takpelah, biar aku saja yang tau. I'll keep it secret babe " kata jungkook dengan keningnya yang diangkat satu. Rachel menjeling.

" auch baby, you shoot my heart with that glare "

Rachel mengetap bibir. Kenapa jungkook makin mengada- ngada ni lahaii.

" but baby, you're lying " serentak itu cara pandang jungkook pun jadi berubah. Dari pandangan lembut ke tajam hingga buatkan rachel sesak nafas.

" w- what i'm lying for— "

Lengan rachel ditarik kuat hingga gadis itu jatuh kedalam kolam bersama- bersama dengan jungkook.

" jungkook!! I can't swim!! "  marah rachel seraya meronta- ronta dialam kolam tersebut. Tapi hanya beberapa detik saja sebelum sepasang lengan melingkari pinggang ramping gadis itu dan menariknya dengan tubuh jungkook.

Rachel tercungap- cungap. Air matanya bergenang. Dia mengangis pelan.

" heyyy, i'm so sorry. I didn't mean to " pujuk jungkook, rachel menunduk, jungkook makin mengeratkan pelukan. Rachel memeluk leher jungkook dan menyembamkan wajahnya di leher lelaki itu.

" i'm sorry " bisik jungkook lagi. Rasa bersalah makin menyelubungi dirinya. Walaupun begitu, dia tetap tidak membawa rachel ke tepi kolam. Ada hal yang dia perlu bincangkan.

" ja- jangan buat lagi, saya tak pandai berenang, ma- macam mana kalau sesuatu yang buruk terjadi? " kata rachel, wajah jungkook dipandangnya.

" kau risau pasal aku? "

Mendengarkan itu, rachel menepuk pelan dada jungkook yang tidak berbaju tu tanda geram dengan soalan tak masuk akal tadi. " eiii sudah tentulah saya risaukan awak "

" tapi kau tetap menipu, kau tipu aku " kata jungkook, rachel mengerutkan dahinya.

" saya nak tipu awak pasal apa pulak? " soal rachel. Jungkook menghembuskan nafasnya, anak mata rachel dicari.

" kau cakap tak dapat tidur, jadi macam mana masuk- masuk dalam kereta kau terus terlelap? Hmp "

Rachel terdiam seketika. Memikirkan sesuatu. Apa salah yang dibuatnya, apa yang telah dia buat sampai jungkook kata yang dia penipu? Tidur?

" betul kan, kau tipu aku " nada suara jungkook mengendur, begitu juga dengan pelukannya di pinggang rachel.

" ehh kejap! " rachel menekup kedua belah pipi jungkook, membuatkan jungkook memandangnya secara paksa.

" awak cakap saya tertidur dekat dalam kereta awak sampai ke rumah pun? " jungkook tidak menjawab. Datar saja ekspresi wajah dia ketika itu.

" itu tandanya yang saya dah jumpa penawar saya!! " kata rachel, kedua belah pipi jungkook dikecupnya berulang- ulang kali. Happy.

" a- apa maksud kau? " sekarang giliran jungkook pula yang syok. Terkejut dengan keberanian rachel untuk menciumnya.

" doktor saya ada cakap dulu, penawarnya adalah seseorang boleh buat saya tidur lena. Kelmarin saya ada jumpa taehyung.. "

Jungkook terdiam, kakinya perlahan- lahan ingin menjauhi rachel. Mungkin ya, taehyunglah yang boleh jadi penawar untuk rachel tidur lena.

" .. kemudian awak bawa saya balik rumah " jungkook menghentikan pergerakannya. Rachel memeluk erat leher jungkook dan melagakan hidung mereka.

" awaklah penawar saya, jeon jungkook " bisil rachel pelan. Jungkook jadi mati kata. Tak sangka yang rachel boleh buat dia speechless even dengan perkara simple.

" jungkook? " rachel menjarakkan dirinya, wajah jungkook yang masih syok tu dipandang.

" kenapa dengan awak ni jungkook? " pipi jungkook diusap. Tanpa amaran, tubuh rachel dipeluk jungkook erat. Wajahnya disembamkan ke leher jinjang rachel. Gembira rasanya bila dapat jadi penawar untuk isteri sendiri. Eii ni yang makin sayang ni.

" thank you sayang. " bisik jungkook, rachel menepuk pelan belakang badan jungkook. Jungkook melepaskan rangkulan, tapi rachel menariknya semula. Eii gila, nak mati lemas ke apa?

" janganlah lepaskan "

Jungkook mengigit bawah bibirnya.

" baby.. "

" em? "

" .. are you trying to kill me? " serentak itu tangan jungkook merayap disekitar tubuh rachel. Rachel mengerutkan dahinya.

" yahh jungkook!! Stop it!! " rachel menolak badan jungkook. Tapi apabila merasakan yang lantai kolam gagal dipijaknya, rachel kembali ke pelukan jungkook. Jungkook tersengih.

" don't do it "

" how can? You're trying to kill me with that, you're seducing me so hard baby " kata jungkook, rachel menelan liur. Sekarang barulah dia perasan yang baju kemeja yang dipakainya sudah basah dan menampakkan warna pakaian dalamnya. Erghg!!!

" letak saya tepi kolam " kata rachel, wajahnya merona merah. Panas rasanya.

" kenapa nak kena letak tepi kolam? Kenapa tak letak kat hati aku je, hem? " kata jungkook, rachel menepuk bahu jungkook tanda geram.

" jangan nak main- mainlah jungkook!! Letak saya tepi kolam " arah rachel sekali lagi. Jungkook tersenyum senget. Takkan semudah itu sayang.

" nope, you're seducing me so hard baby, so that's why i've to teach you some lesson " kata jungkook dan serentak itu dia menenggelamkan tubuh mereka hingga kedalam dasar kolam. Rachel menjerit tapi hasilnya dia tertelan air kolam.

Jungkook menarik mereka keatas semula.

" yahh!! " rachel terbatuk- batuk, bahu jungkook dia pukul kuat. Bedetup bunyi dia. Nasiblah jungkook ni kebal, kalau tak nasiblah badan. Jungkook meletakkan tubuh rachel ditepi kolam.

" awak memang nak saya mati lemas ke apa hah?! " rachel menarik telinga jungkook dan memulasnya pelan. Rasa geram dengan perangai jungkook yang makin menjadi- jadi.

" no, baby " jawab jungkook, lengan rachel diusap pelan sebelum dia berenang menjauhi rachel. Rachel sudah memercik air kolam tanda geram teramat. Jungkook hanya tertawa kemudian menyelam kejap. Eii memang nak kena baling dengan pasu manusia seorang ni.

***


Jungkook melipat lengan baju kemejanya hingga ke siku. Rachel yang sedang berdiri di tepi meja solek tu ditariknya.

" eii awak nak apa jungkook " rachel menagan jungkook yang mulai merapatkan wajahnya. Bibir dimuncungkan dan hidung rachel dia kecup sekilas. Rambut rachel yang basah tu dia selitkan ke telinga.

" nak apa? "

" morning kiss, palli " jawab jungkook, belakang leher rachel dia pegang dan tarik pelan untuk satukan bibir mereka. Rachel menggeleng kuat.

" tak nak, tepi jungkook saya nak keringkan rambut ni " rachel menolak. Jungkook tidak merespon apa- apa. Wajah rachel dia tenung. Perlahan- lahan wajahnya dirapatkan ke leher rachel. Mengecup leher rachel pelan.

" wangi " bisik jungkook. Erm. Wangi lavender. Entahlah, sejak rachel tinggal dekat rumah ni, wangian lavender je yang jadi peneman dia untuk detect keberadaan rachel kalau- kalau gadis itu cuba bersembunyi. Tch, lebih senang, wangi rachel macam wangi baby. Aww, my baby.

" jungkook "

" hem? "

" awak tak kerja ke harini? " rachel memainkan kuku jarinya. Sementara jungkook menghidu- hidu rambutnya yang basah tu. Eii nak jadi anjing ke apa ni?

" aku off harini. Lagipun kau kata kau nak tengok abang kau kat hospital kan? Aku boleh temankan " kata jungkook. Entah geram atau apa, leher rachel dia gigit pelan. Meninggalkan hickey berwarna merah disana. Rachel membulatkan matanya, dada jungkook dia tolak.

" Yah!!! Awak buat apa?! " cepat- cepat rachel berpusing. Lehernya ditilik dicermin. Ada bekas gigitan jungkook disana, berwarna merah.

" kenapa— "

" tak boleh ke? Aku ni suami kau. " bisik jungkook seraya melingkarkan tangannya di pinggang ramping rachel. Dagunya diletakkan dileher rachel, bibirnya mengecup pelan bekas berwarna merah tadi. Rachel meringis pelan.

" lagipun bolelah orang nampak yang kau ni dah berpunya. Kan? " bisik jungkook, rachel hanya memandang wajah jungkook dari pantulan cermin. Kenapa jungkook nampak macam psycho pulak ni? Eeee

" Babe, you have to answer me "

See? Nampak tak yang jungkook ni makin lama, nampak makin menakutkan? Dengan nada suara dia yang deep. Sangat ergh!!

Jungkook mengecup leher rachel sebelum wajah gadis itu dia pusingkan untuk menghadapnya. Rachel terkebil- kebil. Jungkook smirk, bibir rachel dipagutnya. Membuatkan rachel sukar untuk bernafas disebabkan posisi mereka tu.

" no " jungkook mengerutkan dahi. Rachel menggeleng sebelum berlari masuk kedalam tandas dengan wajah yang merah. Jungkook tertawa pelan. Haih, payahlah kalau dapat isteri macam ni. Comel tak pernah nak habis.

Jungkook mengesat bibirnya. Dari situ dia boleh dengar suara rachel membebel. Jungkook tersenyum lebar. Haa. Pintu tandas dihampiri dan diketuk.

" nak apa? Ish jangan kacau saya lagi "

" keluarlah, aku janji tak kacau kau lagi. Ni, biar aku keringkan rambut kau pakai hair dryer. Lebih cepat kering. Takkan kau nak biarkan je macam tu? Lambat kering nanti Sayang.. "

" biarlah saya yang buat. Awak pergilah keluar dulu " halau rachel. Jungkook berdecit.

" keluar atau aku pecah— "

Klek!

" puas? "

Jungkook tersenyum menampakkan gigi arnabnya. Tangan rachel ditarik dan gadis itu dibawa ke meja solek semula. Wajah rachel direnung seketika sebelum gadis itu diangkat dan didudukkan di meja solek. Hair dryer dicapai dan di on setelah di pasangkan suisnya. Jungkook mula menyentuh rambut rachel.

Rachel hanya memerhatikan jungkook dalam diam. Lelaki itu nampak kacak bila dilihat dengan lebih dekat. Haaa.

" am i really that handsome? " soal jungkook. Rachel tersenyum kecil dan menunduk. Jungkook hanya mampu menahan diri dari mencium rachel lagi. Eii

" jungkook "

Jungkook menunduk, rachel mendongak. Mereka bertatapan seketika sebelum beberapa detik kemudian tubuh rachel diangkat secara bridal style oleh jungkook kerana geram dengan kecomelan isteri sendiri. Umhp.

" ahh kenapalah kau ni comel sangat "

Jungkook memusingkan tubuhnya sampai rachel menjerit. Dia pening dengan semua ni. Harini, rachel kena hadap lagi perangai bebudak jungkook tu.

.

.

.

.

Nak sekolah dah. Em😬

Promote Time!!

Please read;

[OG] KILLER STEPS  by-  squishytaegi-


[Thank you for reading. Do vote and comment♡♡]

Continue Reading

You'll Also Like

42.1K 2.5K 10
holyshettt series : no description. just tap read. warning! this is my first ever story. So beware dengan penulisan aku yang tahape. selamat membaca...
26.3K 2.6K 26
perit sangat torehan yang kau buat ni, jeon jungkook. - book cover by @sodacream .
27.6K 4.1K 42
〔🌸〕Dia pernah kata padaku, "Aku akan hilang selamanya bila aku menggunakan sepenuh kuasa aku untuk berkorban demi sesuatu benda" Aku sayangkan kau...