[C] TE AMO | JJK ✓

By heitsmehari

489K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... More

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《29》
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《38》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《46》
《47》
《48》
《49》
《50》
《51》
《52》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《59》
《60》
《61》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《22》

6.1K 538 7
By heitsmehari

🐰

Jungkook meletakkan kunci keretanya diatas meja. Lelaki itu bersiul kecil sebelum tali lehernya dia longgarkan. Entah kenapa, dia happy sangat malam ni.

Tuala yang disangkut di tepi almari itu dia capai sebelum kakinya dibawa melangkah ke kamar mandi untuk membersihkan dirinya.

Beberapa minit kemudian, lelaki itu keluar dengan tuala yang dililitkan di pinggangnya. Rambutnya yang basah itu dia lap dengan tuala kecil. Lelaki itu mencapai baju t- shirt berwarna putih dengan seluar slek hitam.

Jungkook menghempaskan badannya diatas katil. Matanya tertancap ke jam digital di tepi katilnya itu. Sudah jam 8 malam rupanya, patutlah rasa penat semacam jer. Perlahan- lahan mata lelaki itu mulai terpejam.

Tapi, beberapa detik kemudian, mata jungkook terbuka luas apabila teringatkan sesuatu. Rachel.

" aish " sebelum melangkah keluar, lelaki itu sempat mengacakkan rambutnya kusut. Jungkook menuruni anak tangga, kelibat rachel dicarinya.

Jungkook melabuhkan punggungnya diatas sofa, rachel yang sedang memasuki ruangan ruang tamu itu memandang ke jungkook sekilas.

" jungkook? kenapa tak tidur lagi? " soal rachel, gadis itu memandang jam didinding. Selalunya, pada waktu- waktu begini, jungkook sudah terbongkang diatas katil.

Tanpa menjawab, jungkook menggerak- gerakkan jari telunjuknya ke rachel. Bertujuan untuk memanggil gadis itu.

" awak ingat saya kucing ke? " kata rachel sambil memeluk tubuhnya tanda tak puas hati.

" come here babe " panggil jungkook, rachel mengerutkan dahinya pelik.

" awak nak apa? " kata rachel, tapi dia tetap berjalan menghampiri jungkook. Jungkook mendongak memandang rachel, satu sengihan nakal terbit di bibirnya.

" seat here " kata jungkook dan menepuk- nepuk pahanya menyuruh rachel untuk duduk diatas ribanya. Gila bakhang.

" awak dah gila ke? saya tak nak " kata rachel, jungkook pandang dia rachel tajam.

" aku tak suka bila orang tak dengar cakap aku, kau tau jugak kan padahnya nanti? " kata jungkook dan pandang rachel tajam.

" awak ni tak-- "

Tanpa sempat rachel menghabiskan kata- katanya, lengan gadis itu ditarik kasar hingga terduduk diatas riba jungkook secara drastik dan mengejut.

" kan aku dah kata " bisik jungkook. Rambut rachel yang panjang itu dia selitkan ke telinga. Wajah rachel dipandangnya. Gadis itu pun ikut memandang jungkook, dengan pandangan aneh.

" awak nak apa? " soal rachel, dada jungkook dia tolak pelan apabila lelaki itu mulai merapati badan mereka berdua. Benda jungkook ni? Salah makan ubat ke apa?

" takde apa- apa " jawab jungkook selamba, jungkook merapatkan dirinya dengan rachel walaupun sudah dihalang oleh gadis itu. Dahi mereka bersentuhan. Pinggang rachel dia usap pelan, entah angin apa yang merasuk jungkook malam ini. Manja semacam je.

" babe "

" em? "

" babe "

" apa? "

" babe "

" apa dia? "

" ba-- "

" awak nak apa jungkook " potong rachel, wajah jungkook ditenungnya dalam. Mencari- cari maksud disebalik panggilan jungkook tersebut. Tapi hampa, hanya sengihan kecil saja yang terhasil dibibir lelaki itu.

" awak ni peliklah " kata rachel.

" ya, aku tau " jawab jungkook seraya menyandarkan badannya di sofa, tapi pandangan matanya sedikitpun tidak dilarikan dari rachel yang sedang duduk diribanya ini.

Rachel menunduk memainkan jari jemarinya, malu bila ditenung sedemikian rupa oleh jungkook. Jungkook tergelak kecil, tangan rachel diaraihnya pelan lalu diusapnya.

" jungkook, awak tak ngantuk ke? " soal rachel, wajah lelaki itu dia pandang. Tangan kekar jungkook itu dia perati, urat- urat yang terlihat dari kulit tangan jungkook itu dia usap pelan. Tapak tangan jungkook dia buka perlahan.

" besarnya tangan awak " kata rachel dan melekapkan tangannya dengan tangan jungkook, cuba membandingkan saiz tangan jungkook dengan tangannya. Jungkook pula masih tidak memberi respon, mata lelaki itu terpejam rapat. Hembusan nafasnya tertatur dengan pelan. Lelap dah?

Dalam kesempatan ini, rachel mengambil peluang untuk meneliti segenap wajah jungkook. Mulai dari dahi, hidung, pipi dan.. bibir? Pandangan mata rachel terhenti di bibir pucat jungkook. Tak berkelip mata gadis itu memandang pemilik bibir tersebut.

Ya tuhan, apa aku tengah buat ni?

Seketika kemudian rachel mulai tersedar dari lamunan apabila jungkook menggumam kecil sambil tangan rachel diraihnya pelan. Membuatkan gadis itu pandang jungkook pelik.

" awak, pergila pindah masuk bilik awak, saya masih ada kerja nak dibuat ni " kata rachel. Jungkook masih berdiam diri.

" tak sakit ke badan awak kalau tidur macam ni? Em? " kata rachel lagi, tapi hampa hanya dengkuran kecil saja yang bisa didengarinya.

" jung-- "

" syhhh " dengan gerakan pantas, jungkook menarik tubuh rachel hingga mereka berdua berbaring diatas sofa tersebut. Ya tuhan, tolonglah jangan buat aku rasa nak terajang jungkook sekarang ni. Mengadanya.

Pinggang ramping rachel dipeluknya erat, membuatkan rachel terpaksa memeluk leher jungkook. Hembusan nafas hangat jungkook di pipi rachel itu buatkan gadis itu menelan air liurnya beberapa kali. Wajah mereka yang hanya beberapa inci sudah buat rachel kecut perut. yalah, kalau salah seorang dari mereka bergerak, almaklum bersentuhanlah bibir mereka tu.

" awak-- "

" diam " ringkas dan padat saja arahan jungkook tu. Rachel mengetap bibirnya geram, pehal doh dengan jungkook malam ni? Jungkook mencelikkan matanya pelan, mata hazel rachel ditenungnya lama sebelum mengukirkan senyuman manis. Dahi rachel dia kecup lembut.

" jungkook, awak ni dah kenapa? Salah makan ubat ke? " soal rachel pelik. Pelik dengan sikap jungkook yang tiba- tiba saja berubah itu.

" takdelah " jawab jungkook, kepala rachel dia tarik hingga tersembam di dada bidang lelaki itu. Weh jungkook, aku tau kau sayang rachel, tapi janganlah sampai macam ni mati lemas budak tu kang, meroyan kau.

" jungkook lepaskan " rachel meronta- ronta di dalam pelukan jungkook tu, naik rimas gadis itu jadinya. Bukan apa, bau badan jungkook buat dia pening seketika, dia tak suka.

" tak nak " balas jungkook.

" awak nak saya mati lemas ke apa ni hah? Yah jungkook, lepaskan saya! " marah rachel mengundang tawa kecil dari jungkook. Lelaki itu geli hati melihat rachel yang sudah tak keruan tu, gaya macam tak cukup oksigen pun ada juga. Lambat- lambat dia melepaskan rangkulan memberikan gadis itu ruang untuk menghirup udara segar.

" kau nak kemana? " soal jungkook apabila gadis itu menjauhkan dirinya dari jungkook.

" tak nak lah duduk dekat dengan awak, menakutkan " kata rachel dan mengambil tempat di atas sofa yang lainnya. Jungkook tersengih kecil. Lelaki itu menelentangkan badannya diatas sofa yang besar tu, memandang ke atas siling.

" marilah sini, aku janji yang aku tak kacau kau lagi " kata jungkook dan menepuk- nepuk lengannya menyuruh gadis itu untuk bebaring diatas lengannya.

" awak ni, kalau nak tidur tu, tidurlah. Jangan nak mengada pulak " bidas rachel, pijama biru cairnya dia betulkan.

" no, aku takkan tidur selagi kau tak baring tepi aku. Palliwa " arah jungkook dan mengiringkan badannya menghadap rachel yang sedang mengulingkan matanya itu.

" jangan nak mengada jungkook " kata rachel seraya berpeluk tubuh.

" alaaa malam ni je, esok-esok kalau kau nak tidur dalam tandas ke, dapur ke, aku biarkan je. Just untuk malam ni je " kata jungkook lagi, cuba untuk memujuk rachel.

" fine! Malam ni je " kata rachel dan menghampiri jungkook lalu berbaring disisinya. Melebar senyuman lelaki itu jadinya. Heol, peluang macam ni jarang dapat.

*****

K, bye.

.

.


[Thank you for reading. Do vote and comment♡♡]

Continue Reading

You'll Also Like

402K 18.6K 47
Zawana ialah gadis berumur 22 tahun. Cubalah teka. Dia tersuka dekat abang kawan dia, Akmal. Akmal ni pulak abang sulong daripada 3 orang adik beradi...
225K 22.4K 53
Memang tidak pernah dibuat orang, cikgu bertunang dengan anak murid sendiri. Dah gila ke?! Lagi-lagi ini bukannya hasil percaturan di antara keluarga...
126K 14K 41
Kerana cinta bukan untuk kita.
84K 8.2K 18
'S I N O P S I S' ; Dia pelik, dia kejam. Namun ada sesuatu yang dia sorokkan dari aku. Rahsia ini, Hanya aku dan kau sahaja mengerti. Aku lakukannya...