Jan Dara #Her Untold Story

By LaraStoryTelling

429K 9.6K 601

Dia mempunyai restoran makan..rumah yang besar..kereta yang mewah..duit bukan masalah baginya..tapi,disebalik... More

Jan Dara #The Untold Story
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16
Part 17
Part 18
Part 19
Part 20
Part 21
Part 22
Part 23
Part 24
Part 25
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32
Part 34
Part 35
Part 36
Part 37
Part 38
Part 39
Part 40
Part 41
Part 42
Preview Next Part ;)
Part 43
Part 44
Part 45
Part 46
Thank you note from writer
Words from writer
Part 47
The Final Story

Part 33

5.2K 138 2
By LaraStoryTelling

Berpusing suda kepala sy berfikir..tak kan Abraham mau jual kami lagi??how did he found Amy,Dila and Karen?

Tidak lama tu..berkeluaran beberapa orang lelaki dari dalam bilik tadi..semua bertopeng..kecuali seorang..rambut dia color blond..bersinglet warna hijau pakai kargo pants warna coklat..

"Well..well..well...look who we have here" lelaki tu pigi dekat sy..sy cuba berfikir dimana sy pernah nampak lelaki ni walaupun sy mula diselubungi ketakutan "..remember me Aurora?" Lelaki tu tersenyum jahat sama sy "..sepatutnya sy ambil kau dengan dia kerja dengan sy dulu..." bilang lelaki tu sambil mata dia tengok Amy "..bukannya si lembik Tasha dan Lorita!!" Dengar saja nama kawan sy yang suda lama meninggal ditembak dulu..Tasha dan Lorita,sy tau suda siapa lelaki ni!!!

********************************************

*FLASHBACK YEAR 2000*

Sebelum berpindah ke rumah baru

Suda seminggu sejak Amy,Dila dan Karen melayan customer..sy pula jadi orang gaji yang mengemas bilik dan sekitar dalam rumah tu..Tasha dan Lorita masih dikurung di bilik bawah tanah..sy yang hantar makanan dan minuman untuk diorang..

Satu pagi tu,sy nampak beberapa helai baju kena letak atas sofa..sy belek baju-baju tu..ada beberapa helai baju untuk duduk rumah sama baju jalan..seluar dalam dan bra juga
"Na..lipat baju-baju tu..simpan dalam beg ni.." sy pusing belakang.Abraham berdiri sambil merokok..di tangan dia ada dua bagpack dia hulur sama sy.sy ambil beg tu..
"Baju siapa ni?" Sy tanya
"Tasha sama Lorita" Abraham jawab..sy bahagi baju-baju tu sama jumlah dengan berapa helai seluar yang ada.seluar dalam pun begitu.
"Diorang pigi mana?" Sy bertanya lagi..Abraham diam sekejap.
"Tasha sama Lorita akan ikut Gavin mula besok.." Abraham duduk di sofa..dia hembus asap rokok..berkepul-kepul terbang di udara
"Siapa Gavin?" Abraham garu kepala dia dengan kasar
"Boleh ka kau jangan banyak tanya?" Marah suda Abraham..
"Orang tanya pun mau marah" sy sambung kasi masuk baju-baju tu ke dalam beg yang lagi satu.
"Kau buat saja yang sy suruh..jangan banyak tanya!!" Panas suda hati sy kena tengking.tidak suda sy lipat baju-baju tu.sy sumbat saja dalam beg!
"Buat sy minuman lepas ni!" Arah Abraham..dia bersandar di sofa..jauh dia termenung.siap saja kerja sy..terus sy pigi dapur..sy buat dia minuman panas.lepas hantar minuman tu sama Abraham,sy masuk pigi bilik sy di belakang dapur.sy baring atas katil..

********************************************

Malam tu sy dengar suara Tasha sama Lorita menangis.Amy pula berteriak
"Kenapa mau jual lagi Tasha sama Lorita???!!!" Begitu sy dengar suara Amy..
"Suka hati sy la..!" Suara Abraham pula kedengaran menjawab..pun berteriak
"Jahanam ba kau ni..!!jahanam..!!manusia bertopengkan saitan!!" Timbul tenggelam suara Amy berteriak diselangi tangisan Tasha dan Lorita "..macam mana kalau si Gavin tu jahat??dia layang diorang dengan jahat..biar la Tasha sma Lorita di sini dengan kami.kau tidak rugi ba kalau kau suruh kami melacur untuk kau!!" -Amy
"Apa beza sy dengan si Gavin?" - Abraham "..sama juga jahat kami ni!!" Kedengaran bunyi kayu kena tendang.mesti Amy tendang meja ni...sy keluar dari bilik..hanya berdiri dekat dinding..
"Tolong la..jangan jual kami lagi" Tasha peluk kaki Abraham sambil menangis.
"Kami bukan anak anjing..kasihan ba sama kami" Lorita peluk kaki Abraham yang sebelah pula.Abraham garu rambut dia..merah suda tu muka
"Kau cakap saja sama si Gavin kau tidak jadi jual diorang Tasha sama Lorita..boleh ka?" Slow suda Amy bercakap sama Abraham..dia cuba pujuk Abraham.
"Tidak boleh..tidak dapat..Gavin suda bagi sy duit pendahuluan..lepas diorang ni kena ambil besok.separuh lagi duit tu baru sy dapat.." jawab Abraham..Amy tendang lagi tu meja rendah
"Kenapa ba ada manusia macam kau dengan si Gavin ni hah??!!" Amy pukul-pukul tangan Abraham dengan beg dia "..suda la kau culik kami dari ibu bapa kami..paksa kami jadi pelacur!!sekarang kau jual balik kami sama orang lain!!bagus lagi mati oooo dari hidup macam ni!!" Amy terus pukul bahu Abraham.
"Sakit la bodoh!!" Abraham tarik rambut Amy "..ikut betul Gavin mau kau sama Aurora..kau mau ganti tempat Tasha sama Lorita??kau mau???" Abraham tolak Amy..Amy hanya pegang kepala dia sambil pandang Abraham dengan penuh kebencian
"Sialan kau..!!!binatang!!!" Amy berlutut peluk Tasha dan Lorita.makin kuat tangisan diorang.macam orang kematian suami punya tangisan..

********************************************

Terkejut sy pagi tu dengan suara tangisan..sy tau mesti Tasha dan Lorita mau kena bawa pergi oleh si Gavin..cepat-cepat sy bangun dari katil..terus sy keluar dari bilik sy..

Tasha dan Lorita kena heret suda oleh dua orang lelaki berbadan besar..nampak juga Amy ada dengan diorang..Amy peluk Tasha dan Lorita dengan kuat.tidak mau lepaskan Tasha dan Lorita.

Abraham yang sedia suda berdiri di depan rumah cepat-cepat tarik Amy..airmata sy berjatuhan suda tengok Tasha dan Lorita kena angkat macam guni masuk ke dalam van hitam.Tasha dan Lorita berabis menendang..tapi tidak dipedulikan.Amy pula suda menampar Abraham sehabis-habisnya..Dila dan Karen masa tu suda terduduk di atas rumput menangis sambil berpeluk.van hitam tu mulai saja bergerak,Amy,Dila dan Karen suda berlari mengejar..sy pun mengikut juga dari belakang..beberapa orang pekerja Abraham mengikut dari belakang.takut kami berpecah dan melarikan diri..

Tercungap-cungap nafas kami tidak terkejar van tu..kami berlutut suda menangis di tengah jalan raya..hanya mampu melihat van hitam tu mulai mengecil di hujung jalan dan menghilang.

********************************************

3minggu suda berlalu sejak Abraham jual Tasha dan Lorita..

Malam tu,macam.biasa sy kemas bilik selepas kena guna oleh perempuan lain melayan lelaki.tiba-tiba sy dengar suara Amy berteriak di bawa..cepat langkah sy menuruni tangga mau tau apa yang berlaku
"Ini semua pasal kau!!!saitan!!!pasal kau!!!" Kenapa lagi Amy marah Abraham ni?kadang-kadang sy naik geram dengan Amy..tiada ribut tiada taufan tiba-tiba mengamuk.
"Kau yang bertanggungjawab!!!kau!!!" Amy pukul-pukul kepala Abraham.Abraham waktu tu tunduk suda sambil duduk di sofa.Dila dan Karen..macam biasa hanya menangis berpeluk.diorang nampak sy,terus diorang peluk sy
"Dara...Tasha sama Lorita tiada suda..." bilang Dila diselangi tangisan..sy hairan.apa maksud diorang ni?
"Apa yang kamu cakap ni?" Sy tolak Dila dan Karen.sy tengok muka diorang dengan dahi berkedut
"Tasha dan Lorita..diorang..cuba lari..tapi..." diam..menangis lagi.
"Tapi apa?Dila?Karen?" Diorang cuma membisu.sy alihkan pandangan ke arag Amy "..tapi apa Amy?" Sy tanya Amy.Amy tarik nafas..dia pigi dekat sy
"Tasha sama Lorita cyba larikan diri..tapi orang-orang Gavin tembak diorang.." tersentap jantung sy dengar perkataan tembak! "..Tasha dan Lorita..mati kena tembak" Amy peluk sy..kuat suda tangisan diorang bertiga..perlahan-lahan hati sy terasa sakit..makin lama makin mencengkam..airmata saja yang mampu mengalir..
"Semua sebab Abraham..kalau Abraham tidak jual diorang..Tasha sama Lorita masih dengan kita" bilang Amy sambil menangis "..semua pasal kau!!!!binatang!!!saitan!!!" Amy teriak sambil berjalan ke arah Abraham..dia pukul lagi kepala Abraham
"Makan kau tu duit..makan..!!telan..!!hadam jangan sampai keluar taik..!!puas hati kau...???!!!" Amy marah betul.Abraham biarkan saja Amy pukul kepala dia..dia hanya tunduk..

********************************************

"Jangan la macam ni bro..bukan salah sy tu budak-budak lari dari kau.."

Tengah hari tu sedang sy masak di dapur..sy dengar suara Abraham sedang bercakap di luar..

"Sy tidak peduli..!!awal-awal lagi sy suda rugi..sekarang polis suda buat siasatan..kalau sy kena tangkap..sy heret kau sekali..kau jangan macam-macam sama sy..kau bayar duit sy sekarang!" Sy dengar lagi satu suara lain..sy letak sudip masak di tepi kuali..perlahan-lahan sy berjalan ke tingkap..
"Macam mana sy mau bayar duit kau tu sekarang?sy suda guna duit tu beli 'barang' sy..tunggu la lepas dapat hasil jualan 'barang' tu" Abraham bilang..

Dari tingkap tu,sy nampak sorang lelaki..dengan rambut terpacak..ada highlight warna merah hijau.pakai singlet putih dengan kargo pants biru tua..ada beg kecil bersangkut menyilang di badan lelaki tu.ini ka Gavin??
"Berapa lama sy mau tunggu baru dapat hasil jualan kau tu hah??sy mau guna duit tu untuk keluar dari tempat ni!!sy mau bersembunyi!!orang-orang sy mana sy mau letak???!!" Memaksa suda lelaki tu sama Abraham..sy bertapuk ke dinding bila Abraham tiba-tiba pandang ke arah cermin tingkap tempat sy berdiri..tidak pasti Abraham nampak sy atau tidak..sy diam sekejap..tapi tiada suda suara orang bercakap..hati-hati sy singkap langsir tingkap..jauh suda Abraham sama lelaki tu bercakap..

********************************************

Abraham nampak macam kelam kabut..beberapa hari ni resah semacam..banyak barang-barang dalam rumah tu kena angkat..entah pigi mana..makin hari makin berkurangan perabot dalam rumah..

Abraham panggil kami berkumpul di ruang tamu..dia diam saja tengok kami sambil cekak pinggang..
"Semua suda selesai bos.." salah seorang pekerja Abraham muncul di pintu
"Ok..sekarang kau ambil tu kain..tutup kepala diorang..jangan bagi diorang nampak jalan.." serentak dengan itu beberapa orang lagi pekerja Abraham datang dan menutup kepala kami...

*END OF FLASHBACK*

Bersambung...

Continue Reading

You'll Also Like

56.3K 2.7K 26
🥀𝒵𝓎𝒶𝓃 ℛ𝒶𝒻𝒶ℯ𝓁 x 𝒜𝓁𝓎𝒶 𝒬𝒶𝒾𝓈𝒶𝓇𝒶🥀 _ℛℯ𝓁𝒶 𝒦𝓊 𝒟ℯ𝓇𝒾𝓉𝒶 𝒟ℯ𝓂𝒾 ℳℯ𝓁𝒾𝒽𝒶𝓉 ℳ𝓊 ℬ𝒶𝒽𝒶ℊ𝒾𝒶_ Disatukan tanpa kerelaan hati.Itu...
462K 16.5K 70
( In editing process...) 𝐀𝐑 - 𝐑𝐀𝐘𝐘𝐀𝐍 - "I'm looking for the right one, Nadra. Then, I'll straight off to propose her, marry her and treat her...
2.3M 25.1K 15
#1 ENCIK'S SERIES 𝐓𝐇𝐀𝐐𝐈𝐅 𝐉𝐀𝐁𝐀𝐑 𝐗 𝐊𝐀𝐔𝐒𝐀𝐑 𝐔𝐌𝐀𝐈𝐘𝐀𝐇 "Assalamualaikum, cinta." Thaqif Jabar - seorang duda yang kacak, bekerjaya...
69.9K 2.3K 64
1𝓼𝓽 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓫𝔂 𝓯𝓵𝓸𝓵𝓮𝓼𝔂𝓪 𝐀𝐋𝐄𝐄𝐒𝐀 𝐙𝐔𝐋𝐀𝐈𝐊𝐇𝐀 Mempunyai masa silam yang teruk. Dia seumpama iblis bertopengkan malaikat. Namu...