Love Contract

By StarryAngel_

563K 19.5K 6.3K

~ Contracts are like hearts, they are made to be broken ~ A STANDALONE STORY ABOUT SABAHAN SUMANDAK AND A RIC... More

P R O L O G U E
CHAPTER 1
CHAPTER 2
CHAPTER 3
CHAPTER 4
CHAPTER 5
CHAPTER 6
CHAPTER 7
CHAPTER 8
CHAPTER 9
CHAPTER 11
CHAPTER 12
CHAPTER 13
CHAPTER 14
CHAPTER 15
CHAPTER 16
CHAPTER 17
CHAPTER 18
CHAPTER 19
CHAPTER 20
CHAPTER 21
CHAPTER 22
CHAPTER 23
CHAPTER 24
CHAPTER 25
CHAPTER 26
CHAPTER 27
CHAPTER 28
CHAPTER 29
CHAPTER 30
CHAPTER FINALE
EPILOGUE

CHAPTER 10

15.1K 510 106
By StarryAngel_

E L E C

(Throwback)

O shit she so beautiful, tu dress hitam panjang betul2 ngam sama shape badan dia. Tapi tu pantat bulat dia telampau ketara pula..Saya tidak suka abis semua orang bulih nampak. Tu dress pun ada belahan di sebelah kiri, kalau jalan nampak kaki sama paha putih dia. Apa punya gown panjang begini kalau masih bulih nampak paha???!!! 😡😡

Betul2 teruji iman saya ni malam. Dia pakai lipstik warna merah lagi, goshhhh telampau sexy.

Damn betul semua mata ni lelaki2 tingu Alayna...Rupa paras Alayna yang unik sama berbeza dari rupa perempuan sini betul2 jadi tarikan lelaki2 sini.. cousin saya sendiri puji Alayna sama cakap saya untung dapat dia. Saya jumpa kawan lama Tracy pula di sini. Tidak sangka lepas lebih 5 tahun, saya jumpa dia di sini. Kami dulu memang rapat tapi tu cerita lama, sekarang dia sudah kawin. Saya nampak Alayna sibuk bercerita sama Daphne. Tapi tidak lama saya balik join cousin saya yang l koain, saya nampak Alayna di bar siok bercerita sampai ketawa2 sama ni lelaki yang kami jumpa dalam lif tadi. Dia tidak perasan yang saya sedang perhati dia dari hujung bar. Kenapa saya macam marah ni nampak dia sama lelaki lain. Saya betul2 tidak suka ni. Tiba2 Alayna perasan saya tingu dia, tapi dia buat muka selamba tidak peduli aahh. What da hell! Dia tau saya tidak suka dia rapat sama lelaki lain, dia macam sengaja lagi mau kasi sakit hati saya?

Err what? Sakit hati? Saya rasa macam mau explode jantung mau marah Alayna balik2 langgar rules.

Saya panas tiada mood mau bercerita sama relatives, saya keluar dari sana ngam2 terjumpa si Daphne yang mau masuk pi wedding hall.

"Daph, can you bring Alayna to meet me outside here."

"Why don't you ask yourself? Isn't she's your girlfriend?" Daphne hairan

"Just do what I say Daph, do you want me to make chaos in our cousin's wedding?"

Saya ingat dia mau lawan balik cakap saya instead dia buat muka geram terus jalan masuk balik pi tu wedding hall. Saya hairan kenapa si Alayna ni asal nampak orang handsome terus muka excited. Muka saya tidak cukup handsome kah?

Tidak lama dorang dua sampai, saya buli dengar tu tapak kasut berjalan..Saya pusing nampak Alayna berdiri di depan. Tidak tau kenapa saya nampak dia betul2 cantik ni malam. Mata bulat, mulut merah gosshh macam saya cium. Kontrol Elec. Jangan kasi ketara. Mesti mau ego... Saya cuba tenang abis Alayna ni pantang kena tegur pandai melawan. So saya cakap lembut bawa dia balik pi bilik. Walaupun dalam hati Saya masih panas dia layan tu pretty boy tadi tapi masa yang sama saya betul2 horny nampak dia malam ni...Tidak tau macam mana mau kontrol diri sekarang ni. Tu mulut dia yang pintar bercakap walaupun pedas makin lagi bikin saya jadi gila. Saya tau dia nervous cause dia mau minum, mau mabuk. Saya tidak peduli sudah, saya betul2 mau dia. It's been too long, I can't wait. I really want to taste her. Damn, she's driving me crazy. Her mouth is all I wanted at the moment. I kissed her with everything I got. Thank God. Her response make me want her more...I almost have her but because of my stupid remarks I lost her. Fcuking shit! Dia betul2 pandai kasi putar belit keadaan. Saya cuma salah cakap saja, tapi dia kasi besar2 lepas tu kasi kena saya balik. Dia kasi ingat pasal reputation saya as a playboy. Damn you Alayna! You are playing hard to get huh! Saya panas tidak tahan berdepan sama dia sekarang. So saya keluar pi hotel bar lounge pi minum sampai mabuk. Ada satu white sexy girl pi dekat saya. Saya tau signal dia so ngam2 juga saya frust sama marah, saya bawa tu sexy girl masuk pi VIP room. Saya ingat mau release tension sama ni white chix. Dia tolak saya duduk di sofa. Dia buka mini dress depan saya, sekarang tinggal lingerie set saja. Wow! Big boobs but small arse.

Tiba2 saya teringat Alayna cakap "I can fcuk around"
Saya rasa lain ni. Saya tingu tu white chix tapi macam muka Alayna yang saya nampak.
Fcuking shit! I can't do this. Saya bangun berdiri terus jalan keluar dari sana kasi tinggal tu white girl yang blank.
What did you do to me Alayna???!!! Saya tidak boleh lupa rasa bibir dia yang saya cium tadi.
Saya balik pi sana bar sambung minum mau kasi hilang tu ingatan sama Alayna. Saya rasa macam telampau mabuk sama mengantuk. So saya jalan balik pi balik. Saya masuk bilik tu lampu masih terang. Dalam keadaan yang mabuk pun saya dapat juga buka kasut. Saya pi katil nampak Alayna tidur bertiarap di tengah2.
What da hell!!! Katil pun dia mau conquer?!Sudah lah pakai sexy lagi tapi saya telampau mabuk hilang sudah horny, saya tiada tenaga mau angkat dia so saya baring saja di sebelah.
.........
Alayna pusing badan membelakang saya, tangan saya di pinggang dia
.........
Alayna pusing menghadap saya, muka di dada saya. Saya tidur macam mayat. Tangan saya dia peluk.
.........
Saya pusing badan saya menghadap Alayna. Saya peluk pinggang dia, tangan dia peluk saya, kaki saya lock kaki dia.
.........
Saya terbangun terkejut saya sama Alayna tidur begini. But it felt so good. Saya tidak pernah tidur sama perempuan macam ni. Napa saya rasa lain ni.

Alarm phone bunyi...
Saya kasi biar

Room phone bunyi...
Saya tidak dapat tidur sudah tapi saya tidak mau kasi lepas pelukan Alayna. Saya buli rasa dia guyang, dia sedar nampak saya. Suprise!! Saya tidak mau kasi lepas dia. Kami sambung tidur balik.
.........
Okay tidak bulih tahan sudah, terpaksa saya bangun abis mau start karas sudah dick saya kena lutut si Alayna ni. Sudahlah dia pakai pindik...Ngam lagi dia braless, saya buli nampak tits dia di luar singlet. Shit! Saya mesti mau bangun. Saya ambil cold shower kasi hilang horny saya. Damn you boy, still standing hard. So saya terpaksa main sendiri imagine Alayna. It didn't take long cause I had been holding it for quite long. Not long after I came...Tu pintu kena buka. Saya tau Alayna yang masuk tapi saya pura2 tidak sedar dia masuk instead saya sambung mandi. I hope you see everything Alayna. Saya senyum2 masa mandi cause saya tau Alayna nampak saya. Saya mau dia rasa macam mana saya rasa bila nampak dia almost naked.

Saya tidak tau kenapa lepas apa yang Alayna cakap semalam bikin saya tidak selesa ni, saya susah mau terima perempuan yang berani kasi malu saya macam dia. Mau jual mahal lagi macam dia saja yang paling cantik saya bulih dapat. Well saya mau tingu sampai mana ko bulih tahan diri ko Alayna. As for me, I can have anyone I want, anytime and anywhere. I am better actor than you Alayna.

**********************************
(Present day)

Lepas hantar Alayna balik rumah. Saya drive pi Zouk. The night still young and I'm not even tired walaupun baru sampai dari Canada.

Saya call Smith (drinking buddy)

📞Smith: Hello bro. Long time no hear from you.

📞Me: Yeah bro. Where are you?

📞Smith: I'm at usual place bro at Zouk. Come and join me bro.

📞Me: Good. I'm on my way.

Saya drive pi Zouk club. Sampai sana cari Smith di VIP lounge. Ada dua orang kawan lelaki sama dia sama ada 4-5 orang perempuan sexy. Saya join dorang minum tidak tau sampai jam berapa. Satu ni perempuan sexy muka kacukan, body bulih tahan cuba goda saya. Saya fikir tiada salah mau buang stress ni malam. Sudah minum ada high sikit saya bagi signal sama Smith saya mau balik. Tu sexy chix ikut saya. Ngam keluar dari Zouk mau jalan pi kereta,

"Bro! You're back!"

Rhys berdiri tidak jauh dari kereta saya. Dia jalan pi tempat saya. Dia tingu tu sexy chix di sebelah saya, tangan tu sexy chix peluk tangan kiri saya.

"Yeah, I just arrived a while ago then went straight here to meet Smith"

"Oh. I was meeting him too but like you know me, always late...hahaha. So you make a move already bro?" Dia tingu lagi tu sexy chix

"Yeah bro. I'll see you soon"

"Oh okay. Later bro" Rhys tingu saya macam ada dia mau cakap lagi tapi lepas tu dia pusing jalan masuk pi club. Saya buka pintu kereta suruh tu sexy chix masuk. Saya drive pi hotel ******* tempat biasa saya pi kalau bawa chix for one night stand. Saya mimang sudah lease ni hotel room for years. Tinggal ambil kunci saja di kaunter. Saya tidak tau, saya langsung tidak peduli apa2 ni malam. I want to get laid. The sexy chix tau sudah apa mau buat. Sampai bilik hotel, saya tidak tunggu lagi. I kissed her mouth hard. My both hand pressing her rounded arse. She unzip my jeans and touching my growing dick. Shit! I'm so horny. Then I pulled up her short skirt and found her panties. I slid my fingers in, damn she's wet. I can't wait any longer, I took off my jeans and my boxer. She took everything off and laying down naked on the bed waiting. With my shirt still on, I asked her to bend down with her leg standing on the floor. I prefer to fcuk this way, no eye contact. I forgot I didn't bring any condom so just before I'm explode, I asked her to suck my dick and I filled my cumm inside her sexy mouth. Even though I had finished, she still sucking and licking it. Gosshhh this chix is so damn hot and good. But I'm done. Saya cakap saya tidak bulih stay di hotel, but she can stay...Just leave the key to the counter. She take her tips.

Then saya drive balik rumah...Sampai rumah saya mandi cold shower. Lepas tu minum 1-2 tin beer lagi supaya saya bulih tidur sama lupa anything malam ni.

The next morning, saya terbangun jam 11am sudah. So saya decide masuk office sebelah tengah hari saja.

Saya call P.A
📞Me: Mandy, can you buy tapau for me? I'm on my way to the office!

📞Mandy: Err okay boss but what do you want me to tapau?

📞Me: Hmmm anything as long it is chinese food.

📞Mandy: Okay boss!

📞Me: Thank you

Saya sampai office sudah jam 12.30pm. ramai staff keluar lunch time. Saya check tu each department sebelum pi bilik office saya. Ramai yg tiada, kalau ada pun staff stay tapi dorang tidur. Lunch time juga kan so saya tidak ambil peduli. Sampai bilik offce, Mandy tiada maybe dia keluar lunch. Masuk dalam bilik ofce ada makanan tapau atas meja. Good job Mandy.

**********************

A L A Y N A

Lepas terima panggilan telefon mummy Elec, macam saya tidak senang pula kerja ni.

"Eeeee Mel napa bah ni sa nervous betul oh" saya cakap sama dia bila tidak sibuk sudah.

"Ah ko ni, orang tua saja bah tu. Apa juga ko mau takut kan. Kalau pun dia tau, well sa rasa bagus juga oh. Kontrak kamu terpaksa Elec cancel sama ko tidak payah bayar balik sama dia kan sebab ko tidak langar rules."

Macam betul juga apa yang si Mel cakap. So saya tidak jadi mau call kasitau si Elec yang mummy dia jemput dinner di rumah durang.

"Ko tau kah Mel, mummy dia tiada kasitau address rumah durang bah. Hahaha macam mana saya mau pigi"

"Hahaha lucu juga tu..Nah ngam la ada juga alasan ko tidak dapat pigi."

"Oya baru sa teringat bah kemarin dulu ada sa jumpa cousin ko si Adeline di Zouk sama kawan dia si Evie. Macam sa dengar dari Evie dia berkawan sama budak gangster ni"

"Hah! Betul bah? Ada dia WhatsApp sa juga 2 hari lalu baru sa balas sampai semalam tapi sampai sekarang tiada reply"

"Ya macam itu yang Evie kasitau lah. Abis tu malam dia patut join kami happy hour tapi dia hilang sekejap, tidak lama balik muka lain sudah. Evie bilang kali dia ada masalah sama boyfriend dia"

"Hmmm ...cuba sa call dia"

Saya call no dia tapi tidak kena jawab. Ngam2 putus tu calling. Masuk incoming call daddy dia.

📞Uncle: Hello Alayna. Daddy Adeline bah ni. Lama ko tidak jalan2 pi rumah.

📞Me: Hi uncle. Ya, sorry sibuk bah sa kerja sama study ni..Nanti lah bila free sa jalan2 pi sana ah. Napa uncle call? (Saya hairan ni tiba2 dia call)

📞Uncle: Ko ada cari si Adeline baru2? Hairan uncle dua hari sudah dia berkurung di rumah tidak mau makan sama pi class. Dia bilang tidak sakit tapi tulah bikin susah hati uncle gaya dia ni. Manatau dia ada cakap apa2 sama ko.

📞Me: Oh ada dia cari saya tu hari tapi sa di Canada. Dia belum lagi reply message sa. Sa pun baru call dia tadi tidak kena jawab call sa.

📞Uncle: Yaka? Bah nanti uncle pi tanya dia. Tidak tau apa lagi masalah dia ni tidak pandai kestau orang. Ko cuba call dia lagi lah ah.

Kami cerita2 lagi sikit lepas tu baru daddy dia off tu phone call. Saya tunggu 10 minit baru call dia balik. Ni kali dia jawab. Terpaksa saya pi betapuk sana dekat toilet bercakap sama si Adeline ni. Panjang betul cerita kami ni. Macam biasa, saya kan ada pengalaman bercinta kunun, jadi kasi nasihat lah hati2 pilih lelaki. Nasib dia dingar cakap saya.

Hmmm padahal saya punya situasi lagi bikin pening dari cousin saya. Terus teringat lagi ni malam ada date sama mummy dia....Arrgghh matai...Mau kestau si Elec kah tidak ni ah??? Tapi mummy dia bilang jangan. Siapa patut saya mau jaga hati ni? Mummy dia lah bah kan? So saya tidak kestau Elec. Peduli lah apa jadi ni malam. Saya walk off saja.

Saya sambung kerja balik. Hairan hari ni tidak begitu sibuk terus tambah lagi saya susah hati tu masa. Tiba2 saya teringat Elec ni. Napa dia tidak cari saya ni hari. Duiii!! Napa pula saya mau dia cari saya ni? Astaga, saya rindu dia kah ni abis tiba2 teringat ni. Odoi dear heart, buang tu perasaan ko...Kasi kuat semangat ko kan saya bilang. Hissh nasib sempat kawal tu emosi. Saya cerita kosong sama durang Mel sama Ry.

"Layn, tadi Mrs Donovan call cari ko ngam ko pi toilet. Nah dia kasi phone no dia. Dia suruh ko call dia tu a.s.a.p kunun" Mel cakap

"Hah lain juga. Apa yang urgent betul?"

"Ko call dia saja lah Layn. Sa pun mau tau juga apa tu datin mau dari ko" Ry lagi cakap

Saya dial tu handphone no. Lama bunyi sikit lagi saya off,

📞E-mum: Hello

📞Me: Hello aunty. This is Alayna speaking (Ry sempat buat muka gerigitan dia depan saya)

📞E-mum: Oh hi Alayna. I was expecting your call. I just wanted to tell you, Ben will fetch you tonight, so you don't have to drive to my place.

📞Me: Oh okay. I was thinking to take Uber cause I don't have any transport.

📞E-mum: Aiya. Why didn't you tell me you don't have any car. Luckily I remember Ben is around tonight so he can fetch you and send you home tonight.

📞Me: Oh I don't mind aunty.

📞E-mum: Well I do mind. So Alayna I'll see you tonight.

📞Me: Okay aunty.

"Dia suruh driver dia ambil hantar sa nanti malam" tidak sempat Ry buka mulut, saya terus cakap kasitau durang.

"Eh bagus pula bakal mentua ko tu Layn" Ry bilang.

"Excuse me, palisss aaahhh. Bila pula sa mau kawin sama anak dia?"

**********************
"Ko sudah kawin kah Ben?"

"Belum ni Layna..Siapa la mau sa ni. Bukan handsome. Pindik lagi hahahaha"

"Eh siapa bilang. Perempuan sekarang tidak tingu muka tu Ben. Durang tingu hati tu. Tiada guna muka lawa kalau hati sama perangai tidak bagus macam si"

Tidak habis saya cakap. Lain muka si Ben terus ni. Macam dia faham siapa yang saya mau cakap di hujung ayat saya.

"Hmm ok kah Mrs Donovan tu? Hmm maksud sa, sumbung kah macam orang kaya yang lain?"

"Okay bah dia. Mimang cerewet tapi bagus. Dia pernah tu ikut sa balik Tambunan dulu. Mau jalan2 kunun sana."

"Oh yaka? Hmmm dia mau jumpa sa bah. Ko tau juga kan, sa baru ja kenal Elec"

"Don't worry mummy dia bagus cuma mulut tu biasa lah bah kan...Sudah berumur, banyak cerewet dia"

Okay..Saya tanya ni bukan pasal saya berharap mummy dia suka saya. Doiii macam betul2 lah bah saya ni girlfriend si Elec. Saya takut ni apa niat dia panggil dinner tidak kestau anak dia.

Sampai tu rumah, okay malas saya mau kasi details...Macam kawasan istana lah bah. Ada private gate lagi mau masuk sanaaaa dalam. Besar juga ni kawasan walaupun dalam dalam KL city centre. Hmm tapi rumah tidak juga bilang istana besar dia. Banglo lah tapi cantik banyak pokok hijau keliling dia ni.

"Siapa2 tinggal sini ni Ben?" Ben parking

"Mummy dia sama Daphne saja la sekarang. Sama ada orang gaji dua orang. Saya sama tukang kebun tinggal di luar tu nah rumah kami" dia tunjuk tu rumah kecil sebelah tu banglo. Tapi cantik juga rumah staff dia.

"Elec jarang balik tidur sini tu" dia cakap lagi.

"Oooh" itu ja yang mampu saya jawab 😂

"Bah kasi kawan sa masuk Ben, sa maluu"

"Masuk ja bah. Tiada harimau juga di dalam tu"

"Eeeee mari lah bah. Malu sa ni tidak pernah masuk rumah basar"

"Adei ni sumandak ni. Bah sampai pintu saja sa hantar ko nanti sa kana jeling si Mrs"

Ben hantar saya betul2 sampai pintu saja bah. Ada satu perempuan tidak juga tua buka pintu kasi saya masuk. Sejuk juga ni lantai ni...Segala-gala sejuk saya rasa ni. Macam haunted house saya rasa ni rumah.

"Hi Alayna. You look lovely" mummy dia datang entah dari mana abis banyak partition sama pintu ni rumah. Saya pakai maxy dress panjang.

Dia pi hug saya, cium dua2 pipi. Hmmm..

"Thank you aunty. You look great"

"Come we have our dinner first then we can have a chat"

Gullppp. Dia cakap macam tu hilang selera saya terus. Chat? Napa macam bikin takut bunyi dia tu?

So saya terpaksa juga kontrol makan ni. Adui kalah2 makan depan boyfriend on the first date bah...Macam takut saya mau telan tu nasi oh. Sedap lagi masakan rumah yang kena hidang ni. Tapi bila malu + takut sudah, semua tidak ngam.... Macam 1 jam juga duduk makan saja. Dia bawa cerita2 kosong tapi masih soalan PMR lah, saya bulih jawab semua. Then habis makan, dia bawa saya duduk di luar ada patio, dia mau fresh air tidak mau aircond kunun. Cantik lah juga patio dia..Ada garden, landscaping, sama water fountain. Macam di hotel pula saya rasa. Tu orang gaji kasi hidang kopi. Sudah lah saya mana pandai minum black coffee. Tapi saya diam ja.

"Did Elec know that you come here?"

"No. I didn't tell him" (my gawd!!! Soalan SPM sudah ni mau kena tanya 😓😓)

"I'm sorry I have to asked you to come here without his concern. I hope you don't mind Alayna"

Laju sudah jantung saya ni tunggu yang seterusnya.

"No. I don't mind aunty"

"Well you should Alayna because there is a few things I want to clarify with you"

Tulung lah jangan lah saya pingsan sini sekarang. Saya diam saja tunggu dia cakap. Kali sejuk sudah tangan sama kaki saya sekarang ni. Saya minum tu kopi panas.

"Do you know Elec very well?"

Gulpp. Apa punya soalan ni.
"I'm sorry aunty, but I don't understand what u mean."

"You know Alayna, few months before.. I've been ill. I told Elec to change his lifestyle. I don't like to hear all the gossips, scandals and the news about him dating those models just for fun. I want him to be stable not only in his career but in his relationship. This started since he in his young age. He told me once, he's not ready for any serious relationship"

"To tell you the truth, I am not that ill. I have to asked my doctor to lie to Elec that I was not in healthy condition. I want him to change"

"So, I was really surprised when you came. So tell me, are you two faking it or what you both have now are real?

Shit!!! Shit!!!Apa saya mau jawab ni???????

O my gawd! Betul kah apa saya dengar ni? Dia pun tipu Elec??

Continue Reading

You'll Also Like

82K 9K 16
"Airis dah terlanjur dan sekarang Airis mengandung." Siapakah yang menanggung semua ini jikalau bukan gadis muda ni. Belum sempat Airis memberitahu p...
11.1K 241 3
Suga hnye tergelak jahat "kau fkir kau boleh bahagia?! weyy sorry lah! di sbb kan kau lah aku tak akan bebas tau! dan kau fikir kau army aku tak leh...
617K 23.6K 53
"Yang disangka racun rupanya hanya la sekadar penawar" "Selamat datang, adik tiriku." - Tuanku Daeen Mateen Nakal, bebal, miang. Itu yang dapat Bunga...
53.7K 1.5K 34
New version ! HAURA KHUMAIRA & AIDEN ElHAQ START : 2.12.2023 END : 7.5.2024