CHAPTER 10

15.1K 510 106
                                    

E L E C

(Throwback)

O shit she so beautiful, tu dress hitam panjang betul2 ngam sama shape badan dia. Tapi tu pantat bulat dia telampau ketara pula..Saya tidak suka abis semua orang bulih nampak. Tu dress pun ada belahan di sebelah kiri, kalau jalan nampak kaki sama paha putih dia. Apa punya gown panjang begini kalau masih bulih nampak paha???!!! 😡😡

 Apa punya gown panjang begini kalau masih bulih nampak paha???!!! 😡😡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Betul2 teruji iman saya ni malam. Dia pakai lipstik warna merah lagi, goshhhh telampau sexy.

Damn betul semua mata ni lelaki2 tingu Alayna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Damn betul semua mata ni lelaki2 tingu Alayna...Rupa paras Alayna yang unik sama berbeza dari rupa perempuan sini betul2 jadi tarikan lelaki2 sini.. cousin saya sendiri puji Alayna sama cakap saya untung dapat dia. Saya jumpa kawan lama Tracy pula di sini. Tidak sangka lepas lebih 5 tahun, saya jumpa dia di sini. Kami dulu memang rapat tapi tu cerita lama, sekarang dia sudah kawin. Saya nampak Alayna sibuk bercerita sama Daphne. Tapi tidak lama saya balik join cousin saya yang l koain, saya nampak Alayna di bar siok bercerita sampai ketawa2 sama ni lelaki yang kami jumpa dalam lif tadi. Dia tidak perasan yang saya sedang perhati dia dari hujung bar. Kenapa saya macam marah ni nampak dia sama lelaki lain. Saya betul2 tidak suka ni. Tiba2 Alayna perasan saya tingu dia, tapi dia buat muka selamba tidak peduli aahh. What da hell! Dia tau saya tidak suka dia rapat sama lelaki lain, dia macam sengaja lagi mau kasi sakit hati saya?

Err what? Sakit hati? Saya rasa macam mau explode jantung mau marah Alayna balik2 langgar rules.

Saya panas tiada mood mau bercerita sama relatives, saya keluar dari sana ngam2 terjumpa si Daphne yang mau masuk pi wedding hall.

"Daph, can you bring Alayna to meet me outside here."

"Why don't you ask yourself? Isn't she's your girlfriend?" Daphne hairan

"Just do what I say Daph, do you want me to make chaos in our cousin's wedding?"

Saya ingat dia mau lawan balik cakap saya instead dia buat muka geram terus jalan masuk balik pi tu wedding hall. Saya hairan kenapa si Alayna ni asal nampak orang handsome terus muka excited. Muka saya tidak cukup handsome kah?

Love Contract Where stories live. Discover now