CHAPTER 27

13.1K 597 171
                                    

A L A Y N A

Saya terkejut bila Elec bilang Marissa suruh ambil Braxton pulang. Lagi saya terkejut bila sampai bilik hotel Marissa cuma minum liquor sama pakai baju tidur sexy??!!!

 Lagi saya terkejut bila sampai bilik hotel Marissa cuma minum liquor sama pakai baju tidur sexy??!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Saya tidak tau apa tujuan dia sebenar pakai begitu panggil Elec. Dia tidak tau kah yang saya memang confirm ikut Elec pi hotel dia ambil Braxton. Yang bikin panas, ada anak dia sama tu nanny bah. Tidak tau mana dignity ni perempuan oh. Bulih2 dia maki hamun saya lagi depan Elec, Braxton sama Nancy. Ngam saya dukung Braxton lagi time tu. Nasib Elec rushing bawa kami keluar dari sana, kalau tidak saya rogol eh, gunut sudah si Marissa nih! 😡😠 Tapi dalam hati saya panas mendidih sudah.

Sampai rumah kasi settle Braxton tidur. Saya cuba mau kasi sejuk tu hati. I need peace and quite kalau bulih mau dengar slow music tapi bila Elec tanya saya okay ka tidak, saya tidak bulih control sudah tu anger di dalam terpaksa tampar dia, imagine yang saya tampar si Marissa. Kitai tidak berapa kuat pula saya tampar. Eeeee saya tidak puas hati! Saya masih gerigitan. Takkan saya tumbuk si Elec. Tapi memang patut juga lah abis tu kan slut dia. Dari dia juga saya kenal si Marissa.
One day Marissa...one day...saya balas..

"You better do something about her Lec. I know she still Braxton's mother but did you see what she was wearing just now??" Saya lepas geram sama Elec.

"What?"

"You dumbass! Why ko lupa abis ko turn on nampak dia almost naked tadi kah???"

"Oh my gawd baby. I was busy thinking about Braxton just now. Why do you think I have time for that? She was drinking while taking care of Braxton. Luckily we put Nancy there with Braxton. I don't know what she's gonna do with Braxton if she's drunk." Elec muka worry.

Damn. Menyesal pula saya marah dia. Rupa-rupanya dia stress pula pasal hal Braxton. Marissa betul2 kasi masalah sama kami dua. Kalau saya wonder woman, saya kasi vanish sudah kali si Marissa ni hantar pi planet lain.

"What ever it is...do something about it. I don't want to see that parasite again!"

"Hmm I'll see what I can do. But definitely, killing her is not an option unless I have to" dia buat muka serious.

What?! Jangan lah dia terfikir mau kasi mati si Marissa. Saya main2 saja tu. Pasal telampau meradang kan.

*****************************
The next morning, lepas hantar Braxton and Nancy balik rumah mummy Elec. Saya sama Elec masuk kerja.

"Good morning ladies!"

Saya masuk pintu boutique saya tegur Sierra sama Rachel.

"Morning Layn" dorang sama2 jawab

Macam biasa Sierra banyak mulut mau cerita pagi2. Dia bilang masa dia cuti pun susah mau relax banyak juga phone call dari client dia. Siok2 kami girl's talk, Elec call kestau yang dia mau fly pi KK in 2 hours time. Saya terkejut juga lah, tapi memang dia pernah cakap pasal tu site meeting/visit di KK tapi the meeting were supposed to be next week.

Love Contract Where stories live. Discover now