[C] Silent Tease [ MALAY VERS...

Af yunothingz

48.9K 3.3K 204

❝ Kisah seorang lelaki menjadi penggoda seorang wanita dalam diam ❞ Start: 22/5/2016 End: 3/10/2016 Finish ed... Mere

• 1 •
• 2 •
• 2 • (Sambungan)
• 3 •
• 3 • (Sambungan)
• 4 • (Sambungan)
• 5 •
• 5 • (Sambungan 1)
• 5 • (Sambungan 2)
• 6 •
• 6 • (Sambungan 1)
• 6 • (Sambungan 2)
• 7 •
• 7 • (Sambungan 1)
• 7 • (Last part)
Hello~

• 4 •

3.2K 218 5
Af yunothingz

Dia tiba-tiba pegang kepala kau, mendekatkan kepalanya dan cium kau dengan mendalam.

Mulut ke mulut.

Dia cium kau???

Kejap-APA???!!!!

Fikiran kau beralih semula kepada reality dan sekarang kau akhirnya boleh merasakan Jungkook... mencium kau.

WHAT IN THE WORLD!!!???

Dengan segala kudrat, kau tolak.. kau tumbuk.. kau pukul.. tapi masih... ciuman dia bersambung. Kau tidak berguna terhadap dia.

Salah satu tangannya menuju ke bawah tulang belakang kau di bahagian pinggang dan menolak badan kau terhadap dirinya.

Manakala tangan lagi satu masih memegang kepala kau dengan kuat, tidak merancang untuk melepaskannya. Kau meneruskan untuk bergelut terhadap pegangan kuatnya walaupun kau tahu yang kau takkan terlepas.

Ciumannya kasar dan mendalam. Seperti dia memindahkan semua katanya melalui ciumannya.

Perlahan-lahan, kau boleh merasakan bibir kau mula kebas dan kekuatan kau daripada bergelut dan memukul dia mula perlahan.

Kau berasa seperti diri kau akan pengsan. Dia memegang kau terhadapnya dengan erat dan mulutnya tidak akan lepaskan kau untuk bernafas setitik(?) udara.

Tangan kau yang sedang merangkul bahunya sudah habis kekuatan dan kau berhenti bergelut. Air mata turun di pipi kau dan kau hanya membiarkan Jungkook buat apa sahaja dia nak dengan diri kau sampai dia berpuas hati.

Tetapi ciumannya menjadi lembut apabila dia perasan kau sudah give up. Dia mengurangkan pegangannya di sekeliling kau tapi masih mendekatkan diri kau.

Dia memberi kau ciuman lembut terakhir di bibir kau sebelum menariknya dan dia membuka mata dan matanya melirik ke air mata kau. Kau menundukkan muka kau apabila air mata kau menurun lagi.

Jungkook tak tahu apa perasaannya sekarang. Tapi bagaimanapun dia rasa kesakitan ini jauh ke dalam hatinya apabila dia merenung kau. Tangannya perlahan-lahan mengelap air mata yang jatuh di pipi kau.

Kau mengelakkan muka kau dari sentuhan Jungkook dan menolak tangannya. Kau berundur ke belakang dan menamparnya.

Kepalanya terdorong ke tepi.
He suck in his cheeks furiously sebelum melembapkan bibirnya dengan lidahnya.

Kau: SAYA BENCI AWAK JUNGKOOK! SAYA TAK NAK TENGOK AWAK LAGI!

Kau melangkah menuju ke bilik tidur kau dan menguncikan diri di dalam. Lidah Jungkook mencucuk bahagian dalam bibir yang kau tampar tadi. Dia mengelap sedikit darah yang ada pada pipinya.

Dia mengeluh sedikit sebelum beralih ke arah pintu bilik kau yang tertutup.

🌸🌸

Sudah menjelang tengah malam apabila kau keluar dari bilik untuk mengambil benda untuk di minum. Ruang tamu amatlah gelap dengan sedikit cahaya daripada bulan di luar tingkap.

Apabila kau melangkah keluar, kau hampir menyumpah apabila mata kau ternampak tubuh yang berbaring di atas sofa. Kau fikir ia adalah Jimin tapi apabila dia mendekatkan diri, ia bukan.

Ia adalah... Jungkook. Degupan jantung kau laju.

Kau: Kenapa dia ada kat sini lagi?

Kau hampir terperanjat apabila Jungkook merintih di dalam tidurnya dan mengubah posisi tidurnya. Seperti kilat, kau ambil dua botol air daripada dapur dan berjalan balik melalui ruang tamu.

Apabila kau melepasi Jungkook lagi, kau perasan yang Jungkook peluk dirinya sendiri untuk memanaskan badannya.

Walaupun kau benci dia untuk apa yang dia dah buat.. kau tak mampu melihat dia seperti ini. Kau menutup badannya sampai di leher dengan selimut kepunyaan kau sendiri.

Kau berdiri di sana dan merenung dia yang tidur nyenyak.

Kau: Jangan sesekali nak buat saya kasihan kepada awak.

Kau ingin kembali semula ke bilik tetapi parut di pipinya menangkap perhatian kau. Tangan kau perlahan-lahan mengikut parut itu dengan jari telunjuk kau. Bulu kening Jungkook merenggung(?) dan dia merintih sedikit.

Kau menarik kembali jari dan ketika itu kau perasan cincin di jari manis kau. Cincin kau mesti tercakar Jungkook apabila kau lempang dia di pipi. Kau tarik balik tangan kau dan hanya menyambung untuk merenung dan mengagumi baby facenya.

Kau: //Kalaulah.. dia berlembut tadi mungkin.. //

Kau cepat-cepat mengeluarkan pemikiran itu dari kepalanya.

Kau: // Apa aku fikir ni?! Ingat apa yang dia buat kat kau! He doesn't even see you as someone with a heart and soul. Jadi kenapa kau terlalu lembut terhadap dia? Dia tak bernilai untuk masa kau. //

Kau memberinya pandangan terakhir sebelum pergi semula ke bilik tidur.

🌸🌸

Pagi datang menyinar melalui tirai daripada tingkap. Jungkook meregangkan badannya yang besar terhadap sofa yang hampir tidak cukup ruang untuk dia tidur. Dia duduk dan perasan selimut sudah jatuh di ribanya.

Dia membuka pintu bilik kau tetapi kau tiada di situ. Selepas itu dia menangkap suatu 'post-it-note' terbaring di atas lantai. Ia mungkin tercabut. Dia ambil dan membacanya.

NOTE:
DAPUR

Dia pergi ke dapur dan di situ ada pinggan penuh dengan sarapan yang sedap. Kau meninggalkan lagi note di atas meja.

NOTE:
1. EAT! 2. GET OUT!
3. WE'RE EVEN! 4. BYE!

Dia gelak terhadap note yang kau tulis dan selepas itu merenung kembali ke arah makanan.

🌸🌸

Jimin, Jin dan Rapmon keluar daripada bangunan. Mereka sedang gelak dan berbual tetapi tiba-tiba Jimin berhenti dan membeku di mana dia berada. Mereka melihatnya dengan keliru dan memusing kepala mereka ke arah tempat yang Jimin sedang tengok.

Kau berdiri di situ dengan api membakar di belakang kau. ( ala mcm jongkook running man ). Dalam kiraan tiga, kau berlari ke arah Jimin. Jimin menjerit dan berlari ke belakang Jin dan Rapmon.

Kau: Oppa! Kenapa oppa bagi that jerk masuk dalam rumah saya! Oppa cuba nak jual saya kepada dia?!

Jimin: Kamu salah faham! Bukan macam tu!

Dia berlari di sekeliling Jin dan Rapmon apabila kau mengejarnya.

Kau: Membiarkan seorang lelaki bersendirian dengan adik kamu dalam rumah sepanjang malam, kalau tak bagi adik kamu kepada dia, then what?!

Rapmon: Kids calm down!

Jin: Apa yang Jimin buat ialah untuk kebaikan awak.

Kau berhenti berlari dan merenung mereka sekarang.

Kau: Jadi.. korang pun masuk?!

Mata Jin dan Rapmon membesar.

Jin & Rapmon: Tak kitao---

Mereka berdua sudah lari tanpa menghabiskannya.

Kau: Saya benci korang!!

🌸🌸

Jimin dan kau sedang duduk di dalam cafe selepas kau bertenang. Adiknya masih merajuk dan masih memberinya renungan yang tajam. Dia senyum dan mencubit kedua-dua pipi kau.

Jimin: Senyum! Mana adik saya yang comel pergi, huh?

Kau: Tak lawak oppa.

Senyumannya mula hilang dan melepaskan pipi kau.

Jimin: (y/n)-ah... oppa tahu tak betul untuk buat tu tapi Jungkook pun tahu limit dia apa yang dia patut buat dan apa yang tak patut buat. He's not the type to do anything against your own will.

Bibir kau memeterai(?) dan dia tak cakap sepatah perkataan pun. Jimin senses your attitude right away and he stared deeply at you.

Jimin: Adakah.. dia buat apa-apa kepada kamu?

Kau tak mampu memandangnya di mata.

Kau: Dia.. dia tak buat apa-apa.

Kau tahu tiada guna untuk menipu kepada Jimin sebab dia mampu tengok kebenaran dari diri kau. And yes he did. Tapi dia rasa yang kau mungkin tidak berasa selesa untuk beritahunya jadi dia hanya deal dengan Jungkook nanti.

Jimin: Dia call pagi tadi dan cakap yang kamu tinggalkan rumah sebelum dia bangun. Kamu berdua ada berbincang semalam?

Kau: // Berbincang? Macam! Lelaki tu takkan berbincang! Apa dia boleh buat ialah guna kekuatan dia terhadap saya! //

Kau: Kami... bercakap.. sedikit.

Jimin: *mengeluh* I think that's the most you can get out of him anyways.

Kau: Oppa...

Dia melihat kau.

Kau: Saya tak nak dia berada di sekeliling saya lagi.

Jimin: (y/n)-ah.. oppa tahu yang kamu benci dia untuk cara dia layan kamu sebab oppa benci dia untuk itu juga. Tapi boleh kamu..bagi dia satu peluang lagi?

Kau hendak bercakap sesuatu tapi dia memotongnya.

Jimin: Masa kamu pergi bercuti, dia datang dan tanya pasal kamu setiap hari. Oppa bagitahu dia yang oppa tak tahu tapi of course, abang mana yang tak tahu dimana adiknya berada.

Kau menundukkan mata. Dia tak nak dengar pasal ni. Kau berharap kau ada benda untuk cover telinga kau untuk semua pasal Jungkook.

Jimin: Dia nak kemaafan dari kamu. Dia tak ada sesiapa untuk bercakap.. dia tak tahu apa lagi nak buat.. Sebab itulah dia pergi dan jenguk ibunya. Dia tak ada idea yang ibunya akan datang dan berjumpa dengan kamu.

Kau: Saya tak kesah. Saya tak nak buat apa-apa dengan dia lagi.

Jimin: (y/n)-ah...

Kau merenung Jimin.

Kau: Awak abang saya atau dia?

Jimin: Saya abang awak. Tapi dia macam adik lelaki saya juga. I love and care for you two the same way. Saya tak nak kamu berdua berakhir sesuatu dengan kesalah pahaman.

Kau: Kenapa perlu ada salah faham antara kami? Dia Jeon Jungkook dari BTS dan saya adik awak. Kami tak ada apa-apa cuma.. cuma...

Jimin: Not even friends.

Kau tengok dia.

Jimin: Jangan fikir saya tak tahu. Dari mula lagi saya dah tahu yang ada something awkward antara kamu berdua. It's just recently that i notice he's been acting like that around you. Sebab dia suka kamu.

Kau: Tapi tu tak kira lagi.

Jimin: Iya. Sebab kamu masih lagi kesah.

Kau senyap.

Jimin: Dia degil. Tapi dia mencuba..

Ia macam kau tak nak bagi dia peluang kedua lagi. Kau takut. Kau tak tahu kalau Jungkook serius atau cuma main-main. Kau tak nak hatinya hancur lagi.. disebabkan Jungkook.

To Be Continue

[Edited]

Fortsæt med at læse

You'll Also Like

866K 35K 96
Pertemuan yang tidak disengajakan antara Damian dan Kaisara telah merubah hidup mereka berdua. "Do i look like a murderer to you?" Soal Damian. "To...
887 371 14
𝚃𝙰𝙴𝙷𝚈𝚄𝙽𝙶 𝙵𝙵 ⚠️ 𝐝𝐢𝐥𝐚𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐩𝐲 𝐣𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐜𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚! ⚠️ 𝟏𝟎𝟎% 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 𝚂𝚃𝙰𝚁𝚃 : 𝟴 𝙎𝙀𝙋 𝟮𝟬𝟮...
9.9K 1.3K 38
⚠beware of the frozen heart⚠ "aku tau la hati kau keras macam ais batu tapi.. ais kan boleh cair" started : 181017 ended : 181217 cringe alert !!!
7.3M 129K 23
Air yang tenang, Jangan disangka tiada buaya. Bukan buaya aje malah kuda laut,singa laut, ikan jaws pun ada"-FARHAN "Adeh....keluar dari mulut buaya...