The WaterBoy | Mark.T

By kingtaehyung_

44.2K 4.2K 161

Dia kaya tapi bekerja sambil belajar dan menjadi budak air di sekolah. More

TWB.1
TWB.2
TWB.3
TWB.4
TWB.5
TWB.6
TWB.7
TWB.8
part 10
part 11
TWB.12
TWB.13
TWB.14
TWB.15
TWB.16
TWB.17
TWB.18
TBW.19
TWB.20
TWB.21
TWB.22
TWB.23
TWB.24
TAG
TWB.25
TWB.26[LAST!!]

TWB.9

1.6K 157 0
By kingtaehyung_

Hyemi pov

Balik sahaja dari rumah Mark aku terus menghempaskan badan ke katil yang bersaiz queen.."wah!!daebak!!"kata ku terlalu terkejut semasa berada di rumah Mark..Kenapa aku tak boleh cam muka appa dia masih datang rumah aku arh??

Flesh back..

Masuk sahaja kedalam rumah Mark aku agak terkejut apabila melihat appa Mark sedang membaca surat khabar di ruang tamu..

"Uncle??"terkejutku..begitu juga dengan Mark..

"Ehh Hyemi..Hyemi buat apa kat sini??"soal En Tuan kepada Hyemi.surat khabar yang dibacanya sudah di lipat dan diletakkan di atas meja..

"Kau kenal appa aku??tapi kat mana??"soal Mark hairan..

"Minggu lepas appa kau datang rumah aku..dia bincang hal syarikat dengan appa aku..tapi kenapa aku tak boleh cam muka appa kau dengan muka kau arh??"kata ku sambil menggaru kepala yang tidak gatal

End flesh back..

Aku bangun dan terus menuju kebilik Kookie..

End pov

"Kenapa kau tipu aku yang Mark tu orang kaya bukan orang miskin eo??"soal Hyemi sebaik sahaja masuk kedalam bilik Jungkook..

Jungkook yang sedang bermain game ps4 terhenti dengan kedatangan Hyemi yang mengejut.."bukan salah Kookie..Mark yang suruh rahsiakan benda ni"

"Tapi kenapa??"Soal Hyemi lagi..

"Nuna dah tahu dia orang kaya tapi kenapa nuna tak tanya dia kenapa dia sembunyikan identiti dia??"kata Jungkook dan menyambung permainannya..

"Aku lupa??aku nak kau cerita Sekarang.."perintah Hyemi..

"Pujuk appa dulu belikan Kookie motor.."ugut Jungkook

"Lebih dari tu pun aku boleh buat lah..cepat lah cerita.."kata Hyemi tegas..Jungkook pun cerita lah dari A to Z..

*****

Kelas..

Pagi ni Hyemi masuk ke kelas dengan muka datarnya.Selepas Jungkook menceritakan semuanya,dia merasakan yang Mark sedang mempermainkannya..Masuk sahaja kedalam kelas dia terus duduk di kerusinya..

"Kau asal ni??muka monyok semacam je pagi ni??"soal Krystal perasan dengan wajah Hyemi yang lain dari sebelumnya..

"Mark tipu aku.."balas Hyemi ringkas..

"Tipu??dia tipu apa??"soal Hara pula..

"Arhh..panjang cerita dia..malas aku nak cerita.Takde mood.."balas Hyemi lalu meletakkan kepalanya di atas meja..

"Yah kan aku dah cakap tadi aku takde mood.."marah Hyemi apabila merasakan ada sesuatu menyentuhnya..

"kau kenapa ni??tiba² marah pula.."geram Krystal...

"Yang kau sentuh² aku asal??"soal Hyemi datar..

"Siapa yang sentuh kau??Hara kau sentuh dia ke??"soal Krystal kepada Hara.Hara hanya menggeleng tanda tidak...

Hyemi ternampak renyukan kertas di kaki kerusinya lalu terus memandang kebelakang memandang Mark.Tak lain tak bukan mesti budak air ni...Hyemi memandangnya tajam dengan perasaan marah tetapi Mark siap boleh tunjuk 'peace' lagi kat Hyemi..Hyemi malas untuk melayan Mark dia pun memusingkan semula badannya menghadap kedepan..

"Mark asal dengan minah tu??"soal Jackson sebab kalau Mark kacau Hyemi,mesti Hyemi balas balik tapi ni tak dia hanya diam..

"Entahlah.."ringkas Mark..mark pun pelik dengan Hyemi hari ni.Tak pernah² emo...

Rehat..

"Hyemi..."jerit Mark apabila melihat Hyemi,Krystal dan Hara sedang menuju ke kantin.Hyemi hanya memekakkan telinganya dan terus berjalan.Tiba-tiba langkahnya terus terhenti sebaik sahaja Kevin tiba-tiba muncul didepannya..

"Hye.."sapa Kevin lembut..

"Tepi lahh..Kau nak apa jumpa aku lagi??"geram Hyemi..

"Nak jumpa dengan ex yeoja chingu aku sendiri pun tak boleh ke??"kata Kevin...

"Eh Kevin..kalau dia suruh tepi tu tepi lah.."kata Hara..

"Suka hati aku lah..kau siapa sibuk hal orang..."balas Kevin datar..

"Dah jom lah..takyah layan mamat gila ni.."Hyemi terus menolak Kevin ketepi dan sengaja melanggar bahu Kevin..

Mark berjalan menuju ke arah Kevin dengan lolipop dimulut,tangan di dalam poket seluar.."Kan aku dah cakap jangan kacau dia...tu pun tak paham ke.."kata Mark dan memandang tepat kearah Kevin...

"Suka hati aku lah nak kacau ke tidak..kau siapa nak halang-halang aku??ingat kau tu budak air je..BUDAK AIR!!tak sesuai dengan dia.."Kevin sengaja menekankan perkataan 'budak air' kerana ingin mengingatkan siapa diri Mark..

"kalau aku budak air pun kenapa??sekurang-kurangnya aku tak macam kau kaki kikis harta orang.Kalau aku jadi mak bapak kau mesti aku malu dan tak mengaku kau anak aku.."balas Mark dengan pedas...

Tangan Kevin terus naik untuk menumbuk Mark tetapi dengan cepatnya Mark menghalang dengan menggenggam tangan Kevin kuat.."Tak payah susah-susah nak kotorkan tangan kau hari ni.."kata Mark dan menghempas tangan Kevin kebawah..Dia terus berlalu meninggalkan Kevin yang masih berdiri kaku..Niat untuk berjumpa Hyemi sudah dibuang ketepi sebab dia tak jumpa Hyemi kat mana sekarang ni..

***skip***

Petang..

Mark hanya duduk-duduk di tempat penonton.Air semua sudah disediakan awal-awal lagi.Petang ni Hyemi tidak menolongnya kerana terlalu marah dengan Mark.Tetapi Mark masih tidak tahu dengan sikap Hyemi hari ni...

Hyemi pov..

"Aduh mana Kookie ni??dari tadi aku call tak angkat-angkat"Geramku kerana dari tadi aku dah call Jungkook tak angkat-angkat.Takkan masih latihan lagi bukanya sekarang ni time rehat ke??

Aku memgambil keputusan untuk terus kepadang tujuan untuk memanggil Jungkook.Aku sebenarnya malas nak pergi panggil dia di sebabkan omma suruh balik awal tiba-tiba kenapa aku pun tak tahu..Aku pun pergi kepadang dengan longlai..

Sampai sahaja di padang aku terus bercekak pinggang mencari kelibat Jungkook dalam antara semua pemain yang ada kat padang.Mana taknya semua baju putih,tinggi pun dah lebih kurang dah..Aku terus mengambil tempat duduk di tempat duduk pemain berehat..

"Hyemi.."panggil seseorang yang aku kenali no lebih tepat lagi kalau sangat aku kenali.Dengan muka malasnya aku pun memandang Mark yang sudah duduk disebelahku...

"kau nak apa??"soalku malas..

"Kau marah kat aku ke??"soal Mark seperti tahu apa yang ada di fikiran aku..

Aku menarik nafas panjang"Memang aku marah kat kau.Kau tahu tak aku ni macam orang bodoh yang percaya kau hidup-hidup yang kau ni sebenarnya anak orang kaya yang menyamar jadi anak orang miskin,jadi budak air kat sekolah.."marahku..

"Takkan benda kecil tu je boleh buat kau marah??kata Mark..Dia boleh cakap ni benda kecil je??dia ni tak boleh faham ke dengan perasaan aku sekarang ni..

"Kau kata ni benda kecil??I hate you waterboy..."kataku lalu bangun dan ingin meninggalkannya sendiri tetapi dengan pantasnya dia menarik lengan aku..

Aku terus memandangnya geram"kau nak a---"kata-kata ku terhenti sebaik sahaja aku merasakan bibir Mark menyentuh bibirku..Aku hanya terdiam kaku dengan mata yang terkebil-kebil sebab tak tahu nak buat apa..

Lama juga dia kiss aku dan akhirnya dia melepaskan ciumannya dan memandang tepat kearah aku yang masih berdiam diri ni.."kau tahu tak apa yang kau buat tadi??"soalku datar..

"Aku tahu..Mianhae.."ucapnya..Aku hanya tersengih dan tak sengajanya mataku menangkap pemukul besball yang berada di lantai.Aku pun mencangkuk mancapai pemukul besball tu.Mark yang sudah dapat meneka terus manjadi takut..

"Hyemi..rileks-rileks aku tahu apa yang aku buat tadi salah.."katanya..Mungkin sebab dia tengok aku bersiap-siap nak hanyun benda ni dekat dia..

"Kau cakap kat Kevin yang dia tak berhak sentuh aku,tapi kau sendiri yang sentuh aku..kat sini pula tu.."kataku dengan tangan kiri menyentuh bibir...

Mark tidak menjawab malah dia terus lari pecut jauh dari aku.Takut kena pukul lah katakan..Aku bukan jenis yang biar orang suka-suka sentuh aku.Mestilah nak balaskan dah lah menipu lepastu suka-suka je nak kiss aku..

"Yah Mark Tuan..."jeritku lantas mengejarnya yang sudah jauh melarikan diri dari aku..

End pov..

"Wah so sweet.."kata Chanyeol apabila melihat Hyemi mengejar Mark dengan kayu pemukul..

"Sweet??itu bukan sweet itu nak bunuh orang tu.."balas Jackson..

Chanyeol terhenti untuk memukul bola yang dibaling oleh Jungkook dan membiarkan Jackson menangkapnya kerana terdengar suara Hyemi yang mengalahkan Mr Kim yang tekak besar tu..

--tbc--

Vote√√
Comment√√

Gumawo!!

Continue Reading

You'll Also Like

4.7M 108K 58
Kerana satu insiden yang tidak di ingini telah menjadikan mereka sepasang suami isteri. Bukan atas kemahuan diri, bukan atas kerelaan hati. Safa Saf...
27.3K 772 50
[ KARYA PERTAMA ] -Amnesia -Balas dendam Singkat dan padat hehe Total words :
3.9M 3.4K 1
Tajuk: KAD Penerbit: Buku Fixi ISBN: 9789670042985 Bil mukasurat: 324 muka surat Harga RM24.90 Sinopsis: Setelah lama belajar di rumah, sudah sampai...
7.3M 129K 23
Air yang tenang, Jangan disangka tiada buaya. Bukan buaya aje malah kuda laut,singa laut, ikan jaws pun ada"-FARHAN "Adeh....keluar dari mulut buaya...