Yes I'm a Vamp!

By SparkleLittleStar

172K 12.3K 1.7K

"Bencinya aku tengok mamat miang tu.Macam dah kegatalan sangat".-Chumin "Tarikan yang membuatkan jiwa lelaki... More

Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16
Part 17
Part 18
Part 19
Part 20
Part 21
Part 22
Part 23
Part 24

Part 1

17.4K 890 40
By SparkleLittleStar

"Aku lambat sikit je.Bagilah aku kelonggaran".Pelajar lelaki itu cuba meminta untuk dilepaskan dari ditulis nama walaupun dia tahu , usahanya itu sia-sia.Bak kata pepatah belum cuba belum tahu.Manalah tau kot-kot nasib dia baik hari ni.

"No.Lambat sikit atau banyak aku tak nak ambil tahu.Bagi nama dan kelas sekarang".Pandangan yang dingin diberikan kepada pelajar lelaki tersebut.

"Aish! The f*ck.Dingin nak mampus!".

"Mencarut.Tambah lagi satu kesalahan.Bagi nama dan kelas kau sekarang! Jangan nak lambatkan tugas aku sebagai pengawas kat sini".

"Mana ada aku mencarut! Bengap arh pengawas ni".Gumam pelajar lelaki itu dengan perlahan sebelum menyebut nama dan kelasnya.

"Yalah-yalah.Moonbin kelas 5-B".

*Tulis something kat buku nota.*

"Erm.Done.Boleh masuk sekarang".

Perkenalkan.Pengawas perempuan yang dingin nak mampos itu ialah Chumin atau full namenya Park Chu Minnie.Seorang Ketua Pengawas yang dingin , cool dan swag!

Tak pernah beri belas kasihan kepada sesiapa yang melanggar peraturan sekolah.Sekali dah langgar tiada maaf bagimu.Bersiap sedia untuk menerima hukuman darinya.

Walaupun dingin dan tegas dalam menjalankan tugasnya sebagai ketua pengawas di BigHit High School , Chumin mempunyai ramai peminat , tidak kira lelaki ataupun perempuan.

Fans Clubnya itu diurus oleh rakan karibnya sendiri , Han Gaeun.Disebabkan memiliki rupa paras yang cantik dan bentuk tubuh badan yang hot! , dia seringkali diberikan surat cinta dan bermacam-macam hadiah.

Tidak seperti Ketua-Ketua Pengawas di sekolah lain , Chumin sentiasa up-to-date mengenai fashion.Tetapi fashionnya tidak pernah melanggar peraturan sekolah.Disebabkan itu, dia menjadi ikutan pelajar-pelajar yang lain.

PADA MASA YANG SAMA..

"KYAAAAHHH!! OPPAAA!!".

"OPPA!!PLEASE COUPLE DENGAN SAYA!!"

"OPPA!! I LOVE U!!".

"OPPA SARANGHAE!!".

Pelajar lelaki yang dipanggil-panggil Oppa itu memberikan peminat-peminatnya flying kiss dan wink.Perbuatannya itu membuatkan pelajar perempuan bertambah kuat menjerit.

"KYAAAHHH!!".

Memperkenalkan jejaka idaman sekolah BigHit High school iaitu Jimin si pervert nak mampus.Dia turut memiliki fans club seperti Chumin.Sama seperti Chumin , kelab peminatnya itu diurus oleh rakan-rakan karibnya , Jin , Rap Monster , Suga , J-Hope , Jungkook dan V.

Kelab peminatnya itu juga dianggotai oleh pelajar lelaki dan perempuan.Seperti Chumin , Jimin sentiasa mempunyai cita rasa fashion yang deabak! Dan sentiasa menjadi ikutan pelajar lelaki yang lain.

"OPPA!!JOM KAHWIN!!".

Pening kepala Chumin mendengar jeritan pelajar-pelajar perempuan yang terpekik terlolong tu.Kalau boleh , hendak disumbat mulut mereka dengan bola besbol.Masih muda tapi dah gatal sangat nak kahwin.

Setelah memastikan tiada lagi pelajar yang lambat datang , Chumin meminta pengawal yang bertugas untuk menutup pagar sekolah.Dia meneliti nama-nama pelajar yang lambat tadi sebelum menyerahkannnya kepada guru disiplin.

Dia tidak mahu terdapat kesalahan semasa dia yang bertugas.Chumin seorang yang mementingkan kesempurnaan dalam semua hal.Oleh itu, Cikgu-Cikgu di sekolah itu amat menyayanginya.

Chumin memandang pelajar-pelajar perempuan yang sedang sibuk mengerumuni pelajar yang di panggil 'Oppa' itu.Dia memandang jam di tangannya.Sekarang menunjukkan jam 7.00 pagi.

Waktu pembelajaran sudah dimulakan.Chumin melihat lagi pelajar-pelajar perempuan yang masih tidak mahu berganjak dari tempat mereka.Dengan langkah yang malas,Chumin mendekati pelajar-pelajar tersebut.

"Semua masuk dalam kelas sekarang!!".Chumin memberikan arahan dengan tegas kepada semua pelajar perempuan yang sedang sibuk mengerumuni seorang pelajar lelaki itu.

"Ne~".

"Cepat-cepat".

"Geraklah cepat.Nanti Senior tulis nama kita".

Sebaik sahaja mendengar arahan dari Chumin,semua pelajar-pelajar perempuan itu pun mula bersurai.Mereka melarikan diri seperti lipas kudung.Akhirnya,semua pelajar sudah pun masuk ke kelas masing-masing.KECUALI..

JIMIN.

Jimin tersenyum sinis melihat Chumin.Dia tidak tahu mengapa dia suka mencari masalah jika perkara itu melibatkan Chumin.Dia suka melihat riak wajah Chumin yang marah dan sakit hati dengan masalah yang ditimbulkannya.

"Yang kau masih tercegat kat sini kenapa?Tak dengar ke aku cakap apa tadi?Masuk kelas sekarang!".Chumin memandang Jimin serius.

"Chill babe~ Aku dengarlah.Aku nak masuk kelas la ni.Cuma..*smirk*".Jimin memandang Chumin sambil melihatnya atas bawah.

"Cuma apa?".

'Dah mula dah mamat miang ni'.Chumin tahu ada 'sesuatu' yang difikirkan oleh Jimin sambil melihat dia.

"Cuma..Pemandangan kat depan aku ni halang aku nak jalan.Macam ada tarikan semacam.Tarikan yang..".Jimin berjalan ke arah Chumin dan membisikkan sesuatu di telinganya.

"Pervert! Baik kau masuk kelas sekarang sebelum aku heret kau masuk bilik disiplin".Chumin sedaya upaya menahan dirinya dari membelasah lelaki yang sedang berdiri di hadapannya sambil tersenyum-senyum.

"Relaxlah~Bye beautiful~ *Flying kiss + wink*.Until we meet again".Jimin berjalan meninggalkan Chumin yang sedang menahan amarahnya.

Senyuman yang sukar ditafsirkan sedang menghiasi bibir Jimin.Gembira dengan reaksi yang diterimanya dari Chumin.

Chumin pula hanya memandang Jimin.Setiap langkahnya kelihatan penuh gaya.

"Bencinya aku tengok mamat miang tu.Macam dah kegatalan sangat".

Chumin masih dapat merasakan hembusan nafas Jimin ditelinganya ketika dia membisikkan ayat yang membuatkan dia panas sekejap.

"Tarikan yang membuatkan jiwa lelaki aku memberontak.Rasa macam nak kiss aje kau kat sini.Mungkin lebih dari tu kot aku nak buat.Btw,Nice Body. Fuh! I love it".

Chumin menggeleng-gelengkan kepalanya.Mahu memadamkan semua ayat yang keluar dari mulut Jimin sebentar tadi dari ingatannya.Terasa meremang bulu romanya mengingati betapa dekatnya Jimin dengan dirinya.

Sedang dia cuba menghilangkan ayat-ayat yang tidak senonoh itu dari ingatannya , dia menangkap kelibat pelajar lelaki yang sedang memanjat tembok sekolah.

Kelihatannya pelajar tersebut cuba masuk ke dalam sekolah secara senyap-senyap tanpa dikesan.Tetapi tidak bila Chumin yang bertugas.Tidak ada seorang pelajar pun yang mampu lari dari pandangannya.Termasuklah..

"Suga?!!".Chumin terkejut melihat kelibat yang sedang berusaha memanjat tembok sekolah itu.

Chumin menujuh ke arah Suga dengan perasaan yang gementar.Sugalah satu-satunya pelajar lelaki yang telah menarik perhatiannya selama ini.Dengan sikap yang selamba dan pendiam , Chumin tertarik dengannnya.

"Well-well.Pintu masuk ada kat sana Encik Tembok".Chumin sedaya upaya mengekalkan sikap seriusnya itu.Walaupun jantungnya ketika itu sudah pun mula berdegup seperti hendak meletup.

"Herm.Dah tertangkap".Suga hanya tersenyum.Dia kemudian melompat dari tembok dan berdiri betul-betul di hadapan Chumin.

"Suga.Kelas 5-A".Kemudian dia berjalan tanpa berpaling lagi.

"Hah?".Chumin kaku sebentar.Terkejut dengan gaya selamba badak Suga.Langsung tidak meminta belas kasihan darinya supaya tidak mencatat namanya.Dengan mudahnya dia memberikan nama dan kelasnya.

"Tu nama dan kelas aku.Catatkan aje".

Suga sememangnya mempunyai pendengaran yang tajam.Dia tahu Chumin pelik dengan apa yang dicakapkan tadi.Sama seperti tadi , Suga sama sekali tidak berpaling untuk melihat Chumin.Dia hanya berjalan terus menujuh ke kelasnya.Begnya disangkutkan di bahunya sambil tangannya disisipkan ke dalam kocek seluarnya.

'Herm.Sememangnya gaya Suga.Swag!'.Chumin hanya tersenyum melihat Suga yang tidak memperdulikannya.Tangannya ligat mencatatkan nama dan kelas Suga.Tugas tetap tugas.Walaupun dia mempunyai perasaan sedikit terhadap Suga , tugasnya sebagai pengawas mesti dijalankan dengan penuh amanah tanpa ada sebarang pengecualian.

_________________________________________
VOTE.COMMENT.SHARE≧﹏≦

❤Yow! Enjoy reading this ff.Don't forget to vote it.

Continue Reading

You'll Also Like

155K 7.6K 58
***Pencapaian : Ranking #1 in Vampire (27/12/2016) " jimin! tolong jangan buat aku macam ni jimin! kau janji kau takkan tinggalkan aku kan? " mengal...
7.2K 409 17
Mengisahkan tentang seorang lelaki bernama Faris Izakwan yang lemah dan selalu dibuli di sekolahnya. Pada suatu hari hidupnya mula berubah apabila F...
294K 16.1K 41
Setelah kehilangan kedua-dua ibu bapa dan ayah angkatnya, Lisara terpaksa mewarisi sebuah rumah agam di kawasan pedalaman milik mendiang Julius Acker...
58.6K 7K 90
Dua dunia berbeza. Vampire dan Manusia. Semua tahu manusia dan vampire tidak boleh bergaul kerana perbezaan alami mereka. Namun sesuatu terjadi. Du...